Sierp i Młot

151. Data: 2015-01-31 19:14:42

Temat: Re: Sierp i Młot
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2015 19:41:19 +0100, zdumiony napisał(a):

> Przeceniasz znaczenie aktu seksualnego! A co gdy ten pierwszy raz to
> była masturbacja? Seks jak seks, parę ruchów ręką.

Masturbacja to nie seks - to NAMIASTKA seksu.

152. Data: 2015-01-31 19:15:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Temu służy ślub - u dorosłych. Dokładnie temu.

Ja właśnie chciałbym wprowadzić zwyczaj takiego "narzeczeństwa" czy też
"współżycia na próbę" u młodzieży, żeby mogło to przygotować ją do
podejmowania decyzji o poważniejszych związkach. Po prostu paradoksalnie,
lepiej, żeby młodzież zaczynała od dłuższych i aprobowanych przez rodzinę
związków po to, żeby nie przyzwyczajała się do modelu opartego na imprezach
i przygodnych znajomościach, skoro awanse miłosne można dostać w większych
p[orcjach i na dłużej bez obawy przed starszym pokoleniem, a nawet z jego
dumą i aprobatą, a także z pochwałą u rówieśników. Posiadanie oficjalnej
"girlfriend"/"boyfrienda" uczy szacunku dla płci przeciwnej i cnót
rycerskości. Jasne jest, że w tym wieku mogą zdarzać się sporadycznie
zmiany, ale jako takie powinny się nawet i one (rozstania i nowe związki)
odbywać na widoku (i z asystą/moderacją psychologiczną) rodziców i
rówieśników ze względu na to, że chodzi tu o naukę nie tylko seksu, ale i
lekcje zasad współżycia międzyludzkiego - stylu, klasy w obyciu towarzyskim.
Niepodejmowania pochopnych decyzji etc.

--
????
???

153. Data: 2015-01-31 19:15:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2015 21:27:28 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Obaj byli dobrzy- bo są martwi. Dobry czerwony to martwy czerwony

No to oni TERAZ są dobrzy :-)

154. Data: 2015-01-31 20:23:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2015 19:15:17 +0100, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> lepiej, żeby młodzież zaczynała od dłuższych i aprobowanych przez rodzinę

:-}

155. Data: 2015-02-01 00:31:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Schultz i koń Fritz
W dniu 2015-01-19 o 13:10, glob pisze:
> Ale to już do szerszch mas dociera, gdzier religie to zawsze patologia i mord, nie
tylko do elit.

Ciebie czasem w poprzednim wcieleniu na stosie nie spalili?

Nie, trzeba mieć trochę mózgu, aby nie łykać bajeczek sekty , która całe swoje
istnienie w imie wymysłów na poziomie 5 letnich dzieci,morduje prześladuje i gwałci,
normalne narody jebneły w dupę tą skrajną patologię, tylko margines dziadów i bab,
bardzo zaburzonych umysłowo, te non stop skandale co kler odstawia łyk z nabożnością
i innym żyć nie daje, bo masz kochać zobczeńca w ichnim świecie.

Gramsci w pełnym rozkwicie
The Houseboat Summit
UWAGA Epidemia ospy wietrznej w Polsce
Przysięga małżeńska w kościele, jedna z przyczyn gwałtów w rodzinie.
Czujecie się obrażani?