Skad nawilzacz powietrza? Jaki?

1. Data: 2003-01-02 14:55:58

Temat: Re: Skad nawilzacz powietrza? Jaki?
Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> wrote:

>Rzeczywiście. Nic nie tlumaczy tej ceny. Puszka, beben, wentylatorek
>przedmuchujacy powietrze przez beben. 100 zl to bylaby przesada. Jesli ktos
>ma, to prosze o informacje ile razy na minute obroci sie wal albo ile minut
>potrzeba na 1 obrot oraz jak gleboko min-max jest on zanurzony. Prednosc
>wentylatorka pewnie jest mala skoro to rakie ciche. Ktos wie ile z kolei TEN
>parametr wynosi?

moge to sprawdzic, ale potwierdz, ze to Ci cos da. koszt
wyprodukowania jednej sztuki przekroczy cene sklepowa.

1. Data: 2003-01-02 15:23:46

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-02 17:43:35

Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jack Szaniawski" <i...@n...com> wrote...

TEN

> moge to sprawdzic, ale potwierdz, ze to Ci cos da. koszt
> wyprodukowania jednej sztuki przekroczy cene sklepowa.

Jesli ktos robi pojedynczo, to może, Jesli jednak zdobedzie sie z serwisu
zapasowy beben, to zobaczymy:)
A na razie kupilem płaski nawilżacz na kaloryfer (z wkladem bawelnianem) i
wymusze parowanie duzym wentylatorkiem od komputera. Tez bedzie cicho i
napewno taniej, a że alergików w domu nie ma to samo nawilżanie mi
wystarczy.

Best regards
---------------------
Leszek Olech - POLAND

1. Data: 2003-01-02 18:17:34

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

>Jesli ktos robi pojedynczo, to może, Jesli jednak zdobedzie sie z serwisu
>zapasowy beben, to zobaczymy:)

ale co zrobisz, chyba nie forme do wtryskarki na ten ksztalt ;-)

ostatecznie to tez mam taki sprzet, moglbym ci beben pozyczyc,
warszawa

1. Data: 2003-01-02 18:18:32

Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jack Szaniawski" <i...@n...com> wrote...

> ale co zrobisz, chyba nie forme do wtryskarki na ten ksztalt ;-)
>
> ostatecznie to tez mam taki sprzet, moglbym ci beben pozyczyc,
> warszawa

NIe:) Myslalem o zdobyciu (np kupieniu) oryginalu bebna w serwisie (moze nie
bylby taki drogi a to przeciez SERCE urządzenia:)

Best regards
---------------------
Leszek Olech - POLAND

1. Data: 2003-01-03 09:37:25

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> za pol ceny sprzedaje ten facet. kupowalem, polecam:
>
> http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=442087

Kupiłeś u niego VENTĘ ? Bo niestety "ten facet" nie ma w tej chwili
VENTY na którą jestem napalony ;-)

Ma za to nawilżacz AIR CENTER C50 firmy MELITA
http://autozysk.home.pl/cgibin/shop?show=NAWI&sid=6d
ec01b9 .

Czy ktoś wie coś na temat tej firmy ? Skuteczności, eksploatacji itd.
... Potrzebuję czegoś do mieszkania blisko 50 metrów co by nawilżało i
oczyszczało.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-01-03 11:22:01

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie

A mogę wiedzieć jaki ? I czy jesteś z niego (nawiliżacza) zadowolony ?

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-01-03 11:23:42

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> wrote:

>Kupiłeś u niego VENTĘ ?

nie

1. Data: 2003-01-03 12:08:49

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

>A mogę wiedzieć jaki ?

burg bh870

> I czy jesteś z niego (nawiliżacza) zadowolony ?

tak, a do tego byl ponad polowe tanszy niz w sklepie

ale teraz bym pewnie kupil bh860, bo nie ma pilota. ja nie znosze
pilotow, pol zycia spedzam na ich szukaniu

1. Data: 2003-01-03 12:12:26

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

>Kupiłeś u niego VENTĘ ? Bo niestety "ten facet" nie ma w tej chwili
>VENTY na którą jestem napalony ;-)

vente maja tu:

ale nie wiem czy to dobra cena. ja bym sprzedajacej zaproponowal
nizsza

głośna pralka
Oddaj swoj glos w sondazu nt. UE (EU.SI)
fachowiec od glazury
puchowa kurtka
Depilator