Sklep ZOOBOTANICZNY w Krakowie

1. Data: 2001-04-11 20:49:17

Temat: Sklep ZOOBOTANICZNY w Krakowie
Od: "Magdalena Hampel" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Odkryłam ostatnio nowy sklepik zoo-botaniczny w Krakowie. Można tam kupić
egzotyczne zwierzęta: KAMELEONY, GEKONY, WĘŻE, PATYCZAKI, ŚWIERSZCZE, RYBY,
ROŚLINY WODNE, AKCESORIA DO AKWARIÓW I TERARIÓW. Można także zaczerpnąć
fachowych porad w zakresie hodowli egzotycznych zwierząt. Są także rośliny
doniczkowe, głównie sukulenty, paprocie, bromeliaki.
SKLEPIK NAZYWA SIĘ BIOFIL I ZNAJDUJE SIĘ NA ULICY M. Kopernika przy Ogrodzie
Botanicznym UJ. w Krakowie

Pozdrawiam Magda

2. Data: 2001-04-12 02:25:04

Temat: Odp: Sklep ZOOBOTANICZNY w Krakowie
Od: "Panoramiczny" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odkryłam ostatnio nowy sklepik zoo-botaniczny w Krakowie. Można tam kupić
WĘŻE.

Mają pytony tygrysie?
Masz do nich tel.?

Pozdrawiam
Panoramiczny

Użytkownik Magdalena Hampel <M...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9b2fvr$od7$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-04-16 20:57:26

Temat: Re: Sklep ZOOBOTANICZNY w Krakowie
Od: "Magdalena Hampel" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panoramiczny" <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> WĘŻE.
>
> Mają pytony tygrysie?
> Masz do nich tel.?
>
> Pozdrawiam
> Panoramiczny
>

>Nie wiem czy mają pytony tygrysie, napewno ostatno był boa i jakieś dwa
inne węże
Telefon tam to: 294-32-65
> Pozdrawiam Magda

Dalie