ubijak do kapusty.

1. Data: 2006-10-18 18:35:25

Temat: ubijak do kapusty.
Od: Judash <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Moze ktos wie gdzie mozna kupic ubijak do kiszenia kapusty ;)

2. Data: 2006-10-18 18:36:44

Temat: Re: ubijak do kapusty.
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Judash" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...
> Witam.Moze ktos wie gdzie mozna kupic ubijak do kiszenia kapusty ;)

można użyć odpowiedniego głąba z odpowiednią głową , nigdy nie należy szukać
daleko

Jędrek

3. Data: 2006-10-18 20:02:23

Od: Judash <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro nie masz interesujacej odpowiedzi, to sie nie odzywaj!Nie zartuje
sobie tym pytaniem.

4. Data: 2006-10-19 06:17:47

Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli nie znajdziesz w sklepie z art. gospodarstwa domowego, popros
stolarza który ma tokarnię niech ci wytoczy. Pamiętaj musi być z drewna
liściastego.

5. Data: 2006-10-19 08:19:32

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Judash" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...
> Witam.Moze ktos wie gdzie mozna kupic ubijak do kiszenia kapusty ;)
>
> --

a nie lepiej "deptac" jak to drzewniej bywalo ?? :-)
(niektorzy nawet nog do tego nie myli hehehe)

6. Data: 2006-10-19 09:33:26

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Judash" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...
> Witam.Moze ktos wie gdzie mozna kupic ubijak do kiszenia kapusty ;)

Wystrugać?

W zyciu nigdzie nie widziałem gotowych.

DJD

7. Data: 2006-10-19 10:16:13

Od: Judash <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Deptac nikomu sie nie chce ;)Zreszta udptana kapusta przez 80-cio letniego
dziadka nie smakowala by chyba zbytnio ;)No coz, bedzie trzeba zamowic u
stolarza.

8. Data: 2006-10-19 10:20:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Judash" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...

> Wystrugać?
>
> W zyciu nigdzie nie widziałem gotowych.
>
> DJD

Nie używam ubijaka - kapusta (sieczka) jest mieszana ze sola i innymi
składnikami na dużej misce, wsypywana do worka polietylenowego umieszczonego
w beczce , Ugniatana ręcznie (szybko puszcza sok) po napełnieniu worek jest
związywany opaską i są wbijane w niego rurki 1/2 cala z polietylenu z
nawierconymi otworami co 10cm ca całej długości - worek niedopuszcza
powietrza do kapusty, gazy z fermentacji uchodzą przez rurki. Worek jest
obciążony np. słojem wypełnionym wodą i stojącym na talerzu...
Worek pozwolił na łatwiejsze utrzymanie czystości w beczce (bańce), zaś
pokrywa z uszczelka na beztlenową atmosferę wewnątrz, co ograniczyło straty
eliminując pleśnienie.

9. Data: 2006-10-19 10:36:37

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Judash" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...
> [...]
> dziadka nie smakowala by chyba zbytnio ;)No coz, bedzie trzeba zamowic u

naucz się odpisywać na posty pod treścią

az

10. Data: 2006-10-19 10:38:03

Od: Heronimek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokrywa z uszczelka na beztlenową atmosferę wewnątrz, co ograniczyło straty

ajnsztain by tego nie wymyslil

ciasto a skaza białkowa
przepisy na ciasta
GULASZ WEGIERSKI