Śliwka pod okiem a jutro wesele!!!

1. Data: 2003-07-04 10:12:12

Temat: Śliwka pod okiem a jutro wesele!!!
Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomózcie proszę!

Dziś rano wstałam i w lusterku zobaczyłam malowniczą śliwkę pod okiem. Nie
ma może koloru soczystej węgierki ale jest delikatnie zaczerwieniona.
Napierw sądziłam, że może Mój Mężczyzna w nocy niechcący potraktował mnie
łokciem (bo żadnej imprezy wieczorem nie było, bym miała nie pamiętać
ekscesów) ale jak poczułam swędzenie i znalazłam krostkę to zorientowałam
się, ze to ugryzienie.
Wygląda to mało romantycznie - w miejscu gdzie u niektórych robią się worki
pod oczami mam wypukłość. Trochę ją podretuszowałam na jasno rano ale nadal
wystaje, jakby ktoś tam coś napompował. I swędzi piekąc. To musiał być jakis
pająk, bo na komary tak konkretnie nie reaguję. W dodatku jakiś żarłoczny,
bo znalazłam jeszcze 5 innych ugryzień na ciele!!!! Brrrr...
Pobrałam już jedno wapno, jakieś 30 min temu ale na razie bez rezultatów.
Swędzą. Smaruję co raz Fenistilem.
Znacie może jakiś szybki sposób na pozbycie się tej opuchlizny pod okiem.
Jutro mam wesele (na szczęście nie swoje :-) a w okularach się niewygodnie
skacze....
Oklady z lodu?
Smarowidło jakieś?
inne?

Pomóżcie prosze.....

M.

1. Data: 2003-07-04 10:33:48

Temat: Re: Śliwka pod okiem a jutro wesele!!!
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie po ukaszeniach ratuje autan - taki w sztyfcie z gabka na koncu. Naklada
sie to punktowo i przestaje swedziec, opuchlizna schodzi, a zaczerwienienie
zamienia sie w malenki punkcik, ktory juz latwo zamaskowac.

Dziala na robote komarow i pajakow (sprawdzilam), a zdarza mi sie tez tym
syfki leczyc, bo dezynfekuje:))

Pozdrawiam i nie drap tego!!!

Aga

1. Data: 2003-07-04 10:37:02

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zamienia sie w malenki punkcik, ktory juz latwo zamaskowac.
> Dziala na robote komarow i pajakow (sprawdzilam), a zdarza mi sie tez tym

Dzięki!!! Skoczę po to do Apteki na doł. Mam nadzieję, że kosztuje grosze.
Boże..... ;-)

M.

1. Data: 2003-07-04 11:03:42

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam nadzieje, ze pomoze:))

Aga

1. Data: 2003-07-04 11:15:43

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam nadzieje, ze pomoze:))

Nia miały Autanu w aptece :-(((((((((((
Ale jako, ze to apteka zaprzyjaźniona, Pani Magister na mój widok orzekła:
pić wapno i łyknąć ALLERTEC a mazać Fenistilem nie zaszkodzi.
Ale skoro mi sam Fenistil nie pomagał to mam mocną alergię na ten jad :-(
Więc zamiast sprzedawać nowe mazidło każe reagować od wewnątrz.
Wcale mnie to nie ucieszyło bo nie lubię pigułek anyalergicznych :-(
A ten Autan i tak znajdę w innej Aptece - przecież jutro nie bede łykac
Allertecu bo zasypiam po nim! Wrrrrr....
Dzięki!
M.

1. Data: 2003-07-04 11:33:19

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To pytaj o cos konkretnego na ukaszenia. Fenistil jest na wszystko, czyli
pewnie na nic:))

W razie czego, moze popytaj o cos na stluczenia - metoda drastyczna, ale o
ile dobrze pamietam takie mazidla obkurczaja naczynia krwionosne i likwiduja
opuchlizne. Tylko trzeba by ostroznie, bo to jednak oko. Ostatecznie mozesz
zaryzykowac jakis dobry krem pod oczy, mocno schlodzony. Kolor moze nie
zejdzie, ale to akurat latwiej zamaskowac niz wypuklosci...

Pozdrawiam,
Aga

PS. Nie wiem jak normalnie reagujesz na ukaszenia, ale nawet jesli dzis
bardzo spuchlo i swedzi i piecze i wyglada fatalnie, jest spora szansa, ze
do jutra samo przejdzie, wiec sie nie denerwuj, bo to dziala na skore duzo
gorzej niz wszystkie robale tego swiata:))

1. Data: 2003-07-04 11:47:03

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sekret" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> A ten Autan i tak znajdę w innej Aptece - przecież jutro nie bede łykac
> Allertecu bo zasypiam po nim! Wrrrrr....

Popijaj kawa :))
Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-04 14:16:05

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zaczerwienienie
> zamienia sie w malenki punkcik, ktory juz latwo zamaskowac.

Nie sądzę, żeby można go było nakładać w okolicy oczu....
Może raczej żekl z arniki flos-leki, zmniejsza opuchliznę i można go
stosować pod oczami.

jak nakładać krem pod oczy?
Sposob nakladania cieni odkrylam...
[KRAK] dobre solarium kolo ul. Krolewskiej?
Czy ktos zna kosm. formy ACO?
chwalę tusz?