Ślady po wizycie u kosmetyczki

1. Data: 2005-05-30 21:02:51

Temat: Re: Ślady po wizycie u kosmetyczki
Od: "Magdalena Pucia" <magda.list> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" napisał w wiadomości
news:429B289A.7060805@nielubiespamu.o2.pl...
> Nie pytalam, ale na zdrowy rozum pewnie tak, jak usuwanie kamienia
> nazebnego ;)

Ok, ale jak to się odbywa - coś przykładają, smarują, przystawiają do twarzy
jakieś urządzenia? I gdzie się podziewają te brudy z dzioba, wychodzą sobie
na zewnątrz porów? Teraz to już naprawdę pytam z czystej ciekawości :)

> Tu Ci nie odpowiem. Ja chodze do najzwyklejszego zakladu we Wroclawiu i
> tam to maja.

Bardzo dziękuję za nowinkę, rozejrzę się w okolicy.
Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-05-31 11:31:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał(a):

> Tu Ci nie odpowiem. Ja chodze do najzwyklejszego zakladu we Wroclawiu i
> tam to maja.

O, a możesz podać, gdzie we Wrocławiu i jaka jest cena? Zeby nie robić
kryptoreklamy, możesz podać na priv, chyba że ktoś jeszcze byłby
zainteresowany :-)

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-05-31 22:24:37

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czysci sie ultradzwiekami na przyklad.
= wspomniany przez Vikę peeling kawitacyjny

1. Data: 2005-06-07 13:25:14

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Pucia napisał/a w news:429b7f7c$1@news.home.net.pl:

> Ok, ale jak to się odbywa - coś przykładają, smarują,
> przystawiają do twarzy jakieś urządzenia?

Skóra nie może być sucha. To primo. Kosmetyczka najpierw nawilża
twarz jakimś tam specyfikiem, następnie jeździ po skórze maszynką
podobną do golarki, tyle że bez ząbków. Spod metalu pryska ciecz,
którą wcześniej kosmetyczka rozprowadziła, i która jest zbierana
wacikiem. Nie jest to coś strasznego:)

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

Dermika seria eXtraMale
loki - sprężynki -lokówka czy trwała?
Krem mocno nawilżający-cera wrażliwa, przesuszona
Wybielanie zębów
guma