Skany wzorów xxx

1. Data: 2003-03-27 16:27:00

Temat: Skany wzorów xxx
Od: Ola <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich po długiej przerwie. Mam pytanie techniczne - jaką
rozdzielczość powinnam ustawić przy skanowaniu kolorowych wzorów xxx?
Jakiej wielkości powinien być plik? Chodzi o to, żeby nie było problemów
z przesyłaniem, a potem z wydrukowaniem. Mam do zeskanowania 320 wzorów
Anna Special - Kreuzstich i nie chciałabym się napracować na darmo!
Bardzo proszę o pomoc!
Ola Gregorczyk
Gdańsk
GG 2376755

P.S. Krysiu! Dzięki za dzieciaczki!

1. Data: 2003-03-28 15:18:23

Temat: Re: Skany wzorów xxx
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej poprobo(u)j z roznymi nastawieniam. Ja mam od niedawna scanner i
tak robilam.
Ja robie rozdzielczosc 300, a co do wielkosci plikow to juz tylko chyba
wyprobowac, obejrzec obrazek i w razie czago poprawic.
MoinkaB

flizelina pod xxx; było xxx i co dalej?
xxx-dużo wzorków
Re: szydełkiem i na drutach