Sery seropodobne?

1. Data: 2006-08-24 06:16:28

Temat: Sery seropodobne?
Od: JackOss <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Czy myśmy już "na grupie" ustalili czy wyroby seropodobne są szkodliwe,
czy można jeść?
Byłem na wakacjach i mogłem przegapić ustalenia...

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

2. Data: 2006-08-24 06:26:11

Temat: Re: Sery seropodobne?
Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JackOss napisał:

> Cześć
>
> Czy myśmy już "na grupie" ustalili czy wyroby seropodobne są szkodliwe,
> czy można jeść?
> Byłem na wakacjach i mogłem przegapić ustalenia...

Tak czy siak - od bodaj 1990 roku zachorowalnosć u dzieci na cukrzyce
wzrosła o 400%. Według medyków to skutek niepohamowanego pompowania
żywnosci konserwantami.
--
rAzor
----------------------------

3. Data: 2006-08-24 06:38:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rAzor" <k...@...tusk.plusk.de> wrote in message

> Tak czy siak - od bodaj 1990 roku zachorowalnosć u dzieci na cukrzyce
> wzrosła o 400%. Według medyków to skutek niepohamowanego pompowania
> [...]

Seropodobnie modyfikowana gienetycznie soja + kwintesencja z serwatki po
produkcji "normalnego" sera + sól morska z dioksynami jako konserwaent
EEEE... tego sprzyja rozwojowi młodych organizmów w kierunku skracania zbyt
długiego, dzięki osiągnięciom medycyny, życia i redukcji nadmiernej
liczebności homosiów sapiących...

4. Data: 2006-08-24 07:36:22

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JackOss napisał:
> Czy myśmy już "na grupie" ustalili czy wyroby seropodobne są szkodliwe,
> czy można jeść?
> Byłem na wakacjach i mogłem przegapić ustalenia...

O bożeszzz...
"Wyroby seropodobne" - a co to jest i z czym się to je??
Jam niezapoznana z tymi towarami handlowymi, bo nabywam nabiał
bezpośrednio u rolnika.
A wiedza się przyda;p Czyż nie?

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2006-08-24 09:07:12

Od: JackOss <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rAzor napisał(a):

... od bodaj 1990 roku zachorowalnosć u dzieci na cukrzyce
> wzrosła o 400%. Według medyków to skutek niepohamowanego pompowania
> żywnosci konserwantami.

A co mi dzieci! Ja myślę o sobie i o swoich 1990 latach!
W smaku są nie gorsze od prawdziwych tanich serów, smaczne zaczynają się
od dwudziestu kilku złotych za kilo.
Ale czy taki "ubity" na sztywno olej jest zdrowszy, choćby z powodu
cholersterolu, od tłuszczu zwierzęcego?

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

6. Data: 2006-08-24 09:57:36

Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JackOss" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Cześć
>
> Czy myśmy już "na grupie" ustalili czy wyroby seropodobne są szkodliwe,
> czy można jeść?
> Byłem na wakacjach i mogłem przegapić ustalenia...

Nie wiem czy sa szkodliwe ale napewno sa ochydne. Kiedys zrobilem sobie
zapiekanke z czyms takim (kupilem niechcacy, nie patrzac na etykiete) i
jakie bylo moje zdziwienie gdy po wyjeciu z pieca "ser" wygladal identycznie
jak przed wlozeniem. Smakowalo to jak slony zakalec.

7. Data: 2006-08-24 10:51:52

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A co mi dzieci! Ja myślę o sobie i o swoich 1990 latach!
> W smaku są nie gorsze od prawdziwych tanich serów, smaczne zaczynają się

Żartujesz, nie?

W smaku to jest świństwo. Jedzie chemią na odległość.

Wolę już "zwykłe, tanie" polskie sery za 15 zł / kg od tych seropodobnych
świństw.

DJD

8. Data: 2006-08-24 10:53:11

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...

JackOss napisał:
> [...]

"Wyroby seropodobne" - a co to jest i z czym się to je??
Jam niezapoznana z tymi towarami handlowymi, bo nabywam nabiał

========

Takie cuś, co zawiera w sobie olej i HGW co jeszcze.

Zrobiłem test: od 3 m-cy lezy coś takiego u mnie - w cieple. Do tej pory
żadna cholera (pleśń itp.) tego nie ruszyła.

DJD

9. Data: 2006-08-24 11:36:31

Od: JackOss <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że gusta moje się różnią od powszechnych, trudno.
Nie twierdzę, że to coś wspaniałego, po prostu - do pułapu 24 złotych
wszystkie sery smakują mi tak samo, dopiero potem zaczyna się jazda. A
skoro i te za 18 i te za 13 są identycznie niedojrzałe, gumiaste i bez
smaku (bez polania musztardą, keczupem, marmitem) nie dają się jeść?..
Słony zakalec... nienajgorsza recenzja...
Chemii się za bardzo nie boję, możem już za stary, żeby mnie glutaminian
załatwił, ale rozumiem młodszych, że nie chcą się z kancerem tłuc.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

10. Data: 2006-08-24 12:13:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Zrobiłem test: od 3 m-cy lezy coś takiego u mnie - w cieple. Do tej pory
> żadna cholera (pleśń itp.) tego nie ruszyła.

Znaczy się seropodobnego pleśniowego się nie kupi. warto wiedzieć.

Qra

Suszenie grzybow
Co to za ciastka
co z podstarzałych tabliczek czekolady?