Skąd/jaka butelka plastikowa odporna na wysokie temperatury?

1. Data: 2013-10-21 15:29:26

Temat: Skąd/jaka butelka plastikowa odporna na wysokie temperatury?
Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

elo
nie za bardzo mam pomysł jak/gdzie szukać.
potrzebuję butelki plastikowej (tzn. takiej którą bedę mógł ścisnąć)
o pojemności około pół litra (może być więcej, ale to utrudnia
dozowanie), najchętniej przezroczystej, która wytrzyma bez deformowania
wlanie do środka wody chwilę po zagotowaniu.

dodatkowo - butelka ta powinna być zakończona "cyckiem" z którego można
tę wodę wylewać możliwie cienkim strumieniem.

Do tej pory kupiłem po prostu kilka butelek od wody niegazowanej,
a cienki strumień uzyskałem z wężyka ze sklpu "praktiker". ale
- deformuje się od ciepła, a i ten wężyk jest dosyć "gruby".

Jakieś pomysły jak to się może nazywać, jak i gdzie tego szukać?

depesz

--
The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
http://depesz.com/

2. Data: 2013-10-21 18:49:16

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-21 15:29, hubert depesz lubaczewski pisze:
> elo
> nie za bardzo mam pomysł jak/gdzie szukać.
> potrzebuję butelki plastikowej (tzn. takiej którą bedę mógł ścisnąć)
> o pojemności około pół litra
Kup butelkę do karmienia niemowląt, ale nie będziesz mógł jest ściskać.
Albo kup litrową colę, wypij, a do butelki nalej kilkakrotnie wrzątku.
Skurczy się mniej więcej do tego, co chcesz i dalej już się kurczyć nie
będzie.
Jacek

3. Data: 2013-10-21 18:58:52

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 21 października 2013 15:29:26 UTC+2 użytkownik hubert depesz
lubaczewski napisał:
> [...]
>
> - deformuje się od ciepła, a i ten wężyk jest dosyć "gruby".
>

> Jakieś pomysły jak to się może nazywać, jak i gdzie tego szukać?

Zobacz Butelka SPRESH - Source
co prawda izolacja domyślnie ma chronić przed nagrzewaniem, ale może i w drugą stronę
działa.

--
ZZ@private

4. Data: 2013-10-21 18:59:48

Od: marrgol <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-10-21 15:29, hubert depesz lubaczewski wrote:
> [...]
> wlanie do środka wody chwilę po zagotowaniu.
>
> Jakieś pomysły jak to się może nazywać, jak i gdzie tego szukać?

W gastronomii, dyspensery do sosów - tylko nie wiem, jaką one
wytrzymują temperaturę... Ew. bidony rowerowe.

--
mrg

5. Data: 2013-10-21 19:28:07

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

lubaczewski napisał:

> Jakieś pomysły jak to się może nazywać, jak i gdzie tego szukać?
Termofor

6. Data: 2013-10-22 02:14:14

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dozowanie), najchętniej przezroczystej, która wytrzyma bez deformowania
> wlanie do środka wody chwilę po zagotowaniu.

Każda zwykła butelka, która będzie się znajdować w większym pojemniku z
zimną wodą.

> dodatkowo - butelka ta powinna być zakończona "cyckiem" z którego można
> tę wodę wylewać możliwie cienkim strumieniem.

W akwarystycznym można kupić cienkie wężyki, poszukać wężyków od
kroplówek, ściągnąć izolację z jakiegoś cienkiego przewodu, kupić
odpowiednie wężyki w elektronicznym, można też kupić termokurczące się i
je ogrzać, to zmniejszą się około 2 krotnie.

7. Data: 2013-10-22 13:25:42

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]
> dozowanie), najchętniej przezroczystej, która wytrzyma bez deformowania
> wlanie do środka wody chwilę po zagotowaniu.

PE-HD, do kupienia w "internecie". Powinna wytrzymać do 120 st.C

J.

8. Data: 2013-10-22 17:02:04

Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-10-21, Jacek <s...@o...pl> wrote:
> Albo kup litrową colę, wypij, a do butelki nalej kilkakrotnie wrzątku.
> Skurczy się mniej więcej do tego, co chcesz i dalej już się kurczyć nie
> będzie.

Eh. A na to nie wpadłem. Przetestowałem, wygląda, że dobrze się nada.

depesz

9. Data: 2013-10-22 17:03:52

Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-10-22, Jan Koval <j...@o...pl> wrote:

> Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...com> napisał w wiadomości
> PE-HD, do kupienia w "internecie". Powinna wytrzymać do 120 st.C

O. Wiedziałem, że trzeba znać "hasła". Dzięki.

depesz

--
The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
http://depesz.com/

Jak to było...
PayPal Nike Air Max 2013 Shoes Air Max 2014 Shoes www.Buy-Good-Goods.com
Siekiera - czy to ma sens?
Umiecie palic papier?
...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?