Śliczna torebka

1. Data: 2009-03-08 16:39:44

Temat: Śliczna torebka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I to jest coś! - zrobię ją sobie z kremowej rafii - do lnianych rzeczy w
kolorze natural i do dżinsów będzie super.
http://mojefotowidzenie.blox.pl/2008/12/Zielona-szyd
elkowa.html
--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie ONZ wpisuje ginące gatunki,
którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

2. Data: 2009-03-08 16:41:34

Temat: Re: Śliczna torebka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 17:39:44 +0100, Ikselka napisał(a):

> I to jest coś! - zrobię ją sobie z kremowej rafii - do lnianych rzeczy w
> kolorze natural i do dżinsów będzie super.
> http://mojefotowidzenie.blox.pl/2008/12/Zielona-szyd
elkowa.html

Aha - tu pokaz (gdyby ktoś przeoczył link na stronie):
http://coisasdalily.blogspot.com/2008/03/bolsa-verde
-e-branca.html

3. Data: 2009-03-11 10:23:54

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

elkowa.html

> Aha - tu pokaz (gdyby ktoś przeoczył link na stronie):
> http://coisasdalily.blogspot.com/2008/03/bolsa-verde
-e-branca.html

Bardzo fajna :) Jak nie cełą torebkę, to chociaż patent na rączki
wykorzystam!
Dzięki :)

--
, ,
()'.".'() Ola - kroowka

4. Data: 2009-03-11 21:05:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2009 11:23:54 +0100, kroowka napisał(a):

elkowa.html

-e-branca.html

> Bardzo fajna :) Jak nie cełą torebkę, to chociaż patent na rączki
> wykorzystam!
> Dzięki :)

A ja mam dylemat: wiosna idzie, torebka by się JUŻ przydała... a tu serweta
w robocie. I jak te sroki razem utrzymać?

Nie wiecie może, gdzie by tu kupić ładną, kremową, cienką rafię w motkach?

5. Data: 2009-03-11 21:19:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2009 22:05:17 +0100, Ikselka napisał(a):

> Dnia Wed, 11 Mar 2009 11:23:54 +0100, kroowka napisał(a):

> Nie wiecie może, gdzie by tu kupić ładną, kremową, cienką rafię w motkach?

...a właściwie to bardziej chodziłoby mi o sztuczną rafię, taki rodzaj
sznurka. Prawdziwa rafia jest w odcinkach i nierównej grubości, a sznurek
jednak w motku (nie trzeba łączyć kawałków), stała grubość.

6. Data: 2009-03-11 21:46:48

Od: Kaska27s <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-03-2009 o 22:19:06 Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> ...a właściwie to bardziej chodziłoby mi o sztuczną rafię, taki rodzaj
> sznurka. Prawdziwa rafia jest w odcinkach i nierównej grubości, a sznurek
> jednak w motku (nie trzeba łączyć kawałków), stała grubość.

ostatnio ogladalam sznurki w castoramie i mieli niezly wybor, patrzac na
te sznurki wlasnie mialam na mysli torebke
pozdrawiam kasias

7. Data: 2009-03-12 13:18:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2009 22:46:48 +0100, Kaska27s napisał(a):

> ostatnio ogladalam sznurki w castoramie i mieli niezly wybor, patrzac na
> te sznurki wlasnie mialam na mysli torebke
> pozdrawiam kasias

Rzeczywiście! Widziałam coś takiego w NOMI/OBI. Taki sznurek - zupełna
imitacja rafii... Dzięki za pokierowanie :-)

xxx szukam
Ciekawostka na drutach
tamborek kwadratowy
Sląskie spotkanie marcowe