Zapalenie ścięgien w dloni

1. Data: 2008-03-09 08:13:26

Temat: Zapalenie ścięgien w dloni
Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Polecicie jakis dobry środek? Lekarz stwierdził - kupi pan
sobie cos w aptece - wybór duży a ja nie wiem co jest najskuteczniejsze.

--
******************
Pzdr. Michał

2. Data: 2008-03-09 09:32:20

Temat: Re: Zapalenie ścięgien w dloni
Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znaczy się środek przeciwzapalny (doustnie)? Standardowo przepisuje
się diklofenak, albo naproksen (nazwa substancji czynnych).
Jednak bez recepty (skoro masz kupić sobie sam) to są dosyć małe dawki
i to może nie pomóc.
Może też zakończyć się to kłopotami żołądkowymi...

Proponuję zacząć od terapii "na skórę". Dostępne są maści np. Voltenac
(tania i ma dobrą konsystencję, więc polecam) i Naproksen (istnieje w
dwóch wersjach, słabej i mocnej (100 mg na 1 g maści), na mnie
działała ta mocna).
Poza tym dobrze by chyba było poprzykładać zimne okłady (woda z lodem)
(niektórzy jednak wolą ciepłe, choć nie jest to oficjalnie zalecane -
ciepło zwiększa zapalenie).

Ze środków wspomagających, Omega-3 (działa przeciwzapalnie) i Kolagen
Activ (odbudowa uszkodzonych ścięgien).

Epilepsja a krwiodawstwo.
kiedy probiotyk
[Szukam][Kraków] ortopeda sportowy, kolano
Okulista Lublin
Dziecko bol w klatce