Słowo o PJONK'u

1. Data: 2004-06-21 18:33:33

Temat: Re: Słowo o PJONK'u
Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl>
news:cb733d.3vs0aj1.1@pass.h93723a3b.invalid...

> "jestem Jezusem!!",
> pozdrawiam
> All

a umiesz zamienić wino w wodę?
\|/ re:

1. Data: 2004-06-21 20:43:57

Od: Albert <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hahaha :-)
> krytycy już się stali tacy leniwi, że chętnie by powiedzieli Jezusowi
> albo Chopinowi:
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> weź se Jezusie albo Chopinie załóż własną stronę internetową
> i pozwól wszechmocnym krytykom się ustosunkować (wypierd*olić)
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> nie masz pojęcia użytkowniku "... z Gormenghast"
> CZYM JEST TWÓRCZOŚĆ
> baw się jeszcze lepiej
> Edward Robak Kraków, 21 czerwca 2004r. \|/ re:

PLASK! - palnąć laską albo strzelić kijem
właśnie otrzymujesz ode mnie drobaku PLASKA, czyli PLONKA i PJONKA za
tfurczość (nie mylić z "twórczość"). krecha jak stąd do honolulu...

Zdrówko
Albert

1. Data: 2004-06-21 22:19:17

Temat: Re: Re: Słowo o PJONK'u
Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na Twoje pismo <c...@p...h64e8866e.invalid> z
dnia Mon, 21 Jun 2004 10:17:26 +0200:

Dobry.

> Nooo, cieszę sie, że jakiś przedstawiciel zawodu się włącza. Może
> uda się z Twoja pomocą "wygrać więcej"? (wiem, wiem - Ty tylko
> skromny student. Dodam - skromny, ale waleczny ;)).

A to łechtanie mojej próżności to po co?

[...]
> Mnie to u Ciebie nie dziwi. Młody pewnie jesteś, seplenisz ;))) -
> skąd masz

Wydawało mi się że starasz sie nie być wtórny...

> zatem wiedzieć, jak działa PLONK. Dawałeś komuś plonka? Ja nie
> słyszałem, a plonk ma to do siebie, że słyszeć go MUSZĄ wszyscy

Widać nie dość głośno Ci go dałem.

[...]
> Z taką logiką to daleko nie dopłyniesz... Najpierw robisz błędne
> założenie (oparte o niepoprawną definicję plonka) a potem dorabiasz

No tak zapomniałem, że Ty jesteś strażnikiem poprawnych definicji i
klucznikiem skarbaca poprawnego rozumienia.

> do tego wyobrażenie o moich wysiłkach. Niczego żeglarzu nie szukałem
> - nazwałem to, co większość na psp po prostu robi z niechcianymi
> postami - bez głośnego krzyczenia "plonk" Tyle, ze nie jest to już
> plonk, ale PJONK.

Nazwałeś by sobie poużywać plonka ubranego w cywilizowane ciuszki :)
Hipokryta.

[...]
> plonkuję tylko PJONKUJĘ i nie "tyle", ale jednego popaprańca o

Zmiana etykietki Ci nic nie da :)

> osiemnastu, jak na dzień wczorajszy, głowach? Poza tym, nie zmieniam
> Netykiety, ale proponuję ją poszerzyć - ucywilizować. Cieszę się,
> że pragniesz mi w tym pomóc :)).

Jesteś pewien, że mam chęć do bycia częścią Twego, zbożnego
zapewne, dzieła?

> Poza tym, od PJONKOWANIA sumienie nie boli. PJONK to humanitarna (i
> uzasadniona psychologicznie) odmiana plonka.

W Twoim rozumieniu zapewne tak. Może zaproponujesz swój pomysł na
innych trzech losowo wybranych grupach pl. ?

> No ale teraz poważnie.
> Jesteś Zioło, jak wiedzą niektórzy, dobrym studentem psychologii.

Nie jestem.

[...]
> Nie wykręcaj się teraz więc i zamiast bajdurzyć o Twoim stosunku do
> plonka czy nawet pjonka, zajmij stanowisko w o wiele ważniejszej
> sprawie.

Tak miszczu czekam na wskazanie ISTOTNIEJSZYCH spraw.

[...]

> Tak więc proszę Cię, zastanów się i spróbuj podejść fachowo do
> zagadnienia. Osoba ta z pewnością potrzebuje pomocy - jej

Moje podejście do tej sprawy ma się zapewne nijak do fachowości.
Prześledziłeś jego karierę na prz? Ja go tam już nie widzę. Jakieś
wnioski?

[...]
> Jako początkujący psycholog i znawca literatury masz więc okazję
> wykazać się w pełni.

Ładne zagranie.

> Aby innym zilustrować zjawisko, wystarczy wspomnieć dwa przykłady z
> wczorajszego dnia - tu, na tej grupie. Pierwszy - gdy jedna głowa hydry
> - "poetka" inicjuje rozmowę w wątku "Do redaktora Naczelnego", a druga
> głowa hydry "ksRobak" kontynuuje tę rozmowę w z góry zaplanowanym
> kierunku. Drugi przykład w tym samym wątku, to reakcja hydry na moje
> wyliczenie 17 głów-adresów, zacytowaniem (w swej obronie ale
> _bez_związku_), słów 18 głowy hydry - "filozofa_nauk".

Czy ten akapit był potrzebny? Zastanowuiłeś się czasem czy nie
potrafisz zawrzeć swojej myśli w krótszym wywodzie?

> Osoba ta - przeze mniepjonkowana - będzie zapewne zadowolona z tej

Bingo!

> próby ustalenia przyczyn jej zaburzeń percepcyjnych i nadania tymże
> jakiejś konkretnej symboliki DSM, gdyż cieszy się zawsze, gdy jest o
> niej mowa.

Ty już masz swoją diagnozę. I zdaje się przywiazałeś się do niej.

> Zapraszam więc.

A ja zapraszam do zapoznania się z procesem diagnozowania i
obowiązującymi klasyfikacjami.

[...]
> I baw się dobrze

Teraz sobie szkolną stronkę dziubdziam i rozmyślam nad rejsem. A
rozmyślnie od pływania różni się znacznie. Więc jeśli pozwolisz
posmucę się. "cudne "Bieszczady" i cudny dzień. I nikt nie liczy dni.
Tam w portach wieczny bal i zieleń bananowców..." Requiem

--
Paweł Zioło
/|\ http://fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2004-06-21 22:53:42

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko" w news:pan.2004.06.21.11.51.36.753648@zielona...
/.../

> A to łechtanie mojej próżności to po co?

A bo ja wiem? Może po to, byś się zapytał ;)?.
Poczułeś się połechtany?
Dziwne ;)).

> Wydawało mi się że starasz sie nie być wtórny...

To znaczy, nie wolno mi już manifestować własnego poczucia humoru?
Ech Paweł... Poza tym, jaki wtórny? Co najwyżej się powtarzam, bo
już kiedyś (z pół roku temu) zwracałem na to uwagę.

Nawiasem - zauważasz, że jesteś wtórny?;)

> Widać nie dość głośno Ci go dałem.

O!!! :)))) No to dałes mi go bardzo cicho. Taki podkołdernik jadowity
musiał być :))). Bolały Cię oczki od moich literek :))?
A co sprawiło, ze się odmieniłeś i już mnie widzisz?
Aha - być może dałeś mi nową szansę gdy zgasiłem swój adres antyspamem -
no tak :)).

> No tak zapomniałem, że Ty jesteś strażnikiem poprawnych definicji i
> klucznikiem skarbaca poprawnego rozumienia.

Widzę, że chyba jednak nie pogadamy.

> Nazwałeś by sobie poużywać plonka ubranego w cywilizowane ciuszki :)
> Hipokryta.

Poużywać?
W takim razie nadal nie wróżę Ci sukcesów w psychologii.
Szkoda.

Robię duże ciach.

> Zastanowuiłeś się czasem czy nie
> potrafisz zawrzeć swojej myśli w krótszym wywodzie?

Tak krótkim jak Twój?
Że jej wcale nie widać?
;)

> A ja zapraszam do zapoznania się z procesem diagnozowania i
> obowiązującymi klasyfikacjami.

Aha... :))).
No to świetnie.
Podaj namiary :))))

> Teraz sobie szkolną stronkę dziubdziam i rozmyślam nad rejsem.

No to ahoj przygodo !!:))
Co złego, to nie ja :))

> Paweł Zioło

pozdrawiam
All
--
"no cóż... robaki nie zostaly obdarowane przez nature mozgiem,
nie mozemy wymagac aby zwoj nerwowy robaka wykonywal

1. Data: 2004-06-22 01:07:30

Temat: Re: Re: Re: Słowo o PJONK'u
Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

... z Gormenghast wrote in <c...@h...h9d187f0f.invalid>:

[...]
> A bo ja wiem? Może po to, byś się zapytał ;)?.

Może. A może się zastanowisz czasem co?

> Poczułeś się połechtany?
> Dziwne ;)).

Co dziwne skoro nie znasz odpowiedzi?

[...]
> To znaczy, nie wolno mi już manifestować własnego poczucia humoru?

Ależ wolno.

> Ech Paweł... Poza tym, jaki wtórny? Co najwyżej się powtarzam, bo
> już kiedyś (z pół roku temu) zwracałem na to uwagę.

i już wtedy zdaje się doszliśmy(?) do wniosku, że nie masz kompetencji
by postawić taką diagnozę via usnet.

> Nawiasem - zauważasz, że jesteś wtórny?;)

Czasem tak.

> O!!! :)))) No to dałes mi go bardzo cicho. Taki podkołdernik jadowity

Kiedyś coś pisałeś o jakimś archiwum poszperaj sobie ja znalzłem w
google. Eva mi odradzała wtedy.

> musiał być :))). Bolały Cię oczki od moich literek :))? A co

Raczej mdliło.

> sprawiło, ze się odmieniłeś i już mnie widzisz? Aha - być może
> dałeś mi nową szansę gdy zgasiłem swój adres antyspamem - no tak
> :)).

No to uważaj :) Masowy dzień dobroci dla KF po przeczytaniu zabawnego
posta Bluzgacza co w scorefile mił taką punktację jak ty :) Sorki ale
tak u mnie dział KF -9999 i żegnam. Ot cała filozofia.

[...]
> Widzę, że chyba jednak nie pogadamy.

Widzę że po raz kolejnygdy rozmowa nie idzi po Twojej myśli i gdy
wypomina Ci się napominanie w temacie POPRAWNE rozumienie czyli
rozumienie tak jak JA stwierdzasz brak możliwości porozumienia :)
Ja tam nie zakłdam braku możliwości porozumienia pomiędzy nami. Ale Ty
zapewne wiesz lepiej. ;]

[...]
> Poużywać?

Tak poużywać. Poplonkować czy jak to nazywasz popjonkować [i ja się
seplenię ;) ].

> W takim razie nadal nie wróżę Ci sukcesów w psychologii. Szkoda.

Wróżbami też się parasz?

[...]
> Tak krótkim jak Twój?

Nie.
> Że jej wcale nie widać?
> ;)

Jak się zamyka oczy to wielu rzeczy nie widać.

[...]
> Aha... :))).
> No to świetnie.
> Podaj namiary :))))

Jasne. A potem poklepiesz mnie po główce i podrapiesz za uszkiem,
powiesz dobry student co? Poszukaj. Wyjście z domu dobrze Ci zrobi.

[...]
> No to ahoj przygodo !!:))
> Co złego, to nie ja :))

Wiem :)

--
Paweł Zioło [ http://www.fotozielsko.prv.pl | http://schody.szu.pl ]
Revenge is a form of nostalgia.

1. Data: 2004-06-22 08:15:32

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko" w news:pan.2004.06.22.01.06.16.646379@zielona...
/.../

No dobrze - wystarczy.

Nie podejmuję żadnego z Twych zdań typu "puk-puk".
Nic złego.

O! Tu widzę coś, co rzeczywiście umknęło mej uwadze!!:))))

Odebrałeś moją propozycję pjonka .. osobiście :))))))???
Jako seplenienie?
Tego bym sie po Tobie...
mógł spodziewać w zasadzie. Ale ;))), wybacz...

Wczytaj się w tłumaczenie tego akronimu.

> [...]

> Tak poużywać. Poplonkować czy jak to nazywasz popjonkować
> [i ja się seplenię ;) ].

;).
[miałbym ochote spytać jak wygląda "się seplenienie", ale to nie moja broszka;)]

> Wiem :)
>
> --
> Paweł Zioło

Bywaj.

All

1. Data: 2004-06-22 09:55:23

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tytus" <t...@a...pl>

> A mnie nie dziwi, że są osobniki które wstrzynają i prowokują
> wszelkie burdy - bowiem żywią się krwią i padliną.
> To jedyne co potrafią robić i co ich "rajcuje"
> Dawniej nazywało się takich modeli -- psychopatami.
> Jeśli do tego psychopata jest paranoikiem to nie ma końca
> personalnym, agresywnym, jazgotliwym pieniactwom.
> Dla osób postronnych wydaje się, że broniący się jest także
> napastnikiem
> ale role są tutaj wyraźnie podzielone..
> Edward Robak Kraków, 21 czerwca 2004r. \|/ re:

"osobniki" to nie jest ładne słowo,
sugeruje okropne dystansowanie się od kolegów.
a jakiego rodzaju twórczość jest Twoją specjalnością?
pytam bo nie jestem w temacie...

tyt.

1. Data: 2004-06-22 10:16:36

Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tytus" <t...@a...pl>
> [...]

> "osobniki" to nie jest ładne słowo,
> sugeruje okropne dystansowanie się od kolegów.
> a jakiego rodzaju twórczość jest Twoją specjalnością?

Tworzę w LUDZIACH świadomość własnego wnętrza (imo)
i zewnętrza (EGO). To bolesny proces ale przynosi efekty.
Generalnie:
moje dzieło Teoria Czasu to tworzenie w przestrzeni zdarzeń
(wyobraźnia) -- odwzorowania RZECZYWISTOŚCI.
PS. użyłem słowa "osobniki" w celu dystansowania się od "kolegów".
Edward Robak Kraków, 22 czerwca 2004r. \|/ re:

1. Data: 2004-06-22 10:20:01

Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert" <r...@p...pl>
> [...]

> właśnie otrzymujesz ode mnie drobaku PLASKA, czyli PLONKA
> i PJONKA za tfurczość (nie mylić z "twórczość"). krecha jak

dzięki :)))
\|/ re:

1. Data: 2004-06-22 11:28:02

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PS. użyłem słowa "osobniki" w celu dystansowania się od "kolegów".
> Edward Robak Kraków, 22 czerwca 2004r. \|/ re:

rozumiem
to poważna sprawa
nie znam się na Teorii Czasu
czasem doświadczam go w praktyce
natomiast tworzenie w przestrzeni zdarzeń
jest chyba najrozsądniejszą drogą tworzenia
i dosyć popularną
czemu uważasz że All nie zna się na tworzeniu?

tyt

Rape Video 5414
Do Redaktora Naczelnego
pomocy!!!!!!!!!!
głód brak pracy, brak kasy, ambicja i długi.
Sztuka Wojny - linka