Sierp i Młot

141. Data: 2015-01-29 15:11:36

Temat: Re: Sierp i Młot
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 13:21, LeoTar pisze:

> Któryś z wielkich powiedział, że "jesteśmy łajnem dla przyszłych
> pokoleń". A jeszcze ktoś inny zauważył, że Natura jest bardzo
> rozrzutna na drodze ewolucji ku lepszemu.

No, nie wiem czy w tym w jakiś sposób pomaga nam natura. To raczej my
ludzie kreujemy rzeczywistość w kierunku do którego tęskni podświadomie
każdy człowiek.

> czy jednak duuuży krok wstecz nie oznacza, że będziemy musieli dokonać
> jeszcze większego kroku wprzód na drodze przemian. Klinem klina...:-)

Musimy, nie jesteśmy przecież jakąś enklawą która może zachowywać
neutralność w stosunku do tego co się dzieje na świecie.

142. Data: 2015-01-29 15:13:17

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 14:33, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Też jeżdżą tyle że do Paryża, Londynu, Monte Carlo, Bangkoku etc.
> Bo to już są te "nowe ruskie", wicie rozumicie, co to o nich tak trąbią w
> mendiach.
>
> ??????? ??????
> http://youtu.be/00Rlnxjch10
>
> Za Sowietów musieli siedzieć jak mysz pod miotłą w jakiejś Kałudze czy innym
> Durakowie, to teraz nadrabiają.

Tak, pewnie masz rację.

> Nie tylko że rządziły (bardziej lub niej skłócone frakcje z tymi co są w
> USA) ale i rozwaliły.

Myślę że jednak nie doceniasz władzy i możliwości I Sekretarza KCKPZR.
I to właśnie było główną słabością systemu panującego na terenie ZSRR.
Wystarczyło że trafił się słabeusz, łasy na uznanie zagranicy i nie
tylko państwo ale i system diabli wzięli. Kolejny o tym samym
charakterze - Jelcyn o mało nie pościł z torbami samej Rosji..

> Tylko że jak się mur buduje to zawsze z zamysłem szczelności w _obie_
> strony.

Inaczej się nie da...;-)

143. Data: 2015-01-29 15:13:39

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 15:34, Chiron pisze:

> To lewicowiec. Tyle, że katolicki.
>
> --
>
> Chiron

No nie bardzo, nie widziałem, ani nawet nie słyszałem, o lewicowcach
którym marzy się dyktatura kościoła w kraju...

144. Data: 2015-01-29 15:22:11

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> No, nie wiem czy w tym w jakiś sposób pomaga nam natura. To raczej my
> ludzie kreujemy rzeczywistość w kierunku do którego tęskni podświadomie
> każdy człowiek.

Jesteśmy wytworem i częścią Natury. Współkształtujemy się nawzajem.

j.w.

--
Wladek Tarnawski, LeoTar
Jak to na wojence 1996-99 bywało. @ http://leotar.friko.pl/war_1996-99/

---
Avast.

145. Data: 2015-01-31 15:24:41

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-29 o 15:22, LeoTar pisze:

> Jesteśmy wytworem i częścią Natury. Współkształtujemy się nawzajem.

Jak dotychczas to tylko ciągle próbujemy z nią walczyć, wyręczać Ją w
prawie każdej kwestii..

146. Data: 2015-01-31 16:59:44

Od: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-19 o 13:10, glob pisze:
> Ale to już do szerszch mas dociera, gdzier religie to zawsze patologia i mord, nie
tylko do elit.

Ciebie czasem w poprzednim wcieleniu na stosie nie spalili?

147. Data: 2015-01-31 18:21:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2015 16:03:48 +0100, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Chodzi o to, żeby młodzież nie z byle kim, tylko swoje sympatie erotyczne i
> poważniejsze nauczyła się przedstawiać przyjaciołom i rodzinie. To wprowadza
> pewną dyscyplinę i odpowiedziaklność w sprawach miłosnych jeśli się nie da
> żyć już w monogamii. Wtedy nie można tak rzucić długo znanego
> chłopaka/dziewczymy, żeby nie wyjść samemu na szaro.

Temu służy ślub - u dorosłych. Dokładnie temu.

148. Data: 2015-01-31 18:44:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2015 16:52:17 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
> wiadomości news:m9r3gm$jqp$1@node2.news.atman.pl...

> Jeśli się nie da żyć w monogamii, powiadasz? Czyli- najpierw zdemoralizowac
> a potem powiedzieć: no skro i tak jesteście zdemoralizowani- to chociaż
> nauczciee się bzykać przy spełnieniu pewnych zasad? Ja tego nie kupuję. A
> gdzie związki uczuciowe? Gdzie wychowanie dzieci? W ogóle- gdzie chęć ich
> posiadania? Czyżbyś się Gramsciego oczytał?

Wiesz, jak się już TAK zdemoralizuje ludzi, to wtedy może zaczyna się
myśleć, do czego to wszystko prowadzi i czy aby na pewno można to jakoś
opanować, aby nie poszło w kierunku niekoniecznie zgodnym z interesem
"demoralizatora"... 33333333-|

149. Data: 2015-01-31 19:01:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2015 16:53:18 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> To Ty z pewnością nie znasz życiorysu Marxa. Zboczonego sadysty, mitomana i
> rogacza

A połączenie Marx-Engels - TO dopiero jest diabelska kombinacja!

"Początki sięgają XIX wieku, kiedy w 1844 Karol Marks poznaje Fryderyka
Engelsa. Obydwaj mieli już wykrystalizowane poglądy, które dzisiaj nazywa
się lewicowymi, nic więc dziwnego że szybko się zaprzyjaźnili. Bardzo
istotne jest w zbrodniach, które zaplanowali dla świata ich pochodzenie,
do którego mało kto przykłada dzisiaj uwagę. Marks przyszedł na świat jako
żyd i nazywał się wpierw Hirschel Marx. Później wyparł się swego
pochodzenia i stał się zagorzałym antysemitą, uważając żydów za klasę i
rasę, którą za wszelka cenę trzeba zwalczyć, bo ma ona we krwi wyzysk
społeczeństwa, a takie według Marksa rasy i klasy powinny zostać w całości
wymordowane.

..."Klasy i rasy za słabe by opanować nowe warunki życia, muszą zniknąć.
Muszą zginąć w rewolucyjnym holokauście"... Te słowa Karola Marksa mówią
wszystko o socjalistycznej wizji świata, na której mieli się wzorować
przyszli jego naśladowcy. Kompleksy Marksa miały swoje odzwierciedlenie w
nienawiści do świata i wszystkiego co go otaczało, podobnie jak bycie żydem
antysemitą, który jako pierwszy na świecie planował eksterminacje innych
narodów.

Fryderyk Engels, podobnie jak Marks, nigdy nie musiał pracować. Od
dziecka rozpieszczany, wiódł życie pełne luksusów. Syn właściciela zakładów
włókienniczych i milioner zapragnął dać robotnikom całego świata równość
materialną wobec tak zwanej burżuazji, do której sam się zaliczał. Pomimo
tego Marks i Engels byli zwolennikami uwolnienia robotników od wyzysku
kapitalizmu, chociaż tak naprawdę sami nimi gardzili, mieli być tylko
narzędziem. Walka o poprawę losu robotników tak naprawdę miała na celu
przekształcenie ich w niewolniczą, niepłatną siłę roboczą. Być może to
właśnie Engelsa drażniło że zatrudnionym u siebie robotnikom musi płacić.
Niewolnictwo było więc dla nich idealnym rozwiązaniem, a jeszcze gdyby
niewolników można było zabijać, to by było idealne."

http://www.prawdawoczykole.republika.pl/socjalizm.ht

150. Data: 2015-01-31 19:11:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2015 18:09:50 +0100, zdumiony napisał(a):

> Nie porównuj Marksa z Żeromskim (a jeszcze bardziej od Żeromskiego wolę
> Konopnicką za jej wrażliwość).

Żeromski wrażliwy? - to stary erotoman: w dworku ciotki MŚK zgwałcił w
chlewiku starą kobietę, która zajmowała się świniami. Odwiedzał rodzinę MŚK
systematycznie, razem zresztą z Kasprowiczem - ale o ile ten drugi był ze
wszech miar OK, to kiedy przyjeżdżał Żeromski, wszystkie dziewczyny z
obejścia musiały się ukrywać. No i w tenże sposób z braku laku "dostało
się" starej świniarce, o czym zresztą nie omieszkała zameldować,
wtargnąwszy do jadalni ze skargą w samym środku trwającego tam obiadu z
udziałem tego pana...

Gramsci w pełnym rozkwicie
The Houseboat Summit
UWAGA Epidemia ospy wietrznej w Polsce
Przysięga małżeńska w kościele, jedna z przyczyn gwałtów w rodzinie.
Czujecie się obrażani?