Śląsk-po spotkaniu

1. Data: 2005-12-17 14:04:14

Temat: Śląsk-po spotkaniu
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o przesłanie mi zdjęc z naszego dzisiejszego spotkania. Umieszczę je
w specjalnie w tym celu założonym albumie na 7ya :)
Zdjęcia wysyłajcie na adres a...@w...pl
Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2005-12-17 21:00:41

Temat: Re: Śląsk-po spotkaniu
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> Prosze o przesłanie mi zdjęc z naszego dzisiejszego spotkania. Umieszczę je
> w specjalnie w tym celu założonym albumie na 7ya :)

Choć nie bylo mnie na spotkaniu i rzadko tu ostatnio bywam, chetnie wrzuce
zdjecia z tego spotaknia takze na moja stronke. A przy okazji licze
na jakies szersze sprawozdanie, bo nawal obowiazkow przedswiatecznych
nie pozwolil mi sie z Wami dzisiaj spotkac :(
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka) - Katowice

Moja stronka: www.kuleczka.prv.pl