Słoneczko przygrzało ?

1. Data: 2005-04-04 19:09:09

Temat: Słoneczko przygrzało ?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wiadomo raz na 20 lat (+- 20 :) słoneczko nasze zmienia bieguny
magnetyczne.

Czytam ja sobie psp i oczom nie wierzę. Duch prowokuje do pyskówek. PN
uczestniczy w dyskusji na poważnie dłużej niż jeden dzień. Ett pisze
zrozumiałe posty. Redart bawi się w Sławka obiecując że odpisze jak mu czas
pozwoli. A cbnet się zaszył ... cokolwiek by to nie oznaczało :)

jebnąć wam ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-04-04 19:12:49

Temat: Re: Słoneczko przygrzało ?
Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski w news:d2s38n$1mc$1@inews.gazeta.pl:

> jebnąć wam ? :)

Ja poproszę - i to tak nie ulgowo, żebym się obudziła :)

Natek

1. Data: 2005-04-04 19:18:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja poproszę - i to tak nie ulgowo, żebym się obudziła :)

Z Tobą to mam problem, bo nie wiem gdzie masz czułe miejsca :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-04-04 19:18:42

Od: "Edit" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
czas
> pozwoli. A cbnet się zaszył ... cokolwiek by to nie oznaczało :)

Moze Wiosna przyszła :-DDD
Pozdrawiam, Edit
( kiedys Edyta jak mnie jeszcze ktoś tu pamieta :-)) )

1. Data: 2005-04-04 19:19:40

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrozumiałe posty. Redart bawi się w Sławka obiecując że odpisze jak mu
> czas pozwoli. A cbnet się zaszył ... cokolwiek by to nie oznaczało :)

Polska już nigdy nie będzie taka jak dotąd :)

Paff
--
I am in no way a violent person.

Amanda Monti
(która pewnego pięknego dnia na imprze urwała swojemu byłemu facetowi jajo
(jedno, przez spodnie), gdyż albowiem nie zechciał uprawiać z nią seksu)

1. Data: 2005-04-04 19:19:48

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Apr 2005 21:18:42 +0200, Edit wrote in

> Moze Wiosna przyszła :-DDD
> Pozdrawiam, Edit
> ( kiedys Edyta jak mnie jeszcze ktoś tu pamieta :-)) )

wszelki duch...

Edit z bocianami? tfu, tfu...

elgar

1. Data: 2005-04-04 19:20:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edit" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> Moze Wiosna przyszła :-DDD
> Pozdrawiam, Edit

Edka ??? To Ty ??? :))))
Witaj :)

> ( kiedys Edyta jak mnie jeszcze ktoś tu pamieta :-)) )

Uwierz mi że wiele osób Cię pamięta, uwierz :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-04-04 19:20:58

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj w okolicy kostek.

elgar

1. Data: 2005-04-04 19:21:30

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski w news:d2s3pr$4o5$1@inews.gazeta.pl:

> Z Tobą to mam problem, bo nie wiem gdzie masz czułe miejsca :)

E, myślałam że wiesz :)

Natek

1. Data: 2005-04-04 19:22:14

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar_mail" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

<snip>

> Spróbuj w okolicy kostek.

G... ood point. :)

Paff
--
"I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on
to suck other things..."

Spotkania w Gdansku! Ktos dolaczy?
Re: [OT] Odszedl Papiez [*]
Pytanie: tajemnica a psychologia