Silikonowe implanty piersi - program z TVP1

1. Data: 2001-09-06 09:03:41

Temat: Silikonowe implanty piersi - program z TVP1
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogladalem wczoraj bardzo interesujacy amerykanski program telewizyjny
nt. silikonowych implantow piersi.
Prezentowano opinie za, przeciw, informowano o zagrozeniach.
Po wstepnym okresie upowszechnienia , jeden z lekarzy przedstawil prace
o zagrozeniach rakiem i nastapilo masowe usuwanie implantow,
nastepne badania prowadzone przez inny instytyt natomiast wykazaly,
po badaniach implantow na myszach , ze implanty dodatkowo zmniejszaja
ryzyko raka piersi, poniewasz uciskajac na piers hamuja doplyw krwi.

Interesuje mnie jaki jest obecny stan popularnosci implantow
silikonowych w kraju,
czy sa popularne, czy kobieta z takim implantem moze rodzic dzieci, moze
je karmic
piersia i jak to jest z tymi zagrozeniami, czy wystapily przypadki
pekniecia torebki z silinkonem w czasie wypadku samochodowego i na ile
to jest bezpieczne w okresie
20-40 lat, czy tez wymagana jest wymiana po np. 10-20 latach .

2. Data: 2001-09-06 12:52:09

Temat: Re: Silikonowe implanty piersi - program z TVP1
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> , czy wystapily przypadki
> pekniecia torebki z silinkonem w czasie wypadku samochodowego i na ile
> to jest bezpieczne w okresie
> 20-40 lat, czy tez wymagana jest wymiana po np. 10-20 latach .

Implanty silikonowe nie są na całe życie. Istnieje wiele skutków ubocznych
wszczepienia implantów, chociażby stwardnienia (organizm reaguje
wytworzeniem wokół wszczepu włóknistej warstwy ochronnej). Te stwardnienia
zniekształcają pierś i pociągają za sobą konieczność kolejnego zabiegu
korekcyjnego. Pisząc o implantach należałoby wspomnieć, że jest wiele metod
(wszczep pod mięśnie i pod skórę). Torebki z zawartością silikonu i z
zawartością soli fizjologicznej (do wyboru). Te pierwsze są podobno
trwalsze.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

bylica
Po co jest goraczka? Dla dociekliwych :))
Ta natrętna GRZYBICA (stóp)
TV4
choroba Meniera