Skurcze

1. Data: 2001-10-27 10:29:05

Temat: Skurcze
Od: "Wojtek Jurek" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Niedawno po kilku- a nawet kilkunastoletniej przerwie zaczalem chodzic na
basen. Bylem juz 4 razy i za kazdym razem lapaly mnie skurcze - w lewej
lydce i prawej stopie. Najdziwniejsze dla mnie jest to, ze nigdy wczesniej
nie mialem tego problemu (zrowno naladzie jak i w wodzie). Musze dodac, ze
zawsze duzo sie ruszalem: wyczynowo trenowalem koszykowke, duzo gralem w
pilke nozna. Fakt, ostanio troche sie zaniedbalem jednak staram sie raz w
tygodniu chodzic na sale gimnastyczna.
Czym moja dolegliwosc moze byc spowodowana? Moze brakuje mi jakichs witamin?

Z gory dziekuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
Wojtek

2. Data: 2001-10-27 10:34:19

Temat: Re: Skurcze
Od: "Kris" <c...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektórzy twierdzą, że pomaga magnez, tak więc do sklepu po czekoladę :-)

3. Data: 2001-10-27 11:11:33

Od: "Wojtek Jurek" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kris" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Niektórzy twierdzą, że pomaga magnez, tak więc do sklepu po czekoladę :-)

Tak wiem. Jem Asmag ale jakos mi to nie pomoglo. Kolezanka z kolei mowila
mi, ze to brak potasu. Slyszeliscie cos o tym?

Wojtek

4. Data: 2001-10-27 13:00:30

Od: "Fun" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

potas to bardziej w kierunku zaburzeń sercowych. pomagają pomidory. A co do
magnezu to całkowicie zgadzam się z Krzyśkiem.

5. Data: 2001-10-27 13:43:00

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Jurek napisał(a):

> Tak wiem. Jem Asmag ale jakos mi to nie pomoglo. Kolezanka z kolei mowila
> mi, ze to brak potasu. Slyszeliscie cos o tym?

Natomiast ja wiem, że brakuje wapna ( wapnia?)...
Codziennie razo budził mnie skurcz łydki...W tym czasie nabrałam ochoty na
twarożki, białe serki + śmietana 18-stka oraz mleczko...Widocznie organizm się
dopominał...
Na temat potasu nie mogę nic napisać, bo nie wiem.

Pozdrawiam, Kaja
--
"Jeśli marzysz samotnie, to tylko marzysz.Jeśli marzysz
wspólnie z innymi-tworzysz rzeczywistość"

6. Data: 2001-10-27 21:07:47

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wojtek
>
> Proponuje przyjąć preparaty magnezu i potasu. Ja polecam pacjentom Dolomit i
Kalipoz. Mozna też uzupełnic niedobory spożywając produkty naturalne: kakao i
pochodne oraz wszelka zieleninę.

7. Data: 2001-10-27 21:12:28

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> Natomiast ja wiem, że brakuje wapna ( wapnia?)...

Rzeczywiście może być zakłócona równowaga pomiędzy wapniem i magnezem i w
tym przypadku pobieraie samych przeparatów magnezowych może nierównowagę
pogłębić. Z polskich preparatów to chyba DOLOMIT ma właściwe proporcje
Ca-Mg.

> [...]
> twarożki, białe serki + śmietana 18-stka oraz mleczko...Widocznie organizm

Serki, twarożki ..... proszę bardzo ale z tą śmieaną 18-stą to mocno
przesadziłać ..... kefirek, jogurcik Kaja ... to jest to :-))

Sark

8. Data: 2001-10-28 00:03:08

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sark napisał(a):

> się
> Serki, twarożki ..... proszę bardzo ale z tą śmieaną 18-stą to mocno
> przesadziłać ..... kefirek, jogurcik Kaja ... to jest to :-))

Wolę wartościowszą i świeżą śmietankę, dobre masełko, jak mleczko, to już
najtłuściejsze itd :-)
Mnie to nie szkodzi i raczej nie tyję. :-))))

Pozdrawiam, Kaja
--
*Szczęście sprzyja śmiałym*

9. Data: 2001-10-28 10:51:38

Od: "Kris" <c...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno, co mi przyszło do głowy to rozciągnięcie i "rozgrzanie"
mięśni przed wysiłkiem. Przed wejściem do wody można trochę pokręcić stopami
raz w jedną, raz w drugą stronę itp. Nie wiem na ile jest to efekt ćwiczeń,
a na ile wiary w ich skuteczność, ale po takiej rozgrzewce skurcze prawie mi
się nie zdarzają.

Miłej rekraacji.

FOTOKOMORKI i ICH RODZAJE..?
Lek przeciw rakowi