Ta natrętna GRZYBICA (stóp)

1. Data: 2001-09-06 07:36:05

Temat: Ta natrętna GRZYBICA (stóp)
Od: "Izunia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja 20-letnia siostra cierpi na grzybicę nóg (prawdopodobnie, bo nie wiem
czy pani doktor się nie myli w rozpoznaniu). Co rok, zwłaszcza latem,
problem powraca ze wzmożoną siłą. Pani Dermatolog przepisuje jej jakieś
maści, aerozole i płukanki ale to niewiele pomaga, wręcz jest to tylko
wydawanie kasy na leki. Dodam dla wyjaśnienia, że siostra dba o higienę więc
ta kwestia nie wchodzi w grę. Czy ktoś z Was, grupowicze, miał coś podobnego
i może istnieje sposób na to aby wyleczyć grzybicę? A za odpowiedź z czego
może ona wynikać, będę szczególnie wdzięczna.

Pozdrawiam.

2. Data: 2001-09-06 08:36:45

Temat: Re: Ta natrętna GRZYBICA (stóp)
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izunia napisał:

> [...]
> i może istnieje sposób na to aby wyleczyć grzybicę? A za odpowiedź z czego
> może ona wynikać, będę szczególnie wdzięczna.

moze co rok powtarza te sama procedure zarazenia grzybica ?
to samo obuwie, ten sam basen z szatnia w ktorej mozna sie zarazic grzybica ?
Moze przebywa latem w miejscu , gdzie ktos ma grzybice ?

3. Data: 2001-09-06 09:42:54

Od: "Izunia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grzybica ?
> Moze przebywa latem w miejscu , gdzie ktos ma grzybice ?

Dzięki serdeczne za głos:
wszystko OK tylko, że zimą też miewa ale jest ona mniejsza i to jest dla nas
zmyłką, zastanawiamy się nad pokarmem, może czegoś brakuje, albo jest za
dużo??????

4. Data: 2001-09-06 09:51:57

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izunia napisał:

> grzybica ?
>
> Dzięki serdeczne za głos:
> wszystko OK tylko, że zimš też miewa ale jest ona mniejsza i to jest dla nas
> zmyłkš, zastanawiamy się nad pokarmem, może czegoś brakuje, albo jest za
> dużo??????

Znajoma skutecznie wyleczyla grzybice korzystajac z porad osrodka Glownego
Instytutu Gornictwa w Katowicach.
Podobno grzybica jest popularna w gornictwie i opracowano stosowne procedury i
skuteczne preperaty. Sprobuj sie z nimi skontaktowac.

Jacek

5. Data: 2001-09-06 20:11:46

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izunia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i może istnieje sposób na to aby wyleczyć grzybicę? A za odpowiedź z czego
> może ona wynikać, będę szczególnie wdzięczna.

może powinna sprawdzić poziom cukru we krwi, przy podniesionym często
występuje grzybica stóp.

pozdrawiam
MechaGodzilla

6. Data: 2001-09-06 22:10:30

Od: k...@s...pl (Tomek Kozinski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Sep 2001 09:36:05 +0200
Izunia <i...@p...onet.pl> objawił(a):
> Moja 20-letnia siostra cierpi na grzybicę nóg (prawdopodobnie, bo nie wiem
> czy pani doktor się nie myli w rozpoznaniu). Co rok, zwłaszcza latem,

Należy namówić swoją panią doktor na wnikliwszą diagnostykę.
Szczególnie pod kontem chorób układowych. Poziom cukru itd..
Poza tym należy ponad wszelką wątpliwość wykluczyć niegrzybicze tło zmian
na skórze. Mam tu na myśli łuszczycę, która w niektórych postaciach do
złudzenia przypomina grzybicę.

> [...]
> i może istnieje sposób na to aby wyleczyć grzybicę? A za odpowiedź z czego
> może ona wynikać, będę szczególnie wdzięczna.

Podobno 60% sukcesu w walce z grzybem to starania poza farmakologiczne.
Chodzi tu głównie o poszukanie przyczyny - obniżona odporność, cukrzyca,
złe obuwie itd. Poza tym pranie bielizny i skarpwetek w 100'C także może
pomóc.

--
To tyle, dość wymądrzania
pozdrawiam koza.

7. Data: 2001-09-06 22:56:35

Od: "kamelot" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa jest prosta,wystarczy zrobic badanie mykologiczne(zeskrobimy,określic
rodzaj grzybicy.koszt ok 15-20 zł,każde laborat mikrobiolog.No chyba że jest
to choroba stóp o innej etiologii.badanie potwierdzi lub wykluczy
grzybicęWstrzymac sie z leczeniem conajmniej 2 tyg przed bad..
kamiś

8. Data: 2001-10-04 00:26:27

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i może istnieje sposób na to aby wyleczyć grzybicę? A za odpowiedź z czego
> może ona wynikać, będę szczególnie wdzięczna.

pedzlowac spirytusem

9. Data: 2001-10-04 16:53:53

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzybicy stóp nie da się wyleczyć samymi miejscowymi mykostatykami.
Trzeba stosować równocześnie leki doustne.
Niestety dermatolodzy starej daty wierzą tylko w leczenie miejscowe.

A co do rozpoznania - niech się zgłosi do dobrego laboratorium
mykologicznego - tylko niech wcześniej odstawi leki na kilka tygodni (w
laboratorium powinni ją dokładnie poinformować).

Grzybicę stóp wywołują wolnorosnące grzyby z grupy dermatofitów
(najczęściej Trychophyton mentagrophytes).
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

10. Data: 2001-10-16 11:02:14

Od: pkanka <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oprocz doustnych mykostatykow zalecalbym skontrolowanie poziomu glukozy we
krwi.Ja
w swojej praktyce lekarskiej zawsze zalecam wyelimminowwanie z diety wszelkiej masci
slodyczy, kawy oraz alkoholu.W takich przypadkach istotne jest wzmocnienie organizmmu
poprzez ograniczenie podazy weglowodanow prostych i zwiekszenie podazy tluszczow.
Mozecie mi wierzyc lub nie, ale takie postepowanie w przypadku uporczywych grzybic
skory sprawdza sie zawsze!!!

goscinnnie TomB.
moj email: l...@p...fm

TV4