Sezonowe ogrzewanie balkonu

1. Data: 2013-09-14 10:38:38

Temat: Sezonowe ogrzewanie balkonu
Od: Maciej Malecki <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ma ktoś z Was doświadczenie w realizacji sezonowego ogrzewania pomieszczeń
otwartych, takich jak np. ogródki towarzyszące lokalom gastronomicznym ?

Chodzi mi o możliwość zastosowania w miarę ekonomicznego sposobu ogrzania przez 2-3
godziny dziennie wsuniętego w bryłę budynku balkonu.

2. Data: 2013-09-14 19:25:09

Temat: Re: Sezonowe ogrzewanie balkonu
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-14 10:38, Maciej Malecki pisze:
> [...]
>
> Chodzi mi o możliwość zastosowania w miarę ekonomicznego sposobu ogrzania przez 2-3
godziny dziennie wsuniętego w bryłę budynku balkonu.

Tylko i wyłącznie promiennik podczerwieni. W takim wypadku proponowałbym
elektryczny - włączasz prąd i odrazu ciepło jest, po pewnym czasie
również przedmioty w zasięgu promiennika zaczynają również oddawać ciepło.

Piksel sklep i wyrok w sprawie trucia
Electro.pl Opineo i Monster
Electro.pl Opineo i Monster
Żarówka energooszczędna dająca bardzo ciepłe światło
PayPal Payment Cheap Nike Air Max 2013 Shoes men's women's wholesale www.Buy-Good-Goods.com