Skyfilis

11. Data: 2007-02-16 09:20:17

Temat: Re: Skyfilia
Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:er2fv8$jpt$1@news.onet.pl...

- Tak szczerze...wisi mi czy ktoś tu zwraca na mnie swoją
- szczególniejszą uwagę lub pisze o tym czy nie...wolałbym
- gadać - na konkretne ważne dla mnie tematy, a że trudno
- wielu obnażyć swoje problemy to i staram się być jednym
- z tegoż - prekursorów /owe sny/...

Nie uda Ci się, nie uda, nie uda...
Przemoc? Wypchaj się.
Jesteś natrętny jak mucha a nie inspirujący.
Odstawiasz tu gorszą wiochę niż kupojady.

Natek

12. Data: 2007-02-16 13:56:32

Temat: Odp: Skyfilia
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natek <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:er3t0b$o14$...@n...onet.pl...
> [...]
> - gadać - na konkretne ważne dla mnie tematy, a że trudno
> - wielu obnażyć swoje problemy to i staram się być jednym

Zaklinaczka...? ;P

> Przemoc? Wypchaj się.
> Jesteś natrętny jak mucha a nie inspirujący.
> Odstawiasz tu gorszą wiochę niż kupojady.

A ty?
Jaki masz problem Natkuś?
Wolałabyś być na moim miejscu...eee chyba jednak nie!? :D

13. Data: 2007-02-16 15:06:21

Temat: Re: Skyfilis - jednak tak
Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nic nie kumasz, choć zaglądasz tu od dawna.
Chcesz mieć linię - załóż partię.
Ta grupa to organizm, a nie stado. Wiesz, czym
się kończy nadmierny rozrost jakiejś tkanki?
Jesteś w dodatku tkanką złośliwą - wciskasz się
do każdego wątku ze swoim bałaganem - odpami
rwiesz wątki, brakiem znaków cytowania
wprowadzasz taki chaos, że posty czyta się dwa razy
dłużej, bo nie wiadomo, kto co powiedział. Wysiłku
włożonego w dociekanie kto i co nie rekompensuje
wartość przekazu - ale o tym można się dowiedzieć
dopiero po zmarnowaniu czasu. Można by się tym
nie martwić, gdyby było tego śmietnika mniej.
Ale jak to gdzieś wyartykułowałeś - po co przejmować
się innymi, prawda?

Natek

14. Data: 2007-02-17 01:29:56

Temat: Odp: Skyfilis - jednak tak
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natek <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:er4h96$vu1$...@n...onet.pl...
> [...]
> dopiero po zmarnowaniu czasu. Można by się tym
> nie martwić, gdyby było tego śmietnika mniej.
> Ale jak to gdzieś wyartykułowałeś - po co przejmować

No właśnie -po co?
Serio pytam!

;)

15. Data: 2007-02-17 11:58:33

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:er4h96$vu1$...@n...onet.pl...

> [...]
> Ale jak to gdzieś wyartykułowałeś - po co przejmować

- No właśnie -po co?
- Serio pytam!

Przekazałam już, co miałam Ci do przekazania.
Błaznuj dalej - zostaniesz królem trolli.
Zawsze to JAKAŚ pozycja.

Natek

16. Data: 2007-02-17 13:26:48

Temat: Re: Natalis Skyfilis
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natek <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:er6ql1$e2p$...@n...onet.pl...
> [...]
> - Serio pytam!
>
> Przekazałam już, co miałam Ci do przekazania.
> Błaznuj dalej - zostaniesz królem trolli.

na pewno lepsza pozycja nadwornego Błazna...niż poza jakiejś napuszonej pannicy co
jej i rąbek u majtasów wadzi... ;)

17. Data: 2007-02-17 13:38:01

Temat: Re: Skyfilis
Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

- na pewno lepsza pozycja nadwornego Błazna...niż poza jakiejś napuszonej
pannicy co jej i rąbek u majtasów wadzi... ;)

Owszem, majtające się strzępy galotów buraka
w polu mojego widzenia nieco mnie odstręczają.
Zatem napuszę się jeszcze bardziej i postaram się
unikać terenów twojego wypasu.

Natek

18. Data: 2007-02-17 13:43:25

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na pewno lepsza pozycja nadwornego Błazna...niż poza jakiejś napuszonej
> pannicy co jej i rąbek u
> majtasów wadzi... ;)

Nadworny błazen , napuszona pannica, rąbek u majtasów - czyli witajcie w
moim bogatym życiu wewnętrznym :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

19. Data: 2007-02-17 14:13:37

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nadworny błazen , napuszona pannica, rąbek u majtasów - czyli witajcie w
> moim bogatym życiu wewnętrznym :)

Denerwujesz mnie swoją dyscypliną neutralnościową.

Natek

20. Data: 2007-02-17 14:42:26

Temat: Re: smoczyca
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natek <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:er70fg$tlg$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> Owszem, majtające się strzępy galotów buraka
> w polu mojego widzenia nieco mnie odstręczają.
> Zatem napuszę się jeszcze bardziej i postaram się

Nie lepiej od razu zrobić "paf" i zamknąć się w zamkowej wierzy? ;)
Z takim podejsćiem zawsze znajdziesz sobie z 1000 innych "winnych" twojego
malkontenctwa... ;P

lekarstwo na rozdmuchane ambicje
Dla totalnie załamanych! ;)
Łatki
Mam dość.
Szukam książki...czytanie z twarzy znaczenie ruchów oczy.