Skad zassac syntalka albo realspeaka?

1. Data: 2003-08-04 15:45:35

Temat: Skad zassac syntalka albo realspeaka?
Od: "BlankMan" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

New wiecie moze skad zassac dema syntalka, albo realspeaka w wersji sapi ?

2. Data: 2003-08-04 19:21:31

Temat: Re: Skad zassac syntalka albo realspeaka?
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlankMan" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> New wiecie moze skad zassac dema syntalka, albo realspeaka w wersji
sapi ?
-----------------------------
To już drugie zapytanie i pewnie będzie też bez odpowiedzi bo 1. nie
podpisujesz swojej poczty i 2. podajesz fejkowy adres zwrotny.
--
Zbig A G

3. Data: 2003-08-05 08:57:54

Od: "BlankMan" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już drugie zapytanie i pewnie będzie też bez odpowiedzi bo 1. nie
> podpisujesz swojej poczty i 2. podajesz fejkowy adres zwrotny.

Po 1sze- co ma piernik do wiatraka? - przeciez mozna na grupie odpowiedziec
Po 2gie- nie bede specjalnie po to emaila zakladal
Po 3cie- normalni ludzie odpisuja na grupie, zeby inni z podobnymi
problemami mogli sobie tu zajrzec

4. Data: 2003-08-05 11:48:04

Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po 2gie- nie bede specjalnie po to emaila zakladal
> Po 3cie- normalni ludzie odpisuja na grupie, zeby inni z podobnymi

Cześć!

Zajrzyj na początek tutaj
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Skonfiguruj przy okazji OE.

--
Pozdrawiam.
Perła

5. Data: 2003-08-05 16:10:06

Od: "BlankMan" <o...@n...grupie> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, niepotrzebnie unioslem sie. Ale z tego co widze - nie tylko ja
;)
W kadym razie powodem byla moja besilnosc, jak rowniez chciwosc producentow
oprogramowania dla niewidomych. Jezeli nie mozna sciagnac kasy od kogos kto
ma wybor, to lepiej zbijac kokosy (jak np 7 tys zl za Outspokena + Apollo2)
na kims kto go nie ma ;((

W kazdym razie pozdrawiam i czekam w koncu na jakas odpowiedz.

6. Data: 2003-08-06 19:19:23

Od: Michal Dziwisz <m...@t...maly.ciach.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BlankMan" <o...@n...grupie> wrote in

> np 7 tys zl za
> Outspokena + Apollo2) na kims kto go nie ma ;((

Ile??? Bez przesady.

Koszt Apollo to jakies 2 i pol tysiaca, ceny Outspokena nie znam, ale pewnie tez cos
kolo tego. Btw: Najlepiej kupic
Jawsa lub WE, zamiast zawracac sobie glowe reliktami przeszlosci.

--
PZDRV, M.

7. Data: 2003-08-07 19:24:06

Od: "realista" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlankMan" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> New wiecie moze skad zassac dema syntalka, albo realspeaka w wersji sapi ?

Jeżli nie masz wygórowanych wymagań to proponuję darmowy syntezator mowy:
http://mowa.wp.pl/instalacja.html

Pozdrówka

realista

8. Data: 2003-08-07 20:52:47

Od: "Radzio" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu BlankMan <a...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> odpowiedziec Po 2gie- nie bede specjalnie po to emaila zakladal
> Po 3cie- normalni ludzie odpisuja na grupie, zeby inni z podobnymi

Po pierwsze, nie unos sie
Po drugie, nie wstydz sie wlasnego maila
Po trzecie, tutaj znajdziesz zawsze pomoc (tylko troche szacunku i
cierpliwosci do innych)

Pozdrawiam,
Radzio

--