Siniak po oddaniu krwi

11. Data: 2008-03-17 10:45:02

Temat: Re: Siniak po oddaniu krwi
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
news:4a7c08a0-cf84-4913-9bd0-dba4af7b1840@n58g2000hs
f.googlegroups.com...
Witam.

Przeszukiwałem net w sprawie pojawienia się krwiaka po oddaniu krwi
trafiłem tu.
Ja byłem pierwszy raz oddać krew. Wszystko było w jak najlepszym
porządku.
Jednak po 2 dniach od oddania pojawił się duży krwiak, wielkości 10x5
cm ale nie
w miejscu wkłucia, tylko jakieś 5 cm w lewo od miejsca wkłucia. Jestem
trochę
zaniepokojony tym krwiakiem. Z drugiej strony nie chciałbym rezygnować
z oddawania
krwi. Dodam, że ten krwiak w ogóle mnie nie boli.
Jeśli możecie mnie uspokoić, zróbcie to, albo jeśli mam iść do lekarza
też powiedzcie.

Może warto sprawdzić, czy nie masz problemów z krzepliwością i zrobić
badanie poziomu płytek krwi (?)
http://www.resmedica.pl/rmart0017.html

Tymczasem zrób okłady np. z tego preparatu:
http://www.nokaut.pl/oferta/arnisol-plyn-do-okladow-
50-g.html

Krystyma
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

12. Data: 2008-03-17 12:37:07

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Może warto sprawdzić, czy nie masz problemów z krzepliwością i zrobić
> [...]

Dzięki za odpowiedź.
Mam jeszcze kilka wątpliwości.
A jak robili badania krwi w stacji krwiodawstwa to nie sprawdzali
krzepliwości?
Ten krwiak jest w innym miejscu niż wkłucie.
Proszę zajrzeć na zdjęcie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2bbced121cde17de
.html

A w między czasie lecę do apteki.
Jeszcze raz dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam Piter L.

13. Data: 2008-03-17 17:58:20

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
> [...]

Dzięki za odpowiedź.
Mam jeszcze kilka wątpliwości.
A jak robili badania krwi w stacji krwiodawstwa to nie sprawdzali
--------------------------------
Ach prawda, zapewne dostałeś wyniki robione przed pobraniem krwi,
m.in. morfologii, więc najlepiej sam sprawdź ile masz płytek krwi (PLT).
Norma PLT: 14-450 10^3/ql
---------------------------------
Ten krwiak jest w innym miejscu niż wkłucie.
Proszę zajrzeć na zdjęcie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2bbced121cde17de
.html
---------------------------------
No rzeczywiście, objaw po wkłuciu dość nietypowy...
Są takie możliwości:
1. Albo żyła została przekłuta na wylot i krew wyciekła między tkanki,
2. Albo masz obniżoną krzepliwość - sprawdź wynik PLT,
3. A może wcześniej byłeś np. przeziębiony i brałeś sporo salicylanów
(Aspiryna itp.) lub środków p/bólowych - które obniżają krzepliwość(?)

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

zapalenie kaletki podbarkowej
Problem z kolanami- pomocy.
Ale nawet porównanie pederastii z chorob? zakaĽn? na zasadzie porównania,
Problemy z pamięcią
Transfer Factor (TF)