Silne wzdecie i bol nadbrzusza.

1. Data: 2003-05-15 09:14:17

Temat: Silne wzdecie i bol nadbrzusza.
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Co moze byc przyczyna silnego wzdecia, wywolanego nim bolu nadbrzusza, i
skisnietego stolca. Jak spie to bolu nie czuje, ale zaraz po przebudzeniu,
nawet nie musze sie poruszac, wzdecie i bol pojawiaja sie juz po minucie.
adam

2. Data: 2003-05-15 09:23:16

Temat: Re: Silne wzdecie i bol nadbrzusza.
Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet nie musze sie poruszac, wzdecie i bol pojawiaja sie juz po minucie.

Ja mam tak samo, ale jestem chory na zespół jelita nadwrażliwego.

Pozdrawiam
Gali.

3. Data: 2003-05-15 09:33:16

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam tak samo, ale jestem chory na zespół jelita nadwrażliwego.

I jak sobie z tym radzisz? Ja biore galo-spe (odpowiednik no-spy). Jesli
dolegliwosci nie sa zbyt ostre to pomaga. Poza tym czasem enterol, gastrosan.
Masz stresowy tryb zycia, bo ja tak.
pozdr

4. Data: 2003-05-15 09:46:06

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze che dodac, ze w okresie nasilenia dolegliwosci mam lekko zielonkawo-
zoltawy nalot na jezyku. A wypicie czasem nawet zwyklej wody powoduje
natychmiast nasilenie wzdecia.
adam

5. Data: 2003-05-15 10:04:07

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno. Enzymy trzustkowe sa w granicach normy. Jedynie cukier na
granicy, ok. 110.

6. Data: 2003-05-15 18:51:13

Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bliska mi osoba takze ma takie dolegliwosci. Z leków otrzymuje Debridat i
wydaje sie, ze jest poprawa. Dodatkowo łyka sobie Lakcid, w miarę trzyma
diete no i stara sie podchodzic do problemów z dystansem (szczególnie to
ostatnie pomaga ;-)
Panowie mniej stresów, więcej radości życia i ciepłych posiłków ;-) zyczę
Agata

7. Data: 2003-05-15 19:03:20

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostatnie pomaga ;-)
> Panowie mniej stresów, więcej radości życia i ciepłych posiłków ;-) zyczę

Dobra, ale jaka jest diagnoza???

8. Data: 2003-05-15 19:10:31

Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra, ale jaka jest diagnoza???

Idz do gastrologa, to Ci powie...
A.

9. Data: 2003-05-15 19:18:55

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Idz do gastrologa, to Ci powie...
> A.

Jaka diagnoze postawiono bliskiej Ci osobie, o ktorej piszesz. Jesli to jest
tajemnica to po co w ogole o tym pisalas.

10. Data: 2003-05-15 19:54:00

Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka diagnoze postawiono bliskiej Ci osobie, o ktorej piszesz.

Teraz rozumiem Twoje pytanie
- zespół jelita nadwrażliwego

Jesli to jest
> tajemnica to po co w ogole o tym pisalas.

zupełnie niepotrzebnie mnie atakujesz...

Agata

moja mama chyba ma raka pluc
Tutor?
Objawy alergii jednak testy nie wykazuja uczulenia
Wysypka
niedoczynność przysadkowa tarczycy