co macie aktualnie w "robocie" :))

1. Data: 2002-09-26 13:26:13

Temat: co macie aktualnie w "robocie" :))
Od: "Anuryca ;\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka! Dziewczyny do tablicy!!
Co która z Was aktualnie robi ( w sensie zaczęte-i-jeszcze-nie-skończone)?

Ja spowiadam się pierwsza:

- sweterek z warkoczyków, któremu brak połowy jednego rękawa od pół roku
leży pod ławą ;) (chyba muszę go przenieść w bardziej dyskretne miejsce bo
wstyd ;))

-podkoszulek w muszelki (szydełkowy) zrobiony, tylko mu ramiączka za krótkie
zrobiłam , więc nie wykończony, bo najpierw te ramiączka trzeba dorobić na
dłuższe . Zaczęłam go pod koniec lata robić z nadzieją że ubiorę go jeszcze
w ostatnie ciepłe dni;) no cóż...

-sweter dla męża na gwiazdkę, który robię po kryjomu jak jestem sama na
chacie:) dopiero zaczęty. do grudnia zdążę;)

-no i to co robię "najbardziej aktualnie" czyli ostatnimi dniami: zwykła
bluzeczka w łódkę w paseczki fuksjowo-szare. Włóczkki w domu wynalazłam
takie stare, jeszcze z NRD przywożone ;) ale jaka jakość i jak się milusio
robi...
Przód i tył zrobiony , jeszcze tylko rękawki :)

-kupiona ostatnio włóczka bladozimnoniebieska na jakiś cieplutki sweter
(może golf) dla mnie leży i czeka aż wymyślę jaki ten sweter zrobić. Na
razie nie wymyśliłam, a że mi się robic chciało to się wzięłam za ten z
paseczków.

- plus pokupowane snehurki:czarne, bordo, białe leżą i czekają też nie wiem
na co - te czekają w szufladzie - oj, długie leżakowanie im tam wróżę...;)

Dodam tylko że nie umiem krzyżykować, więc nie ma na mej liście grzeszków
xxx :)
ale nie wiem czy się w końcu nie złamię i nie spróbuję...

Pozdrawiam Was serdecznie

Ania =Anuryca (- bo nas Anek robótkujących jest już trochę)

1. Data: 2002-09-26 13:30:41

Temat: Re: co macie aktualnie w "robocie" :))
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anuryca ;)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
a.pl...
> Hejka! Dziewczyny do tablicy!!
> Co która z Was aktualnie robi ( w sensie zaczęte-i-jeszcze-nie-skończone)?
>
> Ja spowiadam się pierwsza:

ja mam tak:
szydelkowe i jeden gobelinowy:
- serwete z kwadratow dla kolezanki z trzykolorowej bezowo-jakiejs tam
bawelenki
- serwete dziwaczna z elementow na kolkach z cieplego koloru jakby miodu,
nie znam sie na kolorach, niestety
- firanke dla innej kolezanki
- poduszke gobelinowa z misiem dla malucha (juz niedlugo koncze)
- kilka probek z elementow na serwety

wkn

1. Data: 2002-09-26 14:29:32

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anuryca ;)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
a.pl...
> Hejka! Dziewczyny do tablicy!!
> Co która z Was aktualnie robi ( w sensie zaczęte-i-jeszcze-nie-skończone)?

Na drutach:
- sweter zaczety zima, brakuje kawalka rekawa, ale przestal mi sie
podobac:( - mohair w kolorze czerwonej kapusty - pewnie spruje:):)
- bluzka letnia w kolorze lnu, jeszcze dlugo ze mna bedzie, bo cienkie druty

szydelko:
- serweta z elementow miodowo-zlota, niby pajeczyna ma wyjsc:)
- serweta łączona z lnem, sam poczatek dopiero i tez jej dluuuuuuugo wroze
:)
- firanki do domku letniskowego - dopiero 2 lata w robocie, wlasciwie
skonczone, ale teraz trzeba polaczyc z bialym plotnem, a nie lubie szyc:(

xxxx
- jesien z cyklu 4 pory roku w ogrodzie - to juz trzeci z cyklu i obrzydl mi
kompletnie
- kilka do oprawy
no i caly wielki kosz, do ktorego sie boje zajrzec, bo zaczynalam szyc i
tez mi sie znudzilo:) Słomiany zapał jestem, ale czasami udaje mi sie cos
skonczyc:) i szalenie sie ciesze, ze nie jestem odosobniona w swej pasji
rozpoczynania robotek:)

Elzbieta

1. Data: 2002-09-26 14:37:16

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Ja właśnie konczę wielki obrazek "wóz na siano" zostało mi kilka krzyżyków.
Mam zaczętego czaro-białego konia w galopie i futurystyczną fioletową
owieczkę na niebieskim tle.

To tyle co ja mam w trakcie

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-09-26 14:50:57

Od: "Luisa" <l...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

To teraz ja :)):
- sweterek dla Maleństwa, co chwilę go pruję, bo coś mi nie tak wychodzi; na
razie skończone plecy i zaczęta połowa przodu;
- sweterek dla mnie patchwotkowy (cztery fragmenty)
- niebieska bawełniana sukienka, którązaczęłam pruć i przerabiać na:
- sweterek bawełniany, niebieski w warkocze, skończone plecy, zaczęty przód,
zarzucony na wiosnę ...
- reszta niebieskiej bawełny przeznaczona na sweterek dla Maleństwa
- sweter dla Najmilszego, obiecany od trzech lat (nie mam jeszcze włóczki...
:)))

XXX
- ogromy obrus w kwiaty - łąkę, zaczęty dwa lata temu. Dopiero fragment
pierwszej połowy
- pościel dla Maleństwa (skończony ochraniacz na łóżeczko i bordiura na
pościel, do uszycia jeszcze posciel i poszewka na poduszkę)
- kołderka w owieczki dla Maleństwa - ochraniacz na łóżeczko (narazie uszyty
ochraniacz i przygotowena częśćmateriałów na kołderkę).

Poza tym część włóczki i pomysł na sweterek wełniany dla Maleństwa, a w
zasadzie pomysł na kilka sweterków.

Więcej nie pamiętam...
Pozdrawiam,
Luiza

1. Data: 2002-09-26 15:19:01

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie jest tak
- Krzyżyki
1. Jakoś wyjątkowo do końca robię, więc tylko jeden zachód słońca, ostatnie
kawałki tła - za to do oprawienia ze cztery...
- Szydełko
1. Zrobiłam ogromną chustę na plecy, która bardzo spodobała się znajomym;
dostałam trzy zamówienia i włóczki, mam więc trzy zaczęte (żeby sprawdzić, z
któej włóczki robi się najlepiej - tę będę robić pierwszą)
2. Dostałam w prezencie tureckie nici - taki dość gruby kordonek, chyba z
jedwabiem, bo "perłowy"; eksperymentuję, co można z tego zrobić: kilka
motywów na ewentualne serwetki (trochę za grube) lub jakieś wdzianko - ale
te nici mają złotawy kolor i w moim wieku...
- Druty
1. Coraz zimniej, więc wyciągnęłam z pawlacza mohair przeznaczony na jakąś
czapkę - zeszłej zimy nie zdążyłam...
2. Szalik w paski dla Jacka z resztek włóczki (wspólne dzieło moje i
Antosia, Antoś lat 6, Jacek to miś - usypianka)
- Szycie
Na bieżąco, głównie łaty na kolana w spodniach. Dwa kupony prześlicznej
dzianiny czekają na pomysł i ...trochę czasu.

Pozdrowienia,
- Wiesia

1. Data: 2002-09-26 16:13:37

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Anuryca ;)" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
a.pl...
> Hejka! Dziewczyny do tablicy!!
> Co która z Was aktualnie robi ( w sensie zaczęte-i-jeszcze-nie-skończone)?

Jej wy jestescie pracowite!!
Ja zaczelam wlasnie przed kwadransem bieznik z
aniolkami(B.Narodzenie),tzn.lancuszek 238o. i ztego maja powstac 79 okienek
jestem w takcie(nic cienka ledwo widze te oczka w lancuszku).
Moja ostatnia praca to firanki do 2 okien w kuchni(podpatrzone w fachowym
sklepie) naprawde oryginalne; wszystkim uderzaja sie zaraz w oczy.
Pozdrowionka
Ilona

1. Data: 2002-09-26 17:13:06

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja skromniuuuutko !
Oprocz skanowania i wysylki :-))))
Tylko jedna firanke, ktorej dalej niz blizej do konca i jak przystalo na
grupowicza, z krupowych zasobow !
Ale sepie sie juz na Wasze modele firanek, o ktorych powyzej ;-)

Asia

1. Data: 2002-09-26 17:31:01

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> schrieb im Newsbeitrag
> To ja skromniuuuutko !

Jak sie ciesze ze moge sie zrewanzowac za Twoje wzorki sweterkow(otrzymalam
dwa).A wiec musze te firanki sfotografowac i w komentarzu Ci troche je
opisze,one nie sa wymyslne-proste a naprawde oryginalne, z innymi wzorami
nie rzucily mi sie w oczy , a ta krateczka....
Wlasnie skonczylam moje 19 okienek na szydelku i musialam przerwac,bo
oslepne.w poniedzialek dostaniesz te firanki , bo jutro wyjezdzam (weekend
poza domem) i mam jeszcze troche spraw do zalatwienia,przygotowania.
Pozdrowienia
Ilona

1. Data: 2002-09-26 17:57:00

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co która z Was aktualnie robi ( w sensie zaczęte-i-jeszcze-nie-skończone)?

XXX
pierzaste tulipany w koszu z Kramu z robótkami (1/5 zrobione)
zakładka dla dziecięcia z wspinającymi się po linie misiami - zaczęta ok. 1
rok temu i zrobiona w .... może .... 1/4
obrazek 30x40 cm ponura i błotnista jesień - ok. 1/10 a może mniej zrobione

Balbina/Białystok

Skany - wysylka - propozycja
Koraliki
Powrot maili :-(((