Sernik z Marsa

181. Data: 2010-12-22 07:49:22

Temat: Re: Sernik z Marsa
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> A wystarczy zwykły nóż i chęci.

I odrobina perwersji. Bo żeby lubić obierać ziemniaki, to jednak trzeba być
zboczonym.

Qra

182. Data: 2010-12-22 07:56:30

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> No ale to deser jest, a nie ciasto.

O ile zasadniczo się z Tobą zgodzić mogę (aczkolwiek definicja od czasów
Łebkowskiego mocno skręciła w stronę wszystkiego, co się pakuje w blachę i
formuje na kształt placka później krojonego), to mam teraz dylemat, jak
potraktować tartę na kruchym spodzie ale z kremem niepodpiekanym...

Qra

183. Data: 2010-12-22 07:58:39

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co w związku z tym?

A ja mam pomysł na połowiczne choć rozwiązanie palącego nas tu wszystkich
problemu: weź tę ciapaninę z ciastek i masła wpakuj na kilkanaście minut do
piekarnika, niech się podpiecze.

Qra

184. Data: 2010-12-22 08:56:11

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message
> Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> I odrobina perwersji. Bo żeby lubić obierać ziemniaki, to jednak trzeba
> być zboczonym.
>
> Qra

Ale obierki można ugotować Qrom.

185. Data: 2010-12-22 08:58:04

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> formuje na kształt placka później krojonego), to mam teraz dylemat, jak
> potraktować tartę na kruchym spodzie ale z kremem niepodpiekanym...

Bardziej powinien Ciebie zaniepokoić krokiet z Orczakiem..

186. Data: 2010-12-22 09:00:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Ale żaden geniusz nie wymyślił maszynki do obierania, bo ziemniaki jak
> to bywa mają różne kształty :)

Ale tylko do momentu obierania;-)
J.

187. Data: 2010-12-22 09:07:13

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-22 10:00, krys pisze:

> Ale tylko do momentu obierania;-)

W którejś Kuchennej owulacji byli tacy zdolni kucharze, co ziemniaki
normalizowali :)

--
Pozdrawiam - Aicha

188. Data: 2010-12-22 09:17:54

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Ale tylko do momentu obierania;-)

I to obierania bele czym. Ideałem jest kula. Reszta (spytajcie XL) to tylko
aproksymacja, prostracja czyli ruja i poróbstwo w erotycznym fartuszku:
http://www.koszulki.com/cgi-bin/shop.pl?id=31&sid=35
319097&pin=1406198235146&mod=03&towar=132329&pt=52&l
ang=pl&ppts=

189. Data: 2010-12-22 09:48:22

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-21 20:57, Ikselka pisze:

> O pamięci mechanicznej metali też może poczytaj.

A co to ma wspólnego z kuchnią? Blaszki fluktuują kształtowo w
piekarniku? Trochę za tanie są :)

--
Pozdrawiam - Aicha

190. Data: 2010-12-22 11:57:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-22 08:47, Qrczak pisze:

> Qra, z autopsji

Oczkowałaś, Qrczaczku?

Ewa

Borowiki i maślaki suszone: gramy na szklanki - ile?
Zaczytane z newsletter'a
Szczyt perwersji !
mąka pytlowa
kapusta z grochem