Skany - wysylka - propozycja

1. Data: 2002-09-26 12:21:51

Temat: Re: Skany - wysylka - propozycja
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja rowniez mam juz komplet - wielkie dzieki :-) Arleta

Jak milo, ze chociaz gdzies doszedl komplet ! ;-)

Asia

1. Data: 2002-09-26 14:40:38

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - alfabet, hortensje, irysy, maki, prymulki, roze, szlaczki roslinne,
rozne
> razem, serweta, tulipany
> - cyrk, foczki, kaczuszki, kotek, lody, lozeczko, ludziki, misie, panda,
> puszcza, rozne, smoki, szlaczki, zwierzaki

Ja poproszę puszczę, smoki i irysy :))))
Dziękuję z góry

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-09-27 11:08:49

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam wszystko. Skrzynka była oporna, ale co połknęła to wypluła i
wszystko jest.
Asiu jesteś bardzo dzielna!
Dziękuję
Dorota

1. Data: 2002-09-27 19:00:59

Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

>Bardzo niesmialo chcialabym rowniez prosic o te wzorki. Jestem poczatkujaca
krzyzowkowiczka i niewiele moge zaoferowac.
Pozdrawiam Grazka

1. Data: 2002-10-01 07:51:32

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z konta onetowego ciagle mi wraca :-(

A.

1. Data: 2002-10-01 08:37:09

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam wszystko. Skrzynka była oporna, ale co połknęła to wypluła i
> wszystko jest.

Ciesze sie, ze jestes zadowolona :-)
Moze te osoby, co maja juz cale przesylki podziela sie z innymi, co ? Bedzie
szybciej i latwiej.

Asia

1. Data: 2002-11-16 13:31:53

Od: Mateusz Matuszek <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej!

Ja bardzo serdecznie prosze o smoki i kotki :)

pozdrawiam cieplutko
drzewko
d...@b...net

PS. Wyciagnelam od tesciow skaner, wiec moze niedlugo i ja bede miala
cos do zaoferowania

1. Data: 2002-11-20 10:16:41

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wow.... Drogie Drzewko !
To chyba do mnie ten mail.... Chyba, ze kots Ci juz podeslal, napisz prosze
:-)

Asia

1. Data: 2002-11-20 20:09:07

Od: Mateusz Matuszek <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

hej hej!

No tak po dluzszym sledztwie wyszlo na jaw, ze oczywiscie pisalam do
Ciebie, a poszlo... heh, ten program mnie chwilowo przerasta :(
Ale bede walczyc :)
I bardzo pieknie prosze o te skany :)

Pozdrawiam cieplutko
Drzewko
d...@b...net
PS. Skaner juz mam, teraz tylko zmeczyc meza, zeby go zainstalowal...

Joanna Huzarska wrote:

>Wow.... Drogie Drzewko !
>To chyba do mnie ten mail.... Chyba, ze kots Ci juz podeslal, napisz prosze
>:-)
>
>Asia

Koraliki
Powrot maili :-(((
Trzymajcie za mnie kciuki!!!!!!!
Wysylka skanow
Bobowa - Festiwal Koronki Klockowej -> dłuuuugie