Transfer Factor (TF)

1. Data: 2008-03-09 19:27:46

Temat: Transfer Factor (TF)
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj zdobyłem artykuł nt Transfer Factor. Podobno pozwala systemowi
immunologicznemu pracować z kilkukrotnie większą wydajnością.

Artykuł jest z gazety Lek w Polsce - http://tinyurl.com/2c854o .

Wstęp.

Transfer protocol (TF, "czynnik przenoszenia") został odkryty w latach 40 XX
wieku. Jest oligopeptydem, którego zadaniem jest przenoszenie odporności
pomiędzy osobnikami jednego gatunku lub międzygatunkowo, umożliwiając szybką
eliminacją patogenów, zwłaszcza infekcyjnych, z organizmu. TF otrzymywany jest
obecnie z siary (colostrum) i zółtek jaj kurzych. Znajduje zastosowanie w
zapobieganiu i leczeniu chorób infekcyjnych, autoimmunologicznych,
degeneracyjnych, nowotworowych.

Czy macie jakieś informacje na ten temat? Wiem, że są leki to zawierające.
Firma 4Life Research bodajże opatentowała to w USA. Proszę o jakiekolwiek
informacje. Podobno niewielu lekarzy ma wogóle wiedzę, że coś takiego istnieje.

2. Data: 2008-03-10 20:21:45

Temat: Re: Transfer Factor (TF)
Od: czesio <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> Podobno pozwala systemowi
> immunologicznemu pracować z kilkukrotnie większą wydajnością.

Fakt. 2-tygodniowa kuracja TF dała u mnie lepsze rezultaty niż
kilkumiesięczne podawanie gancyklowiru. Polecam.

3. Data: 2008-03-11 20:42:16

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Transfer protocol (TF, "czynnik przenoszenia") został odkryty w latach 40
XX
> wieku.

a dalej:

> Firma 4Life Research bodajże opatentowała to w USA. Proszę o jakiekolwiek

co oznacza, że najprawdopodobniej nigdy nie wejdzie do masowego
zastosowania, jako że firmy farmaceutyczne straciłyby na tym miliardy,
podobnie jak nie weszło kilkadziesiąt innych leków odkrytych w tamtym
okresie. Stawiam, ze beda saczyc po kawaleczku, a to na przeziebienie, a to
na grype, w zadnym wypadku nie na zadne choroby na ktorych mozna zarobic.

Częste oddawanie moczu w nocy - nieznane przyczyny...
Zapalenie ścięgien w dloni
Epilepsja a krwiodawstwo.
kiedy probiotyk
[Szukam][Kraków] ortopeda sportowy, kolano