na kolacje

1. Data: 2005-03-17 17:28:06

Temat: na kolacje
Od: "Imogena" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moglibyscie podsunac jakis pomysl na danie na kolacje dla mojego mezczyzny?
chodzi o to, zeby bylo to cos lekkiego, srednio trudnego do wykonania i
srednio pochlaniajacego czas (okolo 1h) ;-)

czekam na propozycje

ps. kanapki odpadaja ;p

1. Data: 2005-03-17 19:41:03

Temat: Re: na kolacje
Od: "Elwood" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filet z łososia kładziesz w garnku na obranych i pokrojonych w krążki
pomarańczach, a natępnie solisz rybę, dodajesz odrobinę pieprzu, troszkę
gałki muszkatołowej, i na wierzchu ryby kładziesz znowu plastry pomarańcza.
potem na 15 minut to na ogień pod przykryciem i dusisz.
Rewelka
Smacznego

-=Elwood=-
Our Knowledge Is Our Power

1. Data: 2005-03-17 20:34:29

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Imogena napisał(a):
> moglibyscie podsunac jakis pomysl na danie na kolacje dla mojego mezczyzny?
> chodzi o to, zeby bylo to cos lekkiego, srednio trudnego do wykonania i
> srednio pochlaniajacego czas (okolo 1h) ;-)

Jakieś grzanki - zapiekanki - tosty? Racuszki, placuszki, nalesniki?
Omlet? Kiełbasa z cebulką przysmażona? Ewentualnie kaszanka
j.w.?Jajecznica w jednym z miliona możliwych sposobów? Warzywa smażone z
ryżem? Nada się coś, czy przypominać sobie co jemy dalej? ;)

tapta
GG:4082847

1. Data: 2005-03-17 20:37:44

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gałki muszkatołowej, i na wierzchu ryby kładziesz znowu plastry pomarańcza.
> potem na 15 minut to na ogień pod przykryciem i dusisz.

O! Widziałam dzisiaj na TVN Style jat te dwie puszyste panie robiły tą potrawę.
Apetycznie to wyglądało.

pusiak

1. Data: 2005-03-17 22:10:30

Od: "Imogena" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" napisał:

> [...]
> j.w.?Jajecznica w jednym z miliona możliwych sposobów? Warzywa smażone z >
> ryżem? Nada się coś, czy przypominać sobie co jemy dalej? ;)

Chodzilo mi o cos bardziej wyszukanego niz grzanki czy tosty ;) cos takie
czego sie jeszcze nie probowalo, co ladnie i apetycznie wyglada :)

1. Data: 2005-03-18 08:36:43

Od: "gwiazdooka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Imogena" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chodzilo mi o cos bardziej wyszukanego niz grzanki czy tosty ;) cos takie
> czego sie jeszcze nie probowalo, co ladnie i apetycznie wyglada :)

Zaserwuj mu rybią ikrę na grzankach;)
niektórzy uwazaja to za wyszukana potrawe;)

1. Data: 2005-03-18 09:20:26

Od: "aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moglibyscie podsunac jakis pomysl na danie na kolacje dla mojego
> mezczyzny?

A to dla mężczyzny ma być inny przepis niż dla normalnych ludzi?
Na czym polega żywienie mężczyzny?

1. Data: 2005-03-18 09:53:41

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):

> A to dla mężczyzny ma być inny przepis niż dla normalnych
> ludzi? Na czym polega żywienie mężczyzny?

Zależy od efektu, jaki chce się osiągnąć ;) Jak wiadomo, droga do serca
niewątpliwie prowadzi przez żołądek. Zatem serwujemy ulubione jego
dania, gdy go chcemy rozkochać. Gdy już jest rozkochany, serwujemy
podobne dania, gdy chcemy wprawic go w dobry humor, bo gdy głodny, to
zły, bądź gdy chcemy namówić na kupienie nam drogiego prezentu ;) Po
latach pożycia spada zainteresowanie naszą osobą, więc możemy zacząć
serwowac mu jajecznicę na startym selerze, gdyż "seler wzmaga chęć, a
jajka moc" ;) A jak juz mamy takiego dość, to prosty sos muchomorowy lub
drobna pomyłka z cyjankiem zamiast soli znacznie ułatwia nam życie ;)

tapta
GG:4082847

1. Data: 2005-03-18 09:56:02

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Imogena napisał(a):

> Chodzilo mi o cos bardziej wyszukanego niz grzanki czy tosty ;) cos takie
> czego sie jeszcze nie probowalo, co ladnie i apetycznie wyglada :)

No dobra. Parówki w cieście. Ciasteczka Kruszyny z pikantnym farszem.
Smażony panierowany ser żółty i camambert z winem na popitkę. Albo sama
upiecz chleb Fiony i zrób do niego róznych past i twarożków wiosennych.
Dalej źle?

tapta
GG:4082847

1. Data: 2005-03-18 09:59:07

Od: Jerzy <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):

> A to dla mężczyzny ma być inny przepis niż dla normalnych
> ludzi? Na czym polega żywienie mężczyzny?

Oj nie mow ze nie wiesz ...
zeby myslal ze tak bedzie zawsze:-))))))))
Pozdrawiam Jerzy

ps zeby nie bylo bardzo OT:
mintaj w kostkach albo w platach zsmazony/zapieczony w porach...
latwe , smaczne tylko nad podaniem trzeba by pomyslec bo ryba sie
rozpadnie...
Jerzy

Re: http://www.cooking.pl
likiery
idą Święta
two fat ladies (czytaj: dwie grube baby)
organizacja kulinarna swiat - nieco OT