Skany - wysylka - propozycja

1. Data: 2002-09-26 10:08:57

Temat: Skany - wysylka - propozycja
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku z balaganem i zamierzaniem, jakie porobilam z ta wysylka mam
propozycje do osob, ktore z roznych powodow nie otrzymaly wiadomosci (maile
caly czas wracaja). Ponizej napisze czym w tej chwili dysponuje (nazwa pliku
mniej wiecej obrazuje zawartosc0, a wy juz same zdecydujecie, czy calosc,
czy fragmenty. Wowczas bede wysylac poszczegolnym osobom pojedynczo wzory,
kazdy kolejny dopiero po potwierdzeniu odbioru. Jak skoncze wysylac jednej,
zaczne dopiero kolejnej. Bedzie to trwalo, ale jakos uporzadkuje obecne
zamieszanie.... Chyba, ze macie jakies inne propozycje.
- alfabet, hortensje, irysy, maki, prymulki, roze, szlaczki roslinne, rozne
razem, serweta, tulipany
- cyrk, foczki, kaczuszki, kotek, lody, lozeczko, ludziki, misie, panda,
puszcza, rozne, smoki, szlaczki, zwierzaki

Asia
P.S. Odpowiadajac na Wasze propozycje odwdzieczenia sie ;-) - jak bede w
potrzebie, to podam cala liste ! :-))) O tym pozniej, na razie najpiwrw Wam
powysylam....

1. Data: 2002-09-26 10:15:25

Temat: Re: Skany - wysylka - propozycja
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja poproszę: serwetę, tulipany i misie wszelkiej maści.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-09-26 10:19:30

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dostałam cały komplet Dzieki

--
Marzena ( Police )

m...@p...pl
---------
http://www.strony.wp.pl/wp/lacrima.m
---------
ICQ 151103574
---------

1. Data: 2002-09-26 10:33:11

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

... a ja te smoki to mogę prosić ?? ;-)))) w terminie dogodnym bez pośpiechu
jednorazowo 4 MB skrzynka przyjmuje ....

1. Data: 2002-09-26 10:37:02

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też mam propozycję może to ułatwi ci trochę zadanie jest możliwość
zgrania części z tych rzeczy na konto strony www to jest taki mały ftp ok 6
MB jeąśli chcesz mogę ci udostępnić takie konto tam można w osobnym katalogu
wgrać co trzeba i dziewczyny sobie zgraja a za kilka dni sie resztę zmieni
mniej zamieszania i każdy weźmie sobie co sam zechce daj znać czekam na
odpowiedź do 13,30 bo potem mój brat wróci ze szkoły i zawładnie kompem

pozdrawiam esterka

1. Data: 2002-09-26 10:40:20

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena wrote:

> Ja dostałam cały komplet Dzieki

Ja rowniez mam juz komplet - wielkie dzieki :-) Arleta

1. Data: 2002-09-26 10:41:23

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja dopiero dziś zapoznałam się z bogatą ofertą :) i bardzo proszę, jeśli można
o to, co poniżej. Będę niezmiernie wdzięczna.

- alfabet, hortensje, irysy, maki, prymulki, roze, szlaczki roslinne, rozne
razem, serweta, tulipany
- kaczuszki, kotek, lozeczko, ludziki, puszcza, rozne, szlaczki, zwierzaki

P.S. Można przesyłać na adresy: m...@w...pl; m...@p...onet.pl i
jeszcze m...@l...wil.pk.edu.pl. Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2002-09-26 10:44:01

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja poprosze wszystko też bez pospiechu mam już chortensje 1 i 2 oraz
dzwoneczkin potwierdzam cheć odbioru
esterka

1. Data: 2002-09-26 11:00:35

Od: "Luisa" <l...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja poproszę
> - cyrk, foczki, kaczuszki, kotek, ludziki, misie, panda,
> rozne, szlaczki, zwierzaki
Dziękuję!
Luiza

1. Data: 2002-09-26 12:16:56

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcecie.... W sumie tego jest teraz mniej nic 80-90 mega...
Mnie nie bedzie od jutra do wtorku. W firmie, skad wysylam jestem tylko do
15.00 a w domu tylko modemik :-(

Asia
Użytkownik "esterka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mniej zamieszania i każdy weźmie sobie co sam zechce daj znać czekam na
> odpowiedź do 13,30 bo potem mój brat wróci ze szkoły i zawładnie kompem

Koraliki
Powrot maili :-(((
Trzymajcie za mnie kciuki!!!!!!!
Wysylka skanow
Bobowa - Festiwal Koronki Klockowej -> dłuuuugie