Siatka w pajączki? Jak zrobić?

1. Data: 2005-02-21 09:38:27

Temat: Siatka w pajączki? Jak zrobić?
Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane !!
Moja klientka podczas swoich vojaży widziała u pewnej osóbki siatkę- bluzkę
która jej się strasznie spodobała, I teraz chce żebym jej takową zrobiła Wg
jej opisu wygladał ten wzorek tak : Bluzka wzorem siatkowym , siatka o
dużych oczkach a gnieniegdzie pajączki czyli : środek pełny a wkoło z siatki
zrobiona pajęcznyka- no i to nie sprawia mi problemu. Problem jest jak to
potem połączyć z dalszą częścią siatki lub innym takim motywem a w dodatku
ma być obcisła Poradżcie coś może gdzieś coś podobnego widziałyście Bo ja
już swoje zasoby i grupowe przeszukałam i nic podobnego nie widziałam. Z
góry dziękuję i pozdrawiam :) Iza
PS Troszkę to zawile wyjaśnione ale moze coś zrozumiecie :)

1. Data: 2005-02-21 10:18:17

Temat: Re: Siatka w pajączki? Jak zrobić?
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej opisu wyglada? ten wzorek tak : Bluzka wzorem siatkowym , siatka o
> du?ych oczkach a gnieniegdzie paj?czki czyli : ?rodek pe?ny a wko?o z siatki
> zrobiona paj?cznyka- no i to nie sprawia mi problemu. Problem jest jak to
> potem po??czyae z dalsz? cz??ci? siatki lub innym takim motywem a w dodatku
> ma byae obcis?a Porad?cie co? mo?e gdzie? co? podobnego widzia?y?cie Bo ja
> ju? swoje zasoby i grupowe przeszuka?am i nic podobnego nie widzia?am. Z
> góry dzi?kuj? i pozdrawiam :) Iza
> PS Troszk? to zawile wyja?nione ale moze co? zrozumiecie :)

Czy chodzi Ci o taką bluzeczke?:
http://www.kaan.pl/forum/index.php?act=Attach&type=p
ost&id=4176

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

1. Data: 2005-02-21 10:21:03

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tu jest watek na temat tej bluzeczki, link do schematu i tlumaczenia po polsku :)))
http://glinki.com/?l=vnw0tf

1. Data: 2005-02-21 11:43:29

Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> tu jest watek na temat tej bluzeczki, link do schematu i tlumaczenia po
> polsku :)))
> http://glinki.com/?l=vnw0tf
>

> --
> Dorota Ruebenbauer
> Wrocław
>
> Bardzo dziękuję, ale to bardzo tak najprawdopodobniej to podobna bluzeczka
> :) Jestem bardzo wdzięczna i dziękuję :) Iza

XXX do Krakowianek
[szydełko] Zawijanie się brzegów robótki
[szydelko] wzory na bieżnik /owalną serwetę ?
sloneczniki
wariacje szydełkowe