Się muszę pochwalić..

1. Data: 2002-07-17 06:36:09

Temat: Re: Się muszę pochwalić..
Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika B-W napisał(a):

> A chcialam powstrzymac watek przed obrzydlistwami..... Zdusic w
> zarodku... Ubic gada poki jeszcze w skorupce....
>
> A tu dopiero sie fuj zrobilo

Mowisz jak moj starszy barat, to nie sa fuje, to sa fajne zyjatka,
siedzialas kiedy na trawie i przygladalas sie biedronkom, albo lazacym
pajaczkom i innym takim? Polecam, one nie gryza, sa swietne i nastawione
przyjacielsko do ludu;-) z wyjatkiem mrowek;-).
A teraz biore sie za dalsze testowanie chipsow;-) 12 paczki, to tak by
bylo cos o jedzeniu;-)
Beata M.

1. Data: 2002-07-18 21:44:02

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

> Ty, Sadyl, udowodnij najpierw, ze jeszcze zyjesz!!! ;o)

A żyję :))
A żeby nie było wątpliwości, że ta głodówka to wynik ew. zmian w
psychice to dzisiaj wtrząchnąłęm 0,7 kg golonkę w jakimś barze
przydrożnym.

sadyl

1. Data: 2002-07-18 21:54:43

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jul 2002 23:44:02 +0200, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>A żeby nie było wątpliwości, że ta głodówka to wynik ew. zmian w
>psychice to dzisiaj wtrząchnąłęm 0,7 kg golonkę w jakimś barze

I zyjesz po niej ???
;->>>>>

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-07-18 22:00:53

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Domin wrote:

> No wlasnie mnie ostatnio tez cos korcilo ale sie nie zdecydowalem na tak
> desperacki krok :)

Wystarczy chcieć

> Po pierwsze interesuje mnie jak to jest ( jakbys mogl w skrocie opisac).
> Slyszalem ze 2-3 pierwsze dni przezywa sie spore bole (z glodu) a pozniej
> juz jest spoko looz.

Mnie nic nie bolało. Żreć chciało mi się (fizycznie) tylko w dniu "0" i
"1"
Natomiast gdzieś tak od 7 dnia ta połowa myśli, która kiedyś krążyła
wokół tematów z innej grupy, zaczęła krążyć wokół stołu - cału czas
wyobrażałem sobie co sobie zrobię do żarcia, gdy już zacznę jeść :))
A rzeczywistość okazała się trywialna - stan pogłodówkowy wygasiłem w 1
dzień a drugiego żarłem już pieczonego kurczaka (wspominałem już kiedyś,
że mam strusi żołądek?) - i wszystko ok.
Troszkę zmniejszyły się ilości - szybciej jestem syty.

> No i ciekawi mnie same sedno tej calej glodowki - podobno oczyszcza sie caly
> organizm z wszelkich toksyn.

Taka jest teoria - w praktyce zaobserwowałem, że poprawia się
samopoczucie, szczególnie zdolność koncentracji i "lotność" umysłu.
Wysotrzają się też zmysły - ale na to nie trzeba głodować: po ok. 10
dniach picia bez przerwy też słyszę jak muchy tupią po szybie i wyczuwam
nosem z kim moja st...słoneczko si e dzisiaj witała :))

> No i czy organizm musi byc w 100% zdrowy tzn. dobra kondycyja ogolna i
> wogole .

Mam kłopoty z kręgosłupem - głodówka nie pomogła
Mam kłopoty z żołądkiem - głodówka pomogła w znacznym stopniu (tzn. 2x
rzadziej muszę brać tabletki)
Mam alergię - głodówka nie pomogła
Na nic innego nie cierpię, więc nie wiem czy ma wpływ.

Po kilku dniach podnosi się troszkę poziom libido - ale nie jest to
zmiana radykalna, więc nie wiem, czy akurat należy się tu doszukiwać
korelacji z czasem głodówki

sadyl
PS: przez dzien "0" rozumiem dzień przed całkowitą głodówką, gdy jem
tylko ryż aby oczyścić układ trawienny.

1. Data: 2002-07-18 22:57:59

Od: "Barbara" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> >
> Mam kłopoty z kręgosłupem - głodówka nie pomogła

Tu pomaga wzmocnienie miesni brzucha :-)
barbara

1. Data: 2002-07-19 06:08:53

Temat: Re: Si? musz? pochwali?..
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

>A ?yj? :))
>A ?eby nie by?o w?tpliwo?ci, ?e ta g?odówka to wynik ew. zmian w
>psychice to dzisiaj wtrz?chn???m 0,7 kg golonk? w jakim? barze
>przydro?nym.
>
>sadyl

golonke???? Beze mnie????? jak mozna???????

Trys
K.T. - starannie opakowana

Nalewka orzechowa - jak zrobić?
smalczyk:-)