Siłownia i jakieś dziwne "efekty" w uchu

1. Data: 2007-02-10 21:33:51

Temat: Siłownia i jakieś dziwne "efekty" w uchu
Od: <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem niedawno na siłowni, trochę poćwiczyłem i w momencie jak ćwiczyłem na
podnoszenie sztangi, pocułem w jednym z uszu, dziwne piknięcie. Ćwiczyłem
dalej i przy ćwiczeniach gdzie musiałem włożyć więcej wysiłku sytuacja się
powtarzała. Teraz od czasu do czasu mam takie piknięcia w uchu - parę razy
dziennie, albo przy czyszczeniu uszu patyczkami. Myślałem, że przejdzie, a
tu lipa, mimo iż mineło parę dni. Ma ktoś może jakiś pomysł co to może być i
czy warto to olać i jutro znowu iść na siłownię?

2. Data: 2007-02-12 08:37:39

Temat: Re: Siłownia i jakieś dziwne "efekty" w uchu
Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Myślałem, że przejdzie, a tu lipa, mimo iż mineło parę dni. Ma ktoś
> może jakiś pomysł co to może być i czy warto to olać i jutro znowu iść

Strzelam - nieprawidłowe wyrównanie ciśnienia przez trąbkę eustachiusza czy
jak jej tam. Nie masz przypadkiem kataru przy tym?

R.

3. Data: 2007-02-12 08:54:46

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert.I napisał(a):
> Użytkownik <d...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> Strzelam - nieprawidłowe wyrównanie ciśnienia przez trąbkę eustachiusza czy
> jak jej tam. Nie masz przypadkiem kataru przy tym?
>
> R.

Ja np bardzo często mam wrażenie tykania w uszach a dodatkowo często
mam "zatkane" uszy. Tak, jakby zamykała mi się jakaś błona i prawie nic
nie słyszę i jedyny sposób to impulsywnie wciągnąć powietrze nosem -
czasem trzeba się powtórzyć manewr kilkakrotnie i najczęściej nie daje
to efektu na długo. Nie jestem chora, przeziębiona i nawet nie mam
kataru. Czasem mam z tym spokój, tzn np przez tydzień czy dwa występuje
to tylko kilka razy a nie jak zazwyczaj - kilka razy dziennie. Pewnie
jest to związane z ciśnieniem bo moje uszy zawsze reagowały na nagłe
zmiany położenia względem wysokości a poza tym należę do tych
nielicznych przypadków, które nie czerpią przyjemności z zabawy w
wesołym miasteczku czy parkach rozrywki, dodatkowo mam chorobę
lokomocyjną :)

4. Data: 2007-02-13 17:21:15

Od: <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert.I" <b...@K...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Strzelam - nieprawidłowe wyrównanie ciśnienia przez trąbkę eustachiusza
> czy jak jej tam. Nie masz przypadkiem kataru przy tym?
>
> R.

Ano katar jest, ale taki dosyć znośny.

5. Data: 2007-02-13 17:57:33

Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Robert.I" <b...@K...pl> napisał w wiadomości
> Ano katar jest, ale taki dosyć znośny.

Nie chodzi o to czy znośny czy nie. Chodzi o to że właśnie może ci
uniemożliwiać wyrównanie ciśnienia i stąd to tykanie.

R.

6. Data: 2007-02-15 08:50:33

Od: <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi o to czy znośny czy nie. Chodzi o to że właśnie może ci
> uniemożliwiać wyrównanie ciśnienia i stąd to tykanie.
>
> R.

Jak myślisz - samo przejdzie, czy iść do laryngologa? Dodam, że jest już
trochę lepiej.

krążeniew stopach
Lekkie bóle żołądka i stan podgorączkowy
staw skokowy
pferdbalsam (na stawy)
Pytanie do studentów medycyny - mnemonik ułatwiający spamiętanie kości nadgarstka