Słoneczko :-)

11. Data: 2009-01-01 09:03:54

Temat: Re: Słoneczko :-)
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.12.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> A ja pierwsza?

A co za różnica kto pierwszy? To chyba średnio właściwe miejsce na takie
posty.
--
Relpp

12. Data: 2009-01-01 23:18:31

Od: Nasrallach <d...@b...porop.ie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Byś się zdziwił, parchu.

panslavistyczne teksty - czasami mysle ze to 1 i ta sama pierdolnięta
osoba - pansra + iksrełka - to moze byc 1 i tan sam mitomanski projest
przedsięwzięcie 1 debila albo debilki

Re: pierwszą partnerkę seksulaną i diewczynę zarazem.....
Re:
odtwarzanie DTS z kompa
DOUBLE CLICK...
KSIAZKA