Sernik z Marsa

191. Data: 2010-12-22 12:00:48

Temat: Re: Sernik z Marsa
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-21 22:49, Ikselka pisze:

> Ciasto to PIECZONY w całosci wyrób cukierniczy. Pleśniak jest pieczony w
> całości.

No to sernik też jest ciastem (o ile nie jest na zimno, ani gotowany), a
Ty coś już próbowałaś kombinować przy serniku.

Ewa

192. Data: 2010-12-22 12:03:45

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-21 22:40, Ikselka pisze:

> No ale to deser jest, a nie ciasto.

Ale ja nie pytałam, co to jest, tylko czy są w nim akceptowalne KUPNE
biszkopty (na Twoje: "Coś z kupnych ciastek (brrr)).

Ewa

193. Data: 2010-12-22 12:05:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-22 08:56, Qrczak pisze:

> to mam teraz dylemat,
> jak potraktować tartę na kruchym spodzie ale z kremem niepodpiekanym...

Kruche _ciasto_ z ciapaniną.

Ewa

194. Data: 2010-12-22 12:23:52

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Oczkowałaś, Qrczaczku?

Ale niestety tylko kartoflów.

Qra

195. Data: 2010-12-22 13:54:44

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Z jaki kwaskiem?

No mowa o cytrynowym ;-P

> Należało wycisnąć kilka(naście) kropel soku z cytryny.

Mówię że nie robiłam. Ani z kwaskiem ani z cytryną.
Ale fakt, jak już to uzywam do potraw tylko cytryny :-)

Sylwia

196. Data: 2010-12-22 14:03:48

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> I odrobina perwersji. Bo żeby lubić obierać ziemniaki, to jednak trzeba
> być zboczonym.

Ja lubię. Ale tylko obieraczką :-)

Sylwia

197. Data: 2010-12-22 15:12:10

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja lubię. Ale tylko obieraczką :-)
>
> Sylwia

W tym roku ziemniaki są porażone zewnątrz i wewnątrz, obieram obieraczką jak
i nożem - nieraz po obraniu odpada cały ziemniak.

198. Data: 2010-12-22 15:14:45

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-12-19 20:19, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> A widzisz, ja zwykle używam albo taki z Kauflandu twaróg (marka
> K-Classic), albo z InterMarche (ale nazwy nie pamiętam, w 500gramowych
> pojemnikach). I jeszcze mi nigdy w trakcie miksowania (na najwyższych
> obrotach miksera) nie zrzedło. A sernik na zimno robię raz w tygodniu.

Ja używam do sernika twarogu aksamitnego dr oetkera.
Jeszcze nigdy mi się z nim nic nie stało złego, tzn miksowany, pieczony,
sernik pyszota.

Sylwia

199. Data: 2010-12-22 15:14:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-22 16:12, Panslavista pisze:

> W tym roku ziemniaki są porażone zewnątrz i wewnątrz, obieram obieraczką jak
> i nożem - nieraz po obraniu odpada cały ziemniak.

Jakaś nowa zaraza się w tym roku pojawiła.

--
Pozdrawiam - Aicha

200. Data: 2010-12-22 15:20:34

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Jakaś nowa zaraza się w tym roku pojawiła.

Ja kupuję w swoim warzywniaku tak pyszne ziemniaki, że mogłabym je jeść non
stop kolor.
A zarazę ziemniakową to pamiętam w 2001 r. Każdy ziemniak bez wyjątku gdzie
bym nie kupiła, w środku jakiś chory, w plamy brązowe. Brrr.

Sylwia

Borowiki i maślaki suszone: gramy na szklanki - ile?
Zaczytane z newsletter'a
Szczyt perwersji !
mąka pytlowa
kapusta z grochem