Skład papierosów

1. Data: 2006-01-05 18:59:17

Temat: Skład papierosów
Od: MG42 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Postanowiłem rzucić palenie papierosów. Nieźle mi szło, ale po ok.
20 dniach przyszedł dołek psychiczny. Naprawdę jakieś stany depresyjne. Nie
wierzę żeby odstawienie nikotyny w formie dymu, które zresztą zastępowałem
tabletkami i plastrami miało taki wpływ na organizm. Doszedłem do wniosku
że w papierosach musi być jeszcze jakaś substancja która uzależnia
fizycznie organizm. Coś słyszałem o jakiejś aferze w tym temacie w USA. Czy
coś wiecie na ten temat? Czu rzeczywiście fajki są czymś "wzbogacone"?

2. Data: 2006-01-05 19:39:54

Temat: Re: Skład papierosów
Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MG42" <m...@g...pl> napisał ...

> [...]
> tabletkami i plastrami miało taki wpływ na organizm. Doszedłem do wniosku
> że w papierosach musi być jeszcze jakaś substancja która uzależnia

Sama nikotyna uzależnia na tyle skutecznie, że innych substancji
już nie potrzeba.
Poza tym oprócz uzależnienia fizycznego istnieje jeszcze uzależnienie
psychiczne. I tak naprawdę to cała trudność z rzuceniem
palenia wiąże się na ogól z właśnie z tym drugim. Stany depresyjne
to przecież kwestia psychiki. Na pocieszenie mogę Ci powiedzieć,
że dotyczą około 80 % rzucających palenie (zazwyczaj występują
w 3 tygodniu abstynencji), ale stosunkowo szybko mijają.
Można też próbować wspomagać się Zybanem.
Bardzo wielu osobom pomógł rozstać się z nałogiem,
a tak naprawdę to przecież nic innego jak antydepresant.
Powodzenia !
Dasz radę bez szukania pretekstów do dalszego palenia. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi (168 dzień bez papierosa)

3. Data: 2006-01-05 20:25:29

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MG42" <m...@g...pl> napisał ...

> Sama nikotyna uzależnia na tyle skutecznie, że innych substancji
> już nie potrzeba.
>
> (168 dzień bez papierosa)

dla jakiego koncernu pracujesz, ze negujesz jego watpliwosci? :P
nikotyna to nie wszystko co masz w dymie!
z poczatkiem czerwca dalem sobie pokluc uszy i od tego czasu nie mam
problemu z nikotyna czy czymkolwiek innyn
... i nie licze dni :-)

--
pozdro
ape

4. Data: 2006-01-05 20:43:56

Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" napisał...

> dla jakiego koncernu pracujesz, ze negujesz jego watpliwosci? :P

A do czego te wątpliwości prowadzą ?
Czy jeżeli ktoś napisze, że w papierosach oprócz
nikotyny znajduje się jeszcze 50 innych subsancji
uzależniajacych, to MG24 poczuje się lepiej
i będzie mu łatwiej rozstać się z nałogiem ?
Obawiam się, że wręcz przeciwnie.
Poza tym doskonale wiem, do czego on tak naprawdę dąży.
Nikt tak dobrze nie rozumie nałogowca jak inny nałogowiec/były nałogowiec.
Królestwo za sensowną wymówkę "dlaczego nie dałem rady rzucić palenia". ;-)

> nikotyna to nie wszystko co masz w dymie!

Oczywiście, że nie wszystko.
Powiem więcej - są w nim substancje dużo bardziej
szkodliwe niż nikotyna jako taka. Niemniej jednak,
to właśnie nikotyna uzależnia.

Pozdrawiam !
Mała Mi

5. Data: 2006-01-05 20:54:50

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z poczatkiem czerwca dalem sobie pokluc uszy

Jak to pokłuc uszy....? Mozna coś więcej......

Dr.Endriu

http://nmp1.w.interia.pl/

6. Data: 2006-01-05 20:57:53

Od: "artpl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[.....]
> [...]
> Powodzenia !
> Dasz radę bez szukania pretekstów do dalszego palenia. :-)

W tym miejscu dodam że nieporownywalnie tańszym specyfikiem
jest TABEX /około 30 zł opakowanie/ , dzięki temu nie pale przeszło rok.
Gdyby ktoś miał wątpliwości to dwie inne osoby z mojego otoczenia
skutecznie rzuciły palenie w tym samym czasie co ja.

Art

7. Data: 2006-01-05 22:32:41

Od: "Jacek S." <s...@z...avr> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu wrote:

> Jak to pokłuc uszy....? Mozna coś więcej......

Hm... chyba "ape" miał na myśli coś o wdzięcznej nazwie
"Aurikuloakupunktura"
http://www.akupresura.akcjasos.pl/metody_refleksolog
ii.html
Ciekawa w sumie sprawa... Nigdy nie dawałem głowy czy któraś z tych technik
( Akupunktura czy Aurikuloakupunktura ) jest naprawde skuteczna, czy to
akurat zbieg okoliczności, ale po kilku takich zabiegach nie pale już..
hm... z 7 lat...
--
Jacek S.

8. Data: 2006-01-06 00:26:36

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 5 Jan 2006 21:54:50 +0100, *Dr.Endriu*
<news:dpk0qe$49g$1@news.interia.pl> napisał(a):

> Jak to pokłuc uszy....? Mozna coś więcej......

Akupunktura.

--
Kaja

9. Data: 2006-01-06 04:02:58

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek S." <s...@z...avr> napisał w wiadomości

> Hm... chyba "ape" miał na myśli coś o wdzięcznej nazwie
> "Aurikuloakupunktura"

dokladnie to mialem na mysli :-)

--
pozdro
ape

10. Data: 2006-01-06 11:43:51

Od: "ka-luka" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artpl" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdyby ktoś miał wątpliwości to dwie inne osoby z mojego otoczenia
> skutecznie rzuciły palenie w tym samym czasie co ja.

Zgadza sie, pomogl i mi - na razie pol roku po 10 latach palenia.

Dla zainteresowanych:
Fajnie działa - przez pierwsze 5 dni bierze to i palisz normalnie. Około
wlasnie 4-5 dnia fajki przestaja smakowac (!) przynajmniej tak było w moim
wypadku. Warunek : SCISLE przestrzeganie dawkowania. Tabex pomogl mi
przetrwac piersze tygodnie po rzuceniu, czyli to co najgorsze.

pzdr
Łukasz

Anonimowy test HIV na Slasku
Ospa, półpasiec a ciąża