Skrzydełka - Pomoc

1. Data: 2002-12-15 12:37:41

Temat: Skrzydełka - Pomoc
Od: "Simon Templer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jest niedziela koło 14 a ja nadal nie wiem co zrobić do jedzenia. Pomóżcie.
Mam w zamrażalniku skrzydełka (w zasadzie już je wyjąłem i rozmrażam). Jest
tego ładne kilo.
Poradźcie w jaki sposób je przyrządzić.

Robię się coraz bardziej głodny :(

Czekający na ciekawe propozycje i przepisy

Simon

1. Data: 2002-12-15 13:10:59

Temat: Re: Skrzydełka - Pomoc
Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Porzadnie doprawic: pieprz, sol i duzo papryki jakie ziola i do piekarnika z
tym.
Smacznego
Monika

1. Data: 2002-12-15 13:55:13

Od: "uciecha" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Simon Templer" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Poradźcie w jaki sposób je przyrządzić.
>
> Robię się coraz bardziej głodny :(
>
> Czekający na ciekawe propozycje i przepisy

Witam:-)
Jesli mowa o skrzydełkach, to mnie przychodzą na myśl dwa przepisy -jeden na
słodko, drugi przeciwn -troszke doprawiony, ale oba proste, choc jeden
wymaga czasu na przygotowanie:-)
Wiec do rzeczy, najpierw skrzydełka przecinam w połowie, aby były to takie
krótkie kawałeczki, potem te kawałki zalewam przyprawa magi (Winiar). Dodac
musze , że nawet dosc mocno w niej pływają:-) I teraz , cały problem w tym,
ze powinny tak sobie leżeć ok.2-3 godzin. Musisz co jakis czas mieszć je, by
magi dokładnie przeszła to mięso:) Teraz to juz tylko roztrzepać jajko
(jedno lub dwa) i wrzucic te skrzydła do tych jajek ( prościej tak, niż
bawić sie po jednym kawałku:). Później to juz tylko na patelnie z
rozgrzanym olejem (można przykryc pokrywką) i smażyć az uzyskamy piekny
kolor -lekko przypieczony :)

Drugi przepisa na słodko -gotujemy (ale nie do miekkości) skrzydełka, w
osolonej wodzie z przyprawą -np. vegeta, lub warzywach. Póxnie przekładamy
na patelnię, dodając jedą łżke wywaru rosołowego (tego, w którym sie
gotowały) i trzech łyżek miodu. Nastepnie pilnujemy by ich nie przypalić i
tak długo aż uzyskamy piekny złocisty kolor:)
I to tyle -życzę smacznego:)
Pozdrawiam -lucyna

1. Data: 2002-12-15 16:09:47

Od: "Simon Templer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Robię się coraz bardziej głodny :(
>
> Czekający na ciekawe propozycje i przepisy
>
> Simon

Dziękuję za podpowiedzi w między czasie szukałem na stronach i znalazłem:
Skrzydełka czosnkowo-imbirowe mocno pikantne i aromatyczne
http://www.mniammniam.pl/p.php?p=139

Właśnie się pieką a zapach jaki , hmmm ten imbir

Jak będą smakowały tak samo jak pachną to będą super

Pozdrawiam

Jeszcze chwilkę głodny

Simon

1. Data: 2002-12-17 01:43:46

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika <m...@g...de> wrote:
> Porzadnie doprawic: pieprz, sol i duzo papryki jakie ziola i do
> piekarnika z tym.

No i jak zwykle diabel tkwi w szegółach. Owe zioła. Uwielbiam w Holandii
kupować sobie pieczone skrzydełka z kurczaka bo są świetnie doprawione.
Są na ostro, ale czuć tam też trochę słodyczy (miód?).
W każdym razie oni tam inaczej to doprawiają....po mojemu smaczniej.

JurekA
e-mail: j...@o...pl | j...@o...nl
http://gone

musli