Sklep i moralność

1. Data: 2014-10-20 18:29:16

Temat: Sklep i moralność
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zatrzymali mnie ochroniarze w supermarkecie, bo sobie pałaszowałem cukierki i myśleli
że zjadłem i nie zapłaciłem. Oczywiście dałem puste opakowanie do kasy i rachunek
pokazał że zapłaciłem. Sprawa się szybko wyjaśniła, ale w rozmowie wyszło, że
najbardziej podejrzane i obserwowane są zakonnice i tak wróciłem z uśmiechniętym
ryjem do domu i puk w internet .....

Zakonnica kradnąca piwo (FAIL) https://www.youtube.com/watch?v=4d9BRnLVWds

2. Data: 2014-10-20 20:20:11

Temat: Re: Sklep i moralność
Od: PeKaeS <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-20 o 18:29, glob pisze:
> [...]
że najbardziej podejrzane i obserwowane są zakonnice i tak wróciłem z uśmiechniętym

jak cie widza tak cie traktują.

3. Data: 2014-10-20 20:58:19

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pekas
To nie ja w habicie.

4. Data: 2014-10-20 21:44:21

Od: PeKaeS <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-20 o 20:58, Rewolucja pisze:
> pekas
> To nie ja w habicie.

widac maja jeszcze inne wytyczne wychwytywania
zlodzija. pewnie mysleli ze jestes schizofrenik
i chcieli cie przed paka za batonik ochronic :)

5. Data: 2014-10-20 22:19:57

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pekaes
To niezłe masz urojenia że widzisz na tym filmie mnie w sutannie zakonnicy.

6. Data: 2014-10-20 22:21:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Oct 2014 13:19:57 -0700 (PDT), Rewolucja napisał(a):

> pekaes
> To niezłe masz urojenia że widzisz na tym filmie mnie w sutannie zakonnicy.

To po tych cukierkach...

7. Data: 2014-10-20 22:30:11

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
A wiesz że na wsi wraca ciemne średniowiecze, a w średniowieczu chłopka ciągneła na
polu płóg smagana przez męża, no sobie wywalczyłaś...

Szok! Kobieta od lat była zaprzęgana do pługa. W sprawę zamieszany jest też ksiądz

http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=
/20090804/KRAJSWIAT/621637176

Orka baba ciągnie pług https://www.youtube.com/watch?v=W-yYP3BOI5U

8. Data: 2014-10-20 22:41:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Oct 2014 13:30:11 -0700 (PDT), Rewolucja napisał(a):

> XL
> A wiesz że na wsi wraca ciemne średniowiecze, a w średniowieczu chłopka ciągneła na
polu płóg smagana przez męża, no sobie wywalczyłaś...

Ja? - pług? Biedaku, ja sobie nawet drzwi do samochodu sama nie otwieram,
kiedy mąż jest przy mnie. Taka jest teraz wieś - a właśnie tacy jak ty temu
się dziwią :->

> Szok! Kobieta od lat była zaprzęgana do pługa. W sprawę zamieszany jest też ksiądz

> [...]

Tacy sami porąbańcy jak ty przecież, zawsze i wszędzie byli i będą.
-- .

9. Data: 2014-10-20 22:53:41

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Tak na wsi za rządów kleru było że baba zamiast woła, bo wół drogi i trzeba
oszczędzać, ciągneła płóg i masz obrazki ze wsi obecnej i artykuł i film , że od tego
katolicyzmu baba i płóg wraca i w jednej ze spraw ksiądz straszy babę jak się żali,
że do tworek zamkną jak nie będzie w pomyjach spała na podłodze, płóga ciągneła,
belki nawet w ciąży nosiła...

10. Data: 2014-10-20 23:42:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Oct 2014 13:53:41 -0700 (PDT), Rewolucja napisał(a):

> [...]
że do tworek zamkną jak nie będzie w pomyjach spała na podłodze, płóga ciągneła,

"Rz": Polska się wyludnia w zastraszającym tempie -GUS zawyza stastyki
Rozwój
Experyment
Klerykofaszyzm
Obserwujecie co się dzieje w Watykanie?