Slodkie ziemniaki, jamy, i tym podobne stwory

1. Data: 2004-05-20 00:53:05

Temat: Slodkie ziemniaki, jamy, i tym podobne stwory
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy w Polsce mozna kupic slodkie ziemniaki lub jamy? Mam kilka przepisow
na ciasta i dania, w ktorych sklad one wchodza, i chetnie sie podziele.
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-05-20 07:09:30

Temat: Re: Slodkie ziemniaki, jamy, i tym podobne stwory
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@o...com> napisał(a):

> Czy w Polsce mozna kupic slodkie ziemniaki lub jamy? Mam kilka przepisow
> na ciasta i dania, w ktorych sklad one wchodza, i chetnie sie podziele.
> Magdalena Bassett

to sa bataty, tak? (nie jadlam, slyszalam tylko :( )
jesli tak jak wyzej, to pewnie w jakis wypasionych sklepach, co to maja
wszelkie zamorskie specyjaly maja pewnikiem...za obledna cene, hmm

Zdrowenki
Hania zadowolona z zycia dzis wielce

1. Data: 2004-05-20 12:10:46

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w Polsce mozna kupic slodkie ziemniaki lub jamy? Mam kilka przepisow
> na ciasta i dania, w ktorych sklad one wchodza, i chetnie sie podziele.

Chetnie bym cos wyprobowala, ale rowniez szukam w Polsce slodkich ziemniakow
i jeszcze nigdzie nie widzialam, chyba, ze ktos dal im inna etykietke w
sklepie :(
Basiek.

1. Data: 2004-05-20 12:44:38

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chetnie bym cos wyprobowala, ale rowniez szukam w Polsce slodkich
ziemniakow
> i jeszcze nigdzie nie widzialam, chyba, ze ktos dal im inna etykietke w

na Polnej w Warszawie inna nazwa to pataty

pozdrawiam WM

1. Data: 2004-05-20 13:14:49

Od: GoniaP <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiek wrote:

> Chetnie bym cos wyprobowala, ale rowniez szukam w Polsce slodkich ziemniakow
> i jeszcze nigdzie nie widzialam, chyba, ze ktos dal im inna etykietke w
> sklepie :(

Te czerwone slodkie ziemniaki widze zawsze w Hypernovej. Nie mam pojecia
jak sa tam nazwane, ale wygladaja inaczej, bo maja zupelnie inny kolor
niz zwykle ziemniaki. Ksztalt podobny, moze troche sa dluzsze.
Znajdziesz je kolo zwyklych ziemniakow.

--
pozdrawiam.
Gosia

1. Data: 2004-05-21 05:27:49

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak sa tam nazwane, ale wygladaja inaczej, bo maja zupelnie inny kolor
> niz zwykle ziemniaki. Ksztalt podobny, moze troche sa dluzsze.

Dzieki, w takim razie musze sobie zafundowac ten przysmak :)
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-05-21 05:28:45

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w Polsce mozna kupic slodkie ziemniaki lub jamy? Mam kilka przepisow
> na ciasta i dania, w ktorych sklad one wchodza, i chetnie sie podziele.
> Magdalena Bassett

Czy w takim razie moglabym prosic o przepis na slodkie ziemniaki? Nie mam
zielonego pojecia, jak to sie przyrzadza.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-05-21 12:31:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 May 2004 07:28:45 +0200, "Basiek"
<smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote:

>Czy w takim razie moglabym prosic o przepis na slodkie ziemniaki? Nie mam
>zielonego pojecia, jak to sie przyrzadza.
>Pozdrawiam.
>Basiek.

dawno temu, gdzies ktos, czy moze przeczytalam...robilam tak :
folie alu posmarowac maslem lub spryskac olejem. na to polzyc
obsmazony kotlet schabowy, na to rozne rzeczy - typu pieczarki,
cebule, czosnek, na to moze byc cienki plasterek cytryny, albo
odrobinka ananasa, dokola polocyz osemki badz cwiartki slodkich
kartofli, jakies plastry marchewki, moze byc i por...posypac sola
piepprzem, czym sie chce (ja akurat kminek, majeranek - najlepiej
swiezy), zawinac gore folii szczelnie, wsadzic do piekarnika na
jakies 45 min - godzine, moze troche dluzej - zaleznie od
grubosci i stanu kotleta.
dawac kademu zawiniatko na talerz

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-05-22 05:44:39

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swiezy), zawinac gore folii szczelnie, wsadzic do piekarnika na
> jakies 45 min - godzine, moze troche dluzej - zaleznie od

Dziekuje bardzo za przepis. Jak uda mi sie kupic te ziemniaki, to wyprobuje.
Pozdrawiam.
Basiek.

Nóż do sushi...
ciasto półfrancuskie