Składki na ZUS dla rencistów

1. Data: 2006-05-29 08:43:39

Temat: Składki na ZUS dla rencistów
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako żywo zainteresowany właśnie zaglądający na strony sejmu i senatu
informuję, że do końca tego roku osoby mających prawo do renty z tytułu
niezdolności do pracy nie będą musiały płacić składek ubezpieczeniowych
na ZUS, zostanie jak dotychczasowo - tylko składka zdrowotna. Dla
potwierdzenia tej w miarę dobrej nowiny przesyłem linki:

Sejm:
http://orka.sejm.gov.pl/proc5.nsf/opisy/513.htm
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/ustawy?OpenAgent&5&1
7
http://orka.sejm.gov.pl/opinie5.nsf/nazwa/513_u/$fil
e/513_u.pdf

Senat:
http://www.senat.gov.pl/k6/pos/prace.htm

Czekamy na podpis prezydenta i na druk Dziennika Ustaw. Na mój nos w
środę się ukaże.

Powiem tak, uff, ale trzeba czekać teraz, jakie zmiany dla rencistów
będą przygotowane na nowy rok, bo z tego com usłyszał to będzie zmiana i
reforma i PFRON-u i ZUS-u w kwestii składek i ubezpieczeń społecznych.
Dlatego też tymczasowa poprawka tylko przesuwa termin obowiązku
ubezpieczeń na emeryturę i renta na 1 styczeń 2007.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

2. Data: 2006-05-29 08:58:56

Temat: Re: Składki na ZUS dla rencistów (Autopoprawka :-))
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.05.2006 10:43, użytkowniczka/użytkownik Jacek Kruszniewski
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):

> Jako żywo zainteresowany właśnie zaglądający na strony sejmu i senatu
..

> Senat:
> http://www.senat.gov.pl/k6/pos/prace.htm

http://www.senat.gov.pl/k6/pos/011/011porz.htm

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

3. Data: 2006-05-30 19:37:35

Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy można nadal nie płacić zdrowotnego w miesiącach, w których ten dochód
jest niski ? W ZUS w styczniu mi mówili, że ma już tego prawa nie być....

--
Marek

4. Data: 2006-05-31 10:47:28

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.05.2006 21:37, użytkowniczka/użytkownik Marek napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> A czy można nadal nie płacić zdrowotnego w miesiącach, w których ten dochód
> jest niski ? W ZUS w styczniu mi mówili, że ma już tego prawa nie być....

A tego nie wiem, nie interesowało mnie to bo z tego nie korzystałem nigdy.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2006-06-05 07:36:04

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.05.2006 10:58, użytkowniczka/użytkownik Jacek Kruszniewski
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):

> ..

Jest już w Dzienniku Ustaw nr 90, poz. 626. Teraz będziemy oczekiwać na
zmiany tego samego po wakacjach.
http://www.infor.pl/dzienniki_ustaw/dzienniki_ustaw/
?rok=2006&num=90&poz=626&str=0001

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

W sprawie smsow
turnus w górach - doradźcie please
Niepełnosprawność a podjęcie pracy
(bez tematu)
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!