Śmierć psychiczna

1. Data: 2004-07-12 09:15:30

Temat: Re: Śmierć psychiczna
Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:cctjsn$sk3$1@news.onet.pl...

> Niewazne. ;)

No dooobra - niech Ci juz bedzie... ;-)))

Darek.

1. Data: 2004-07-12 09:57:11

Od: "M" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lepiance, w drucianych okularkach, trzęsąc się z zimna i wypluwając
resztki
> płuc z przeżartego gruźlicą organizmu stara się wnieść cos do naszego
życia
> wartościowego.
>

> Powiedzcie, jak pomóc tej osobie, bo ja już nie daję rady, powiedzcie jak
> zachęcić ja do przezwyciężenia własnej słabości i braku chęci do pisania
> tak, żeby zaczęła pisać jak kiedyś, żeby stała się ta rzadka orchidea na
> porośniętym ostami polu usenetu????
>

> Nie stoj, nie czekaj, pomoz (Kominkowi)...

He he, ja mam czasem podobne problemy z pisaniem, a to z powodu:
schizofrenii :)

1. Data: 2004-07-12 11:10:22

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości

Jesli to dotyczy Kominka, to sie nie dziwie.
Gdy czasami przeczytalem jego teks to mialem
negatywne odczucie - takie ze czlowiek ten zyje zle.
Nie wiem nawet co to znaczy, ale takie mialem odczucie.
Moze przez takie cwaniackie teksty? Nie wiem.
No i bam - cwaniak padł.
A teraz jest to juz jest konsekwencja - widac rozwoj dotyka jednak kazdego
;)
Duch

1. Data: 2004-07-12 11:50:27

Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> No i bam - cwaniak padł.
> A teraz jest to juz jest konsekwencja - widac rozwoj dotyka jednak kazdego

A jesli nawet cwaniakowal, bo fakt, ze taki mial styl - o ile to o nim
mowa - to nie przyszlo Ci do glowy, ze to tez mogla byc forma jakiejs
"tarczy", obrony przed czyms tam, ucieczki...?

Za malo znam faceta, zeby o nim pisac, a poza tym jesli on to kiedys
przeczyta, to bedzie mial "pelen zestaw" jego odbioru i oceny przez innych
UGD - w sytuacji, gdy dotyka go 'problem' - ale nawet CWANIAK niekoniecznie
musi miec zle intencje. Czasem jest to tylko maska, skorupa - pod ktora
kryje sie dobry i wrazliwy czlowiek.

Nie nalezy oceniac po POZORACH - a i cham nie zawsze jest 'chamem'...

Pozdrawiam
zf

1. Data: 2004-07-12 11:50:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

zwykly_facet:
> ... Czasem jest to tylko maska, skorupa - pod ktora kryje
> sie dobry i wrazliwy czlowiek.
> Nie nalezy oceniac po POZORACH - a i cham nie zawsze
> jest 'chamem'...

Dlugo jeszcze zamierzasz pierdolic? ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-07-12 12:26:48

Od: m...@h...of.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz napisał:

> Nie stoj, nie czekaj, pomoz (Kominkowi)...

slyszalem ze pojechal na wakacje do babci,
a jego babcia nie ma stalego dostepu do sieci.
nie wiadomo ile K. tak jeszcze pociagnie
czekamy w rosnacym napieciu

1. Data: 2004-07-12 13:10:01

Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlugo jeszcze zamierzasz pierdolic? ;)

No co? ;)
A ja juz i tak koncze - za kilka minut odlaczam sie od netu - i to chyba na
dluzej... :P
No co, sila wyzsza - a do tego jeszcze siostrzeniec, ktory przyjechal w
gosci potrzebuje sobie "pograc", a tam nie ma netu...:-/
A wiec juz NIE zamierzam... ;))

Pozdrawiam
zf

1. Data: 2004-07-12 13:12:53

Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...of.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ej, cos mi tu "smierdzi"... To sa chyba jakies kurwa jaja, albo to nie o
tego KOMINKA chodzi - a ja dalem sie nabrac... :-//

> slyszalem ze pojechal na wakacje do babci,
> a jego babcia nie ma stalego dostepu do sieci.

No, w to predzej juz uwierze... ;))

> nie wiadomo ile K. tak jeszcze pociagnie
> czekamy w rosnacym napieciu

Hie, hie...

Pozdrawiam
zf

1. Data: 2004-07-12 14:51:10

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"M" <f...@o...pl> wrote in message news:cctn9g$99q$1@news.onet.pl...
> He he, ja mam czasem podobne problemy z pisaniem, a to z powodu:
> schizofrenii :)

Ty masz, jeszcze problemy z przycinaniem postow. Nie potrzeba kopiowac
calosci postu, pod ktorym odpowiadzasz.

Andrzej Litewkaaaa! Gdzie jestes????
Kaska

1. Data: 2004-07-12 18:40:21

Temat: Re: ?mierć psychiczna-do zwykly facet
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zwykly_facet napisał:

> A jesli nawet cwaniakowal, bo fakt, ze taki mial styl - o ile to o nim
> mowa - to nie przyszlo Ci do glowy, ze to tez mogla byc forma jakiejs
> "tarczy", obrony przed czyms tam, ucieczki...?

szkoda ze nie wziales tego pod uwage piszac swoj ponizszy post "
dlaczego tak latwo......". Ludzie zmienni sa, ale bez przesady, tak
szybko? Jak Ci bluzgacz dokopal, to sie wkurzyles, a jakby To on mial
tera taki problem, tez bys sie za nim wstawial? Zastanow sie co
pochwalasz a co nie.
Apropo wulgaryzmow to ciekawe ze nie wzruszaja Cie kurwy, pierdolenie
itp (przeciesz to tez brzydkie slowa),a jak sie mowi inaczej to boli?
Ja wiem ze mowiac czasem KURWA podkresla sie natezenie swoich emocji,
ale czasem stosujac jako przecinak, to juz jest niesmaczne (a chyba Ci
sie to zdarzylo, co?)

pozdrowka
stokrotka

male dziecko
Rozważania o duszy - IX
Portret psychologiczny takiego kogoś...?
GG i anglojęzyczne opisy
da