Ślady po wizycie u kosmetyczki

1. Data: 2005-05-24 16:22:12

Temat: Ślady po wizycie u kosmetyczki
Od: "Maria" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

po jakim czasie znikną ślady po zabiegu oczyszczania twarzy? (na razie
wyglądam jakbym była pogryziona przez komary!!!)

Z góry dziękuje
Maria

1. Data: 2005-05-24 16:36:14

Temat: Re: Ślady po wizycie u kosmetyczki
Od: kierka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria napisał:

> [...]
>
> po jakim czasie znikną ślady po zabiegu oczyszczania twarzy? (na razie
> wyglądam jakbym była pogryziona przez komary!!!)

To zależy jak duże było oczyszczanie. Wnioskuję, że byłaś pierwszy raz
na takiej wizycie u kosmetyczki. Mi za pierwszym razem schodziło około
tygodnia - po tygodniu twarz była super. Ale te najgorsze
zaczerwienienia schodz ciut szybciej - 3,4 dni.

--
kierka <<LEO>>

www.my.oriflame.pl/chechelska

1. Data: 2005-05-24 16:53:09

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> po jakim czasie znikną ślady po zabiegu oczyszczania twarzy? (na razie
> wyglądam jakbym była pogryziona przez komary!!!)

Ja słyszałam, że ślady zostają jedynie po złym oczyszczaniu, kiedy twarz nie
została do niego dobrze przygotowana i pani kosmetyczka była zbyt brutalna.
Chyba coś w tym jest, bo tylko raz miałam okropne ślady po oczyszczaniu u
jednej dziewczyny - we wszystkich pozostałych przypadkach tego nie było.

--
pozdrawiam, misiczka

"Każda kobieta uważa się za niezastąpioną,
choć sądzi, że sama mogłaby zastąpić bez trudu każdą inną."
Pitigrilli (Dino Segre)
http://misiczka.com

1. Data: 2005-05-24 19:03:28

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Maria wrote:

> Witam,
>
> po jakim czasie znikną ślady po zabiegu oczyszczania twarzy? (na razie
> wyglądam jakbym była pogryziona przez komary!!!)

Zalezy od brutalnosci kosmetyczki i wrazliwosci twojej cery. Jesli jest
tak zle po dniu-dwoch, to zmien kosmetyczke.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-05-25 21:22:10

Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po jakim czasie znikną ślady po zabiegu oczyszczania twarzy? (na razie
> wyglądam jakbym była pogryziona przez komary!!!)

Stanowczo zmień kosmetyczkę!
No chyba że chcesz za jakiś czas wybrać się na zamykanie naczynek (laserem).
W nowoczesnej kosmetyce odeszło się już dawno od tego rodzaju oczyszczania
(naruszającego ciągłość tkanek).

pozdrawiam
W.

1. Data: 2005-05-25 21:45:17

Od: "Magdalena Pucia" <magda.list> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJteK__P" napisał w wiadomości
> No chyba że chcesz za jakiś czas wybrać się na zamykanie naczynek
(laserem).
> W nowoczesnej kosmetyce odeszło się już dawno od tego rodzaju oczyszczania
> (naruszającego ciągłość tkanek).

A co się robi w nowoczesnej kosmetyce, żeby oczyścic
_ogromne_ilości_zanieczyszczonych_porów_na_całej_twa
rzy_ i jednocześnie nie
ponaruszać tych biednych, nadwyrężonych naczynek? Serio pytam, bo moja twarz
jest terenem wdzięcznego połączenia obu przypadłości i nie wiem, jak sobie
radzić z pierwszą, nie nasilając jednocześnie drugiej.

Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-05-26 19:51:25

Od: "Vika " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Pucia <magda.list> napisał(a):

> A co się robi w nowoczesnej kosmetyce, żeby oczyścic
> _ogromne_ilości_zanieczyszczonych_porów_na_całej_twa
rzy_ i jednocześnie nie
> ponaruszać tych biednych, nadwyrężonych naczynek?

ponoc piling kawitacyny - ale ja nie probowalam (cena mnie odstrasza) i
spotkalam sie z wielkoma opiniami kosmetyczek pt: "nic nie jest tak skuteczne
jak oczyszczanie mechaniczne"
brrr, dlatego nie chodze - bylabym spuchnieta przez tydzien.

Vika
(z odchadzacym powoli w niepamiec pryszczem gigantem na brodzie ;))))

1. Data: 2005-05-30 07:17:18

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Pucia wrote:

> A co się robi w nowoczesnej kosmetyce, żeby oczyścic
> _ogromne_ilości_zanieczyszczonych_porów_na_całej_twa
rzy_ i jednocześnie nie
> ponaruszać tych biednych, nadwyrężonych naczynek?

Czysci sie ultradzwiekami na przyklad.

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2005-05-30 14:36:26

Od: "Magdalena Pucia" <magda.list> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" napisał w wiadomości news:d7eeki$pvo$1@news.onet.pl...
rzy_ i jednocześnie
nie

> Czysci sie ultradzwiekami na przyklad.

Jakieś dokładniejsze informacje? Na czym to polega, ile trwa, ile kosztuje,
jaka jest skuteczność, skutki uboczne, przeciwwskazania? Na ile jest to
popularna metoda? Bo zwykłe oczyszczanie zrobię praktycznie w każdym
gabinecie, a te ultradźwięki?

Pozdrawiam
Magda zaciekawiona i spragniona wiedzy

1. Data: 2005-05-30 14:52:10

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Pucia wrote:

> Jakieś dokładniejsze informacje? Na czym to polega,

Nie pytalam, ale na zdrowy rozum pewnie tak, jak usuwanie kamienia
nazebnego ;)

> ile trwa,

O wiele krocej niz tradycyjne oczyszczanie.

> ile kosztuje,

Tam gdzie ja chodze, kosztuje tyle, co oczyszczanie mechaniczne. Od tej
metody w 'moim' zakladzie powoli sie odchodzi, ew. jesli cos zostanie po
ultradzwiekach, to sie te kilka zaskorniakow wyciska.

> jaka jest skuteczność,

U mnie super, ale nie mam jakos tragicznie zanieczyszonej twarzy.

> skutki uboczne,

Nie wiem o zadnych.

> przeciwwskazania?

Zadne, ktore mnie dotycza ;) A tak powaznie: naczynka _nie_ sa
przeciwskazaniem.

> Na ile jest to
> popularna metoda? Bo zwykłe oczyszczanie zrobię praktycznie w każdym
> gabinecie, a te ultradźwięki?

Tu Ci nie odpowiem. Ja chodze do najzwyklejszego zakladu we Wroclawiu i
tam to maja.

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

Dermika seria eXtraMale
loki - sprężynki -lokówka czy trwała?
Krem mocno nawilżający-cera wrażliwa, przesuszona
Wybielanie zębów
guma