Składniki po angielsku - szukam słownika online.

1. Data: 2006-10-19 11:12:49

Temat: Składniki po angielsku - szukam słownika online.
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio czytam sobie przepisy w języku ang.
Z większością składników nie ma problemu - daję radę, ale np za cholerę nie
mogę się domyślić co to są "Potato flakes".

Czy jest jakiś słownik online albo strona zawierająca tłumaczenia
składników ???

Obecnie używam słownika:
http://www.getionary.pl/

Z grubsza rzecz biorąc jest dosyć dobry.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

2. Data: 2006-10-19 11:21:22

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
>
> Obecnie używam słownika:
> http://www.getionary.pl/
>
> Z grubsza rzecz biorąc jest dosyć dobry.

Chciałem polecić www.translate.pl , ale sprawdziłem i mocno się zdziwiłem.
Kolendra na angielski to coriander, ale coriander na polski to już za
trudne.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

3. Data: 2006-10-19 11:24:37

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> a key characteristic of instant mashed potatoes is that it is in the form

> of flakes or granules
> http://en.wikipedia.org/wiki/Potato_flakes

Czyli po naszemu to jest "piure" w płatkach ???

4. Data: 2006-10-19 11:25:48

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:745dc7f0ec5406ecf5b949ed7ac7d82e@news.home.net.
pl, Artur
Nowacki wrote:
> [...]
> cholerę nie mogę się domyślić co to są "Potato flakes".

a key characteristic of instant mashed potatoes is that it is in the form

Hania
Beauty is in the behind of the beholder. [Pickles]

5. Data: 2006-10-19 12:13:26

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> mogę się domyślić co to są "Potato flakes".

http://glinki.com/?l=h88wtn

pozdr

cherokee

6. Data: 2006-10-19 12:16:10

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://glinki.com/?l=i8px4c

pozdr

cherokee

7. Data: 2006-10-19 12:45:01

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki napisał(a) 19/10/2006 13:12:

> [...]
> mogę się domyślić co to są "Potato flakes".
>
> Czy jest jakiś słownik online albo strona zawierająca tłumaczenia

Polecam thefreedictionary.com, przeszukuje też Wikipedię

http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Potato+fla
ke

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

8. Data: 2006-10-19 15:34:09

Od: "Ryszard" <R...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://translatica.pwn.pl/

9. Data: 2006-10-19 15:36:21

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Oct 2006 08:34:09 -0700, Ryszard napisał(a):

> http://translatica.pwn.pl/

Hmmm.....

Tekst źródłowy: Potato flakes
Tłumaczenie: Płaty ziemniaczane

10. Data: 2006-10-19 17:00:23

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:8a30ee127d4c9fe5ed681b84eed30b90@news.home.net.
pl, Artur
Nowacki wrote:
> Czyli po naszemu to jest "piure" w płatkach ???

Tak. Pewnie jakiś amerykański wymysł. Amerykańskie przepisy doprowadzają
mnie do szału ilością używanych półproduktów (np. do zapiekanek namiętnie
dodają chicken soup z puszki).

Hania
Beauty is in the behind of the beholder. [Pickles]

jak przechowywać sałatę
Metody wpływu na bliskich
Kisił ktoś z was kalafiola lub papryke ?
Co z odpadów po soku marchwiowym?
ubijak do kapusty.