Skrzydełka z kurczaka w miodzie

1. Data: 2004-02-04 22:17:22

Temat: Skrzydełka z kurczaka w miodzie
Od: "Karol Kraszewski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis na 10 skrzydelek

Skrzydelka wrzucamy do garnka
nastepnie dodajemy 4 - 5 łyzek sosu sojowego , duża łyżke masła
śmietankowego (ja daję 2 ) , przyparawy (co kto lubi , dodawalem vegety ,
słodkiej papryki i troche chili) , 2 - 3 posiekane zabki czsnku i co
najwazniejsze duza łyżke miodu naturalnego nastepnie przykywamy i
podgrzewamy na malym ogniu 25 - 35 min . Od czasu do czasu mozna zamieszac
po 25 min aby zarumienic skrzydelka zwiekszemy ogien i odkrywamy garnek
(wtedy zaczyna sie krystalizowac miod gdyz doparowuja pozostale
skladniki )od czasu mieszajac i uwazajac aby nie przypalic

2. Data: 2004-02-04 23:19:47

Temat: Re: Skrzydełka z kurczaka w miodzie
Od: "Maurycy Brzdonc" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Kraszewski" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (wtedy zaczyna sie krystalizowac miod gdyz doparowuja pozostale
> skladniki )od czasu mieszajac i uwazajac aby nie przypalic

To prawie jak Stara Baśń ;-)
Maurycy

3. Data: 2004-02-05 01:50:18

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (wtedy zaczyna sie krystalizowac miod gdyz doparowuja pozostale
> skladniki )od czasu mieszajac i uwazajac aby nie przypalic
====
Robię tak samo, tylko pieczone :-(no i bez tej cholernej wegety).
Przyprawiam czili.

waldek
====

4. Data: 2004-02-05 01:55:14

Od: "Maurycy Brzdonc" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> Robię tak samo, tylko pieczone :-(no i bez tej cholernej wegety).
> Przyprawiam czili.
czyli tez cholernie
Maurycy

5. Data: 2004-02-05 02:01:26

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli tez cholernie
====
Zwykle gówniarzerka nie lubi takich smaków. Woli rozgotowaną cebulę z
musztardą (pewnie francuskąąąąą)

waldek
====

6. Data: 2004-02-05 08:22:16

Od: "Dorcia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Kraszewski" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości > >
> Skrzydelka wrzucamy do garnka .....>

ja przyprawiam pieprzem i odrobiną soli czosnkowej ,maczam całe w miodzie
, a potem na ok 2 godz. do piekarnika

pozdr.dorcia

7. Data: 2006-07-17 15:29:38

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (wtedy zaczyna sie krystalizowac miod gdyz doparowuja pozostale
> skladniki )od czasu mieszajac i uwazajac aby nie przypalic

pycha! dzięki za ten przepis

kaśka

Zrazy było milion razy:-)
Wyznanie przed północą