Skrzypiące drzwiczki do lodówki

1. Data: 2011-09-18 20:38:44

Temat: Skrzypiące drzwiczki do lodówki
Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

Dobry,

w zabudowanej lodówce skrzypią mi drzwiczki przy otwieraniu.
Ale nie zawiasy, a ta szyna plastikowa, przykręcona do frontu, po której
jeździ uchwyt lodówki.
Czym to można przesmarować, aby nie śmierdziało i aby poprawić warunki
"jezdne"? ;-)

Sierp

2. Data: 2011-09-18 20:40:09

Temat: Re: Skrzypiące drzwiczki do lodówki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Sep 2011 22:38:44 +0200, Sierp napisał(a):

> [...]
> jeździ uchwyt lodówki.
> Czym to można przesmarować, aby nie śmierdziało i aby poprawić warunki

Olejem silikonowym.
--
XL

3. Data: 2011-09-18 20:42:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jeździ uchwyt lodówki.
> Czym to można przesmarować, aby nie śmierdziało i aby poprawić warunki

http://pasmanteria-sklep.pl/pl/olej-silikonowy-5-l.h
tml

"Olej silikonowy(metylosilikonowy OM50)Jest polimerem krzemoorganicznym.
Jest cieczą bezbarwną, bezwonną, beztłuszczową. Wykazuje doskonałą
odporność na niskie i wysokie temperatury (do 200 stopni Celsjusza). Ma
własności dielektryczne, jest odporny na wiele czynników chemicznych.
Nieszkodliwy dla zdrowia. Zastosowanie:
-zamki błyskawiczne
-noże taśmowe i uderzeniowe
-elementy posuwne i transportowe
-żelazka prasowalnicze, igły, stopki, płytki
-nici szwalnicze(zapobiega zrywaniu)
-pokrywanie form w przetwórstwie tworzyw sztucznych
-nabłyszcza karoserie samochodów, meble, płytki z tworzyw sztucznych i
ceramicznych
-smaruje łożyska i przekładnie z tworzyw sztucznych(nie stosować do łożysk
metalowych)."

Oczywiście nie sugeruję Ci kupna 5 litrów - możesz poszukać mniejszej
ilosci.
--
XL

4. Data: 2011-09-18 20:43:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jeździ uchwyt lodówki.
> Czym to można przesmarować, aby nie śmierdziało i aby poprawić warunki

http://allegro.pl/listing.php/search?string=olej+sil
ikonowy&sourceid=Mozilla-search
--
XL

5. Data: 2011-09-20 20:23:49

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-18 22:43, Ikselka pisze:

> http://allegro.pl/listing.php/search?string=olej+sil
ikonowy&sourceid=Mozilla-search

dzieki

Sierp

6. Data: 2011-09-21 10:04:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Sep 2011 22:23:49 +0200, Sierp napisał(a):

ikonowy&sourceid=Mozilla-search

> dzieki
>
> Sierp

:-)
--
XL

piecyk Ariston.
Co w garażu/warsztacie
Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści
Wideodomofon
UPS do C.O.