Słoneczko :-)

1. Data: 2008-12-30 10:46:27

Temat: Słoneczko :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I minus 5. Idę znów na narty z córką; stoków do wyboru w okolicy ze 6,
wyciągi jak ta lala - w końcu w górach mieszkamy, nie?
:-)

PS. Ale wczoraj "rąbłam", jejku, liczyłam kości ze 2 minuty :-D

2. Data: 2008-12-30 12:53:15

Temat: Re: Słoneczko :-)
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.12.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> [...]
>:-)
>
> PS. Ale wczoraj "rąbłam", jejku, liczyłam kości ze 2 minuty :-D

A po co informujesz o tym grupę? Może czas na jakiś blog?
--
Relpp

3. Data: 2008-12-30 13:06:09

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Relpp<n...@m...px>

> A po co informujesz o tym grupę? [...]

"Jestem taka aktywna i sprawna fizycznie oraz wbrew kłamcom i oszczercom mam
wspaniałe tereny narciarskie w okolicy.
I wcale nie jestem gruba (również wbrew kłamcom i oszczercom) - gdy rąbnę,
to czuję kości. Swoje."

Gawron

4. Data: 2008-12-30 13:52:43

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> [...]
> mam wspaniałe tereny narciarskie w okolicy.
> I wcale nie jestem gruba (również wbrew kłamcom i oszczercom) - gdy rąbnę,

Ta locha jakos NIGDY nie wspominala o nartach, co nie jest zupelnie w jej
stylu.
Pierwszy raz powiedziala o tym dopiero pare dni temu, kiedy napisalem o moim
jednodniowym wypadzie do Czech.
Wkurwilo to tego opasa dosc mocno, bo musiala mi przysrac pare tekstow na
temat MOJEJ nadwagi, czyli znowu mitomania w jej wydaniu.
Nie mozna nazywac jakiegokolwiek miejsca na szkieletczyznie (gdzie mieszka),
miejscem z warunkami narciarskimi, bo te "stoki", ktore tam maja, to gorki
do zjezdzania na sankach za blokiem. Stoki to sa na poludniu Polski w
PRAWDZIWYCH gorach, ale i tak namiastke prawdziwego narciarstwa spotkac
mozna w Czechach, gdzie organizacja o niebo lepsza niz w Polsce.
Cala ta jej historia o nartach to kolejny mitomanski wybieg.
--
Bluzgacz

5. Data: 2008-12-30 16:46:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2008 14:06:09 +0100, Gawron napisał(a):

> [...]
> wspaniałe tereny narciarskie w okolicy.
> I wcale nie jestem gruba (również wbrew kłamcom i oszczercom) - gdy rąbnę,

Dokładnie.

6. Data: 2008-12-30 16:48:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2008 12:53:15 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> A po co informujesz o tym grupę? Może czas na jakiś blog?

A ja pierwsza?

7. Data: 2008-12-30 17:24:33

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> A ja pierwsza?

Ty srasz zawsze, bo taka jest natura gowna ktorym jestes.
A teraz wypierdalaj, bo juz sie skonczyl twoj czas na tej grupie.
--
Bluzgacz

8. Data: 2008-12-30 21:48:25

Od: "Arashito" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-)
>
> PS. Ale wczoraj "rąbłam", jejku, liczyłam kości ze 2 minuty :-D

Klekot na nartach ?
Chyba stary wypuścił ją już z piwnicy skoro skrobie ?
Ale powiedz Klekot, gdzie ci zrobili tapetę na japę?
Bo bez tego - by cię nie wypuścił chyba?
Z daleka i po ciemniaku brali twoją facjatę za dupę niedźwiedzia.
I te narty. Z wąskotorówek wystrugałaś?
Oj Klekot !
Lepiej byś się nadawała, jako lokomotywa na wyciągu Góry Parkowej.
Narty u Klekota ...to jak welon u kominiarza.

9. Data: 2008-12-30 22:48:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2008 22:48:25 +0100, Arashito napisał(a):

> [...]
> Lepiej byś się nadawała, jako lokomotywa na wyciągu Góry Parkowej.
> Narty u Klekota ...to jak welon u kominiarza.

Byś się zdziwił, parchu.

10. Data: 2008-12-30 23:06:17

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arashito" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Lepiej byś się nadawała, jako lokomotywa na wyciągu Góry Parkowej.
> Narty u Klekota ...to jak welon u kominiarza.

Hehehe, dobrze powiedziane.
Sama prawda o tej wywloce.
--
Bluzgacz

Re: pierwszą partnerkę seksulaną i diewczynę zarazem.....
Re:
odtwarzanie DTS z kompa
DOUBLE CLICK...
KSIAZKA