Skórka od chleba

1. Data: 2006-03-04 07:07:28

Temat: Skórka od chleba
Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić aby chleb miał błyszczącą skórkę?

MP

2. Data: 2006-03-04 08:22:19

Temat: Re: Skórka od chleba
Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Marek napisał(a):

> Co zrobić aby chleb miał błyszczącą skórkę?

Wybejcować go ;) Posmarować wodą zaraz po upieczeniu, w piekarniach
cosik im w tej wodzie pływa i wygląda na mąkę ziemniaczaną, ale nie
chciałbym w błąd Cię wprowadzać, smarowanie wodą- dość obfite, daje
dobry efekt.

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

3. Data: 2006-03-04 09:27:24

Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "panta_rei" <j...@c...znajdzie> napisał w wiadomości
.

> [...]
> cosik im w tej wodzie pływa i wygląda na mąkę ziemniaczaną, ale nie
> chciałbym w błąd Cię wprowadzać, smarowanie wodą- dość obfite, daje

Smaruje woda i wstawiam ponownie do piekarnika. Czyli nie trzeba wstawiac do
piekarnika tylko wybejcowac po wyjeciu?

MP

4. Data: 2006-03-04 14:18:47

Od: "Atunia " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@...tkb.pl> napisał(a):

> Smaruje woda i wstawiam ponownie do piekarnika. Czyli nie trzeba wstawiac do
> piekarnika tylko wybejcowac po wyjeciu?

Ja smaruję wodą i wstawiam jeszcze na minutkę do nagrzanego piekarnika.
Błyszczy się jak nie powiem co, polakierowany :). Ale ważna sprawa - przed
wstawieniem chleba do piekarnika też dobrze jest spsikać piekarnik wodą.
Dzisiejszy mój chlebek (zdjęcie bez lampy błyskowej, bo się odbija!) wygląda tak:
http://top-it.pl/~atunia/chleb/dzisiejszy.jpg

Atunia

5. Data: 2006-03-04 14:18:51

Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@...tkb.pl> napisał w wiadomości
> Co zrobić aby chleb miał błyszczącą skórkę?

Ja smaruje chlebek roztrzepanym bialkiem jeszcze przed upieczeniem ,a
podpatrzylam
to tutaj http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=777&w=25353
407&v=2&s=0

pozdrawiam
monika

6. Data: 2006-03-04 19:42:34

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Atunia napisał(a):

> Ja smaruję wodą i wstawiam jeszcze na minutkę do nagrzanego piekarnika.
> Błyszczy się jak nie powiem co, polakierowany :)

Ja nie wstawiam już do piekarnika, więc masz dowolność interpretacji,
myślę, że najważniejsze jest aby było to obfite smarowanie :)

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org
Wasz Windows tego nie potrafi...:P
********** Sygnaturka na licencji GNU GPL wersja 2 *************

[szukam] przepisy bezglutenowe
Stypa - proszę o pomysły
galaretka - z jakimi owocami sie nie zetnie?
obieranie ze skóry papyki czerwonej
Komora zero w lodowce - sprawdza sie?