Siłowniki do bramy wjazdowej

1. Data: 2005-10-28 11:45:05

Temat: Siłowniki do bramy wjazdowej
Od: " Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brama wjazdowa jest ważnym elementem każdego domu, a wysiadanie codziennie co
najmniej dwa razy, żeby ją sobie otwierac jest strasznie męczące i niewygodne.
Automatyzuję bramę (a przy okazji ją też i wymieniam, bo trochę
przerdzewiała), no i się zastanawiam nad wyborem odpowiednich siłowników do
niej. Jakie firmy polecacie, bo naprawdę nie chcę się przejechać na kiepskim
towarze za tysiąc czy dwa.

2. Data: 2005-10-29 06:03:57

Temat: Re: Siłowniki do bramy wjazdowej
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Domyślam się, że brama uchylna a nie przesuwna.
Wszystko zależy od wielkości i ciężaru skrzydła. Jeżeli małe i lekkie to
nawet najtańsze modele typu Beninca (mam taką) będą ok. Jeżeli długie i
ciężkie to warto coś solidniejszego.
JAck

3. Data: 2005-10-31 12:49:28

Od: " Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uchylna? Uchylna brama wjazdowa? Niby jak? Zwykła skrzydłowa. Ok. 3 metrów
skrzydło ma. Taką sobie teraz montować będę. I teraz do takiej bramy jakichś
dobrych siłowników potrzebuję.

4. Data: 2005-11-01 05:20:33

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok, niech się nazywa skrzydłowa (o taką mi chodziło)
http://www.beninca.it/eng/prodotti/home_automatismi.
php?lingua=-inglese
JAck

5. Data: 2005-11-02 15:27:43

Od: "Grzechu " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie, najlepszą automatykę do bram ma w ofercie firma Nice. Polecałbym
ich siłowniki - dobre, niezawodne, wytrzymałe.

6. Data: 2005-11-06 01:04:37

Od: "Verdamt" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż, ja u siebie w bramie garażowej mam Nice'a. Póki co działają bez żadnych
problemów - są ciche, pewne. No i bardzo wygodne.

7. Data: 2005-11-16 15:19:25

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Verdamt <v...@g...pl> napisał(a):

> Cóż, ja u siebie w bramie garażowej mam Nice'a. Póki co działają bez żadnych
> problemów - są ciche, pewne. No i bardzo wygodne.

W koncu to jest dobra, znana firma, a jej sprzet jest polecany zarowno przez
monterow, jak i przez samych uzytkownikow.

8. Data: 2005-11-27 00:47:58

Od: " Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> Ok, niech się nazywa skrzydłowa (o taką mi chodziło)
> http://www.beninca.it/eng/prodotti/home_automatismi.
php?lingua=-inglese
> JAck

Jakoś staram się unikać produktów firm, które nie są obecne w Polsce. A ta
cała Beninca z tego co się orientuję nie ma u nas przedstawicielstwa.

Grzechu - a co z tym Nice? Nawet coś ostatnio mi sie obiło o uszy jeśli chodzi
o tego producenta. Masz jakieś konkretne informacje, albo podpowiedź, co do
modelu do mojej bramy?

9. Data: 2005-11-27 07:42:39

Od: znawca12 <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek napisał(a):

> [...]
> o tego producenta. Masz jakieś konkretne informacje, albo podpowiedź, co do

Mój nice chodzi 6l i jest ok

10. Data: 2005-11-27 07:44:08

Od: znawca12 <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek napisał(a):

> [...]
> o tego producenta. Masz jakieś konkretne informacje, albo podpowiedź, co do

Mój nice chodzi 6l i jest ok

Naprawa drziczek MDF
[gdzie] okładziny dekoracyjne do mebli
Komin wentylacyjny w bloku