[Szukam][Kraków] ortopeda sportowy, kolano

1. Data: 2008-03-08 11:33:39

Temat: [Szukam][Kraków] ortopeda sportowy, kolano
Od: " Matrix" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby polecić ortopedę sportowego w Krakowie - specjalistę od kolan ?

2. Data: 2008-03-08 19:00:19

Temat: Re: [Szukam][Kraków] ortopeda sportowy, kolano
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matrix napisał(a):
> Czy ktoś mógłby polecić ortopedę sportowego w Krakowie - specjalistę od kolan ?

Ja polecam niezmiennie dr Jana Peszko, który przyjmuje w szpitalu
Bonifratrów. Namiary dostałam od znajomego męża, który sie u niego
leczył i z tego co wiem też był bardzo zadowolony z efektów.
tel.012 430 55 00, wew. 193
Nie wiem ile kosztuje teraz wizyta, ale 2 lata temu było to 100 zł +
ewentualnie 70 zł jeśli zostanie wykonane usg kolana. Drogo, ale
osobiście uważam, że leczenie u tego lekarza jest warte każdych pieniędzy.

?Anka P.

Okulista Lublin
Dziecko bol w klatce
Problemy dzikusów