Sex+ zwierzeta

1. Data: 2000-08-22 21:08:59

Temat: Sex+ zwierzeta
Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam znajomego ktory lubi psy. Jesli wiecie co to znaczy?
Wiec kamil twierdzi ze to normalne w jego wieku. Nie potrafie mu
doradzic. Pomozcie. Czy to powazne zboczenie? On wspominal ze sie ozeni
z tym psem- bo go kocha-w dodatku jest chomoseksualista. MA 3,5 roku.
jestem ciekawy czy z tego wyrosnie?
Pozdrafiam Lech
Czy wy tez macie takie problemy.

--
Moria! Moria!~Moria! to moja toważyszka życia.
Dziórka w płacie czołowym robi cuda.

1. Data: 2000-08-23 11:31:38

Temat: Odp: Sex+ zwierzeta
Od: "Kovic" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>doradzic. Pomozcie. Czy to powazne zboczenie? On wspominal ze >sie ozeni
>z tym psem- bo go kocha-w dodatku jest chomoseksualista. MA 3,5 >roku.
No to chlopak jest mlody - a zna juz swe przeferencje . ;)

>jestem ciekawy czy z tego wyrosnie?
Szczeniaki napewno nie .

>Pozdrafiam Lech
>Czy wy tez macie takie problemy.
Pewnie mamy. :)

1. Data: 2000-08-24 15:07:13

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ;Kamasutra master; :

> [...]
> doradzic. Pomozcie. Czy to powazne zboczenie? On wspominal ze sie ozeni
> z tym psem- bo go kocha-w dodatku jest chomoseksualista. MA 3,5 roku.

Jeżeli Ty przejmujesz się tym, co mówi 3,5-letnie dziecko, to faktycznie
masz problem.
Poważne zboczenie byłoby wówczas, gdyby takie słowa, calkiem serio,
powiedział, dajmy na to, 15,16-letni człowiek. Albo już całkiem dojrzały,
około dwudziestki.
Ja mając cztery lata mówiłem, że zgwałcę kuzynkę, a jej psa zeżrę na surowo.
Dzisiaj mam 23 lata, kuzynka jest dziewicą i żyje normalnie, a pies merda
ogonem, gdy mnie zobaczy. Myślisz, że ktoś przejmował się tym, że tak
mówiłem? Matka dała klapsa i kazała iść spać.
Koniec, żadnymi pierdolami nikt się nie chrzanił.

> Pozdrafiam Lech
> Czy wy tez macie takie problemy

Ja nie mam - a całkiem prywatnie - nie toleruję ani pedo- ani zoofilów.
To tak na marginesie, inny temat.

Ptaszek Filip

1. Data: 2000-08-24 16:28:04

Temat: Re: Sex+ zwierzeta
Od: h...@x...pl (HeT) szukaj wiadomości tego autora

[(Nie)zbędne informacje są w X-nagłówkach.]

A mówiąc krótko, to ;Kamasutra master; napisał(a), że...

> MA 3,5 roku.
Rozumiem, że pies a nie Kamil. (Bo jeśli Kamil, to chyba
odpowiadać nie ma sensu tak ze względu na jego, jak i zapewne
Twój wiek). Z tym założeniem:

> Nie potrafie mu doradzic.
Lepiej mu *nie* doradzaj. Nie proś też ślepego, by opowiedział
Ci o kolorach.

> Czy to powazne zboczenie?
> On wspominal ze sie ozeni z tym psem- bo go kocha-
Tym bardziej wygląda to na zoofilię.

> w dodatku jest chomoseksualista.
Według mojego rozeznania, 60% lub więcej zoofili wiąże się
raczej z partnerem swojej płci lub są biseksualistami.

> jestem ciekawy czy z tego wyrosnie?
Jeśli mówi, że *KOCHA*, to raczej nie. Z innej orientacji się
nie "wyrasta". Może co najwyżej zostać stłumiona. Z dużą
szkodą dla dalszego życia emocjonalnego (Kamila).

> Pozdrafiam Lech

P.S. Pocztę sprawdzam dość rzadko, szczególnie ostatnio -
zastrzegam sobie jednak prawo do *publicznego* wykorzystania
listów zawierających skierowane pod moim adresem inwektywy.

--

HeTman.xOx.pl ############## ...the love has chosen for us...
HeT @ ircnet ######### Przecież i tak nie chcesz rozumieć,

1. Data: 2000-08-24 21:01:44

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mając cztery lata mówiłem, że zgwałcę kuzynkę, a jej psa zeżrę na
surowo.
> Dzisiaj mam 23 lata, kuzynka jest dziewicą i żyje normalnie

Przeczytalam ten post i jedno mnie bardzo zastanowilo. A skad Ty niby facet
wiesz, ze Twoja kuzynka jest dziewica? Jak to mozna sprawdzic? :-) To, ze Ty
jej nie zgwalciles nie znaczy jeszcze, ze nie mogla robic tego z kimkolwiek
innym i aby to zrozbic wcale nie musiala byc zgwalcona. A poza tym to, ze
jestes prawiczkiem, to nie oznacza tego, ze i reszta ludzi nie zaznalo w
zyciu seksu.

> Matka dała klapsa i kazała iść spać.

Kurcze, jak ja Ci wspolczuje, jesli oprocz matki jeszcze ojciec sie nad Toba
znecal, to Ty musiales nie miec zycia. Dlatego teraz masz takie przekrety w
glowie :-(. Dzieki Tobie tym bardziej moge stwierdzic, ze jak ktos w zyciu
jako maly bobasek nie zaznal zrozumienia, to i trudno bedzie mu samemu
okazac go w przyszlosci innym, a najmlodsze lata sa najwazniejsze, maja
przeogromny wplyw na reszte zycia. Dlatego tak bardzo mnie nie lubisz, Ty
nie tolerujesz innosci, w ogole brakuje Ci tej tolerancji, ktora nawet ja
zwykla Ania posiadam. Wielkie wspolczucia. Moja stara niechby tylko
sprobowala mnie dotknac ha, ha to bym jej pokazala kto jest silniejszy :-).
To wredna osoba, a nawet i bardzo, ale jak powiem "daj 100 zl. bo koniecznie
potrzebuje, ale oddam", to bez zawachania wyjmuje, a potem i tak o tym
zapomina :-). Ale ja takiej chamówy to nie odwalam, jak mówię, że zwrócę to
zwrócę i nie ma innego wyjścia.
Ania

1. Data: 2000-08-25 11:21:21

Od: "YaANCeY" <p...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

HeT wrote in message ...

> [...]
> nie "wyrasta". Może co najwyżej zostać stłumiona. Z dużą
> szkodą dla dalszego życia emocjonalnego (Kamila).

Jestem bardzo ciekaw jak tutaj zareagują panowie i panie psychologowie.
Przecież to się kupy nie trzyma (zarówno wypowiedź jak i odpowiedź).
Myślałem że zaraz zacznie sypać się lawina listów, a tu cisza. Może dowodzi
to tego że lista ta zdominowana jest przez ludzi którzy nie czytali żadnej
książki z wiązanej z psychologią (i co gorsza nie mają na to ochoty) a cała
ich wiedza tak często prezentowana w zaciętych dyskusjach jest oparta na
widzimisię i taksobiemyśliźmie. Nie mam oczywiście zamiaru krytykować tutaj
tych kilku osób które faktycznie posiadają wiedzę fachową i z którymi się
przyjemnie wymienia poglądy. Podejrzewam że osoby te wiedzą że o nich
właśnie mowa oraz myślę że nie biorą do siebie tej wypowiedzi.

YaANCeY

mail - p...@d...com.pl
galeria - www.republika.pl/pablossimus

1. Data: 2000-08-27 18:03:03

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek :

> Przeczytalam ten post i jedno mnie bardzo zastanowilo. A skad Ty niby
facet
> wiesz, ze Twoja kuzynka jest dziewica?

Wierzę jej na słowo :-)

>Jak to mozna sprawdzic? :-) To, ze Ty
> jej nie zgwalciles nie znaczy jeszcze, ze nie mogla robic tego z
kimkolwiek
> innym i aby to zrozbic wcale nie musiala byc zgwalcona.

Zgadza się, ale z tego co wiem, nie robiła tego z nikim.
Mam do niej zaufanie.

>A poza tym to, ze
> jestes prawiczkiem, to nie oznacza tego, ze i reszta ludzi nie zaznalo w
> zyciu seksu.

Skąd masz pewność, ze jestem prawiczkiem?
Mogę Cię rozczarować :-)

> Kurcze, jak ja Ci wspolczuje, jesli oprocz matki jeszcze ojciec sie nad
Toba
> znecal, to Ty musiales nie miec zycia. Dlatego teraz masz takie przekrety
> glowie :-(

No nie....
Ciężka sprawa

> [...]
> jako maly bobasek nie zaznal zrozumienia, to i trudno bedzie mu samemu
> okazac go w przyszlosci innym, a najmlodsze lata sa najwazniejsze, maja

A tu muszę się z Tobą zgodzić w stu procentach.

>Dlatego tak bardzo mnie nie lubisz,

Kto mówi, że Cię nie lubię?!
Przecież tyle razy pisze coś zupełnie innego, a Ty dalej mi nie wierzysz :-)

> Ty
> nie tolerujesz innosci, w ogole brakuje Ci tej tolerancji, ktora nawet ja
> zwykla Ania posiadam.

Toleruję, znów się mylisz.

> [...]
> potrzebuje, ale oddam", to bez zawachania wyjmuje, a potem i tak o tym
> zapomina :-). Ale ja takiej chamówy to nie odwalam, jak mówię, że zwrócę

I kto tu mówi o tolerancji?!
Ten tekst był wyjątkowo głupi, ale do takowych się przyzwyczailem z Twojej
strony.
Filip

Prawda
Ciekawy temat