Rogi

1. Data: 2014-10-21 05:15:17

Temat: Rogi
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.efilmy.net/film,22240,Rogi-Horns-2013-Nap
isy-PL.html

Właśnie nie wiem czy coś o tym filmie opowiadać, bo moim zdaniem będzie kultowy,
bardzo mnie zaskoczył. Tak sobie włączyłem tą nowość i z niewielkim zainteresowaniem
zacząłem oglądać, gdy nagle usłyszałem utwór Bowiego Heros na początku i pomyślałem
zalukam dalej i dalej już oglądałem z szeroko wytrzeszczonymi oczami. Powiem tyle że
bohater po śmierci ukochanej wścieka się pijany na Boga i obsikuje rzeźbę Matki
Boskiej, co powoduje że staje się Szatanem i nagle wczyscy nie potrafią ukryć przed
nim co naprawdę myślą i to co myślą wcielają w czyn, tym samym już od ekranu oczu nie
mogłem oderwać. ;-)

2. Data: 2014-10-21 05:31:12

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze że dialogi i świetna gra aktorów, jest bardzo prawdopodobna i wynika z
psychologi, ma się naprawdę wrażenie że ludzie naprawdę tak skrycie myślą i katolicy
długo nie wytrzymają tego filmu PRAWDY bo taki przykład: Dwóch gliniarzy przy
aresztowaniu naszego diabła, gdy jeden szarpie się z naszym bohaterem drugi mówi- Te
zabij go to mnie tak podnieca że zwale sobie pod to konia _ i reakcja drugiego
zachwycona- naprawdę podnieca ciebie, podnieca-. No normalnie jakbym widział
gliniarzy co mnie aresztowali.

3. Data: 2014-10-21 12:42:14

Temat: Re: Rogi
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Oct 2014 20:15:17 -0700 (PDT), Rewolucja napisał(a):

> [...]
nim co naprawdę myślą i to co myślą wcielają w czyn, tym samym już od ekranu oczu nie

No, to idź też siku zrób - najlepiej jedź do muzułmanów i to zrób w
meczecie. Oni to DOPIERO kobietami orzą i ich nie szanują, to powinieneś!
Co, jakoś nikt im "siku" nie robi, ba, nawet takiego "pomysła" na film nie
ma. Wiesz, dlaczego?
Bo ten katolicyzm taki PODUY, ale jednak szczać pozwala bezkarnie :->

4. Data: 2014-10-21 14:24:19

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> Wrote in message:

> [...]
> --
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

Tu nie chodzi o sikanie na bozie, film nie jest antyreligijny, to
tak jak bunt Kochanowskiego gdy Urszulka umiera do Boga, nazwać
Kochanowskiego treny antyreligijne, film jakby zdejmował maski z
ludzi, uspołecznienie, bo Szatan przecież widzi prawdę
.

5. Data: 2014-10-21 14:41:40

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob <s...@g...com> Wrote in message:

> [...]
> Kochanowskiego treny antyreligijne, film jakby zdejmował maski z
> ludzi, uspołecznienie, bo Szatan przecież widzi prawdę

Właściwie to jest religijny, bo mamy krzyżyk który chroni przed
szatanem gdy ktoś go nosi, dobrzy ludzie nie ulegają mocy
szatana, krzyżyk należał do zamordowanej dziewczyny, jest jakby
symbolem miłości która chroni i samego bohatera odmieni, czego
nie można powiedzieć o księdzu, bo gdy bohater idzie do księdza,
moc szatana działa i ten ksiądz odkrywa swoje myśli czyli chce
bohatera powiesić bo chce mordować.

6. Data: 2014-10-28 18:20:00

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2014 o 05:31, Rewolucja pisze:
> [...]
drugiego zachwycona- naprawdę podnieca ciebie, podnieca-. No normalnie jakbym widział

Normalny komercyjny, amerykański chłam...

7. Data: 2014-10-28 18:30:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ruski
Dla ciebie to mochery i msze niedzielne, to jedyne nie chłamy.

8. Data: 2014-10-28 18:46:34

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.10.2014 o 18:30, glob pisze:
> Ruski
> Dla ciebie to mochery i msze niedzielne, to jedyne nie chłamy.

Znowu wrzucasz wszystkich do jednego wora. Mohery to starzy ludzie,
którym jedynie religia została w życiu. Mszy słucham dość często w
radiu. Nie chodzę do kościoła bo nie potrzebuję pośredników ale
rozumiem, że inni tego potrzebują...
Trzeba się starać rozumieć innych ludzi.

9. Data: 2014-10-28 19:12:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ruski
Szczególnie jak atakują teatry, galerie i ludzi kultury, a msze wszywają do
nienawiści.

10. Data: 2014-10-28 22:41:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Oct 2014 18:46:34 +0100, ruski szpieg napisał(a):

> Mszy słucham dość często w
> radiu. Nie chodzę do kościoła bo nie potrzebuję pośredników ale
> rozumiem, że inni tego potrzebują...

Że niby Ty tak sam na sam z Panembogiem? - ot zakłamanie.
A radio to niby co? - pośrednik jak każdy inny, czyli badziewny, tyle że
wygodny, bo wychodzić z domu nie musisz. Więc nie dorabiaj idei do swego
lenistwa i braku zrozumienia, czym jest osobiste uczestnictwo w Mszy
Świętej. Pośredników tam żadnych nie ma.

Sklep i moralność
"Rz": Polska się wyludnia w zastraszającym tempie -GUS zawyza stastyki
Rozwój
Experyment
Klerykofaszyzm